Uunikute 6. Tähesõidu järelkaja
#1

No nii.
Aeg on vist sellest sõidust kokkuvõtted teha.

Vägev ralli oli! Legend oli hea (välja arvatud üks viga esimesel lõigul, mis paljudele rivi alguses startinutele kõvasti aega maksma läks), teed olid head, ilm oli ka hea.

Golf pidas ka üsna vapralt vastu, kui välja arvata Rutjal läbi põhja kukkunud käigukang, mis sai parandatud käepäraste vahenditega:
   
Seetõttu oli hiljem probleeme 1. ja 2. käigu lülitumisega, aga no need on nagunii aeglased käigud, mida vaja poleBig Grin
Uuskülast öösel koduteele asudes otsustas üks paar lisatulesid lühisesse minna, eks peab millalgi välja selgitama, milles põhjus.
Sellega tehnilised jamad piirdusid, ülejäänu oli puhas fun.

Korraldajatel jätkus ikka kõvasti julgust selliste kiiruskatsete korraldamiseks. Rutjal saime keskmiseks 133km/h ja hommikusel kruusakatsel 108km/h. Rutjal läks ühe rehvivirnaga väga napilt, vasaku küljega sai õrnalt vastas ära käidud. Tore et kõigil osalistel jätkus õnne ja mõistust, et endid mitte puruks sõitaSmile
LK3 oli ka üsna vahvasti välja mõeldud, kahju ainult, et legendivea tõttu enamik võistlejaid (ka meie) esimest pööret üles ei leidnud.


Tänud korraldajatele, kohtunikele ja kaasvõistlejatele meeleoluka nädalavahetuse eest!

Meeskond nr 16.
[Pilt: 381150_10151167401083464_1736660596_n.jpg]
Vasta
#2

Kõik oli vahva peale meeletute kilomeetrite pikkune metsasihtide hulk,millel rusikasuurused paekivid millel teravad nurgad.
Nende teede nahka läksid esirehvid.Legendis ei täheldanud ühtegi viga,ei eksinud 100 meetritki. Keskmiste kiiruste arvutamisega läks täbaralt,kuna ei olnud nt selgitatud nende postkastide jm asju,sellega läks ka aeg puusse.
Kuna uuskülas selgus et vene rahvusest eesti kodanikud olid osalejatele ja kõige rohkem korraldajatele korraliku käru pannud tubade mitte kütmise ja söögi näol,tõmbasime meie ja võistkond nr 9 koju tagasi.
Kokkuvõttes tegin otsuse,et järgmine aasta tõenäoliselt ei osale.Kui satub odavalt kätte ront,millega starti kvalifitseeruda ja millest pole kahju mööda metsasihte talda anda,siis võibolla olen kohal.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#3

Legendivea all esimeses osas pidasin silmas ühte vale kujuga ristmikku. Legendis oli mingi erilise kujuga ristmik, reaalsuses oli täiesti tavaline. See tekitas segaduse nii meil kui ka paljudel kaasvõistlejatel. Jutt käib pöördest nr 14; 21,66km stardist (teine pööre pärast kuue tee risti). Teepikkus seal vist klappis, lihtsalt ristmiku kuju tekitas arvamuse, et tegu pole õige kohaga.

LK3 oli vist esimese pöörde kaugus valesti antud, ülejäänud osas klappis legend tõesti perfektselt.
Vasta
#4

tänud korraldajatele
mulle jällegi öömaja väga meeldis - sellises kohas ei saa just igapäev ööbida, superlux sanatoorium oli ning need toad kus mina käisin (müüsin ühes toas oleva kapi teisele ööbijale maha 10.- nagu selgus hommikul) olid soojad erinevalt koridoridest, ilmselt proovin sellises kohas veel ööbida. Ralli läks nagu ikka, ja järjekordselt peab tõdema itaalia kvaliteedi kindlust, sest 10m pärast eelviimast AKP-d kadus autol säde purunenud jagaja völli töttu (mis ka 80% juhtudest ajab klapid kolbidega kokku), seega olles sõitnud juba miljon suve ja talverallit, jäin esimest korda teeäärde, aga tänu sellele et punkid said võetud (viimane nööriotsas lohisedes) ei jäänudki viimaseks, vaid sai auhinnalise 25. koha
Vasta
#5

Team Granada jäi üritusega väga rahule, kui mitte arvestada meie liikuri kummalisi käitumisi metsas. Seoses sellega kaotasime aja ja ka kordinatsioonitaju mõneks hetkeks. Aga muidu ok ja tänud korraldajatele.
Ööbimiskoht oli küll igati äge aga söök jättis soovida. Aga sellel eest sai oma jooke segamatult tarbida ja siis oli juba kõik ok!

GAZ 67 50a; JAWA 250 62a; Ford Granada Coupe MK1 76a
Vasta
#6

Ekipaaz nr 68 tibukollase mossega kodusaarel tagasi. Rada oli hea, ainult piirituselast oli liiga suur meil. Sellepärast kaotasime neli korda sumpsi ära ja selle tagasi istallerimise nahka läks ka aeg. Peale neljandat kaotust mõtlesime, et kui panna sumps pagassi, no kurat siis ta ju ei saa ära kaduda Rolleyes Kuna allesjäänud torustik püsis ka ausõna peal masina all, siis otsustasime hommikustest lisakatsetest loobuda.
Vaatamata sellele pingereas täpselt poole peale saada oli meid täielikult rahuldav tulemus. Kokku sai läbitud 848km. Tänud korraldajatele ja kõigile kaaskannatajatele.
Päikest!!!
Vasta
#7

Mina finišeerusin täna kl 13.59, olles seega viimane saabuja ja enamik tulid mulle juba tee peal vastu. Üks pilt räägib rohkem kui tuhat sõna aga selgus, et telefoniga pilt liiga suur ja see arvuti siin pole vastavate programmidega varustet, et pildi mõõtu vähendada. Kui kohale jõudsin, siis oli baarmani Mersu veel ukse ees ja tal endal dressipluus kirjaga "Russia" seljas. Mersust kostis jube tümps ja see oli põhja keeratud. Ega mind uudistati sama moodi - olin nimelt mootorrattaga ja otse jahilt tulnud, mis tähendas, et püss oli seljas. Ei olnud ka just kõige tavalisem nähtus. Ja tänud Allanile, kes oli oma suvekodu just õigele marsruudile ehitanud ning tagasisõitjatel võimaldas jalgu puhata Wink
Vasta
#8

Söit oli supper!
Rada oli kenasti tehtud!
Millalgi peaks öppima ainult gaasi lahti laskma. Aga kuna rada oli lihtsalt nii fun siis ei saanud kergemat jalga lubada!
Auto jäi kenasti terveks, ainsad vead olid purunenud tagarehv, sidurist üks polt mis jättis käiguvahetuse umbes 15 minutiks soiku ja üks kamikatse esituli.

Ekipaaž 666 tänab
[/align]
[Pilt: 530066_10151159843729295_2052535843_n.jpg]
Vasta
#9

Minu kui Alfa kaardilugeja jaoks lõppes üritus kella 20:00 aeg pühapäeva õhtal kui sai koduuksest sisse astutud.
Alustuseks meiepoolne pildimaterjal (vajuta pildile):
[Pilt: large_27315607_VI4q.jpg]

Kogu ajakava oli järgnev:
Reede õhtul/öösel starti
Ralli algus.
Anname aga esimese kurvini minna, keerame omast arust õigest kohast alla ja lõpetame kellegi hoovis. Meid aga jälitas sellel momendil aktiivselt Toll.
Saime end pärast mõnehetkelist seiklemist tagasi õigele suunale. Järgmine katsumus oli leida õige tee männimetsas - see ei õnnestunud ja tundus et asi on lootusetu, kuni nägime silti Altja 8. Panime Altja poole ajama, pärast järgnevale ristile jõudmist otsustasime tagasi tulla ja KP ka läbi käia, nii igaks juhuks.
Saime end peale seda õige suuna peale tagasi, lendasime legendi ja instrumentide järgi:
Kurv nr 22 peale KP2 jäi meile märkamatuks ja sõitsmine edasi tagasi mitu km kuniks nägime omasid tulemas kogukamas rivis. Asi selge, neile sappa ja edasi. Pärast 15km leidsime üles järje legendist mille järgi liiklejad lendasid. Meil oli vahele jäänud KP2 ja LK1 ning 30 legendil märgitud kurvi. Kuna liialt palju oleks kulunud aega tagasisõitmiseks otsustasime edasi minna.
Kuni SKP'ni peale VP7't oli sõit suht sündmuste vaene, seal aga masinal moto lihtsalt otsustas, et tema enam ei viitsi.
Mis ikka välja, ninapidi kapoti alla ja kiikama. Selge säde läks kusagile jalutama. Lammutame üht teist ja kolmandat kuni jõuame tõdemuseni: Jagaja rootor ühtlase keerutamise asemel vaid veidi liigutab end nagu pohmas soomlane tolli järjekorras. Ühelepoole ja teiselepoole aga mitte ühtegi täisringi.
Asi selge läks Alfa nööriotsas ralli lõpu poole - kus sai ka lõpetamise "piiks" ära tehtud.
Järgmiseks aitasid kaasvõistlejad Granadas meid välja ja saime ka kaetud ära ülejäänud Lisakatsed.
Sealt tagasi "motelli" kus kõik ülejäänud üritus sai väsimust väljamagades lõpuni viidud.
Egas hommikul polnud elul häda midagi, säravas päikeses paistis isegi buldooserit ootav nõukaaegne läbulaager suht positiivses varjundis.
Kaasvõistleja Heikson võttis meid Alfaga nööri otsa ja sikutas kenasti 80km kohta kuhu Alfa ka talvituma jäi. Kuna veel järgise 150km sõitmine sleppis oleks olnud puhas enesepiinamine.
Sai siis GAZ'iga lennatud mööda teid Rakverre, sealt krabasime peale paari tibi ja edasi Tallinna suunas. Jõulähtme kanti olid noored urbaniseerunud tibid juba nii ära hirmutatud, et otsustasid lahkuda meie meeldivast seltskonnast.
Supp tahtis kangesti Maardusse, seal aga kohtasime tanklas ühte suht kena Pobedat. Vaatasime massina iga nurga alt üle ja läksime edasi.
Kodanik Marko "supp" Kupits oli koju jõudnud. Jäi üle vaid Heiksoniga minna parkida tema loom ja võtta vastu konnasööja, et sellega käia korra ära Sauel. Poolel teel Mähele otsustas aga tema sinine elukas, et tal kõht tühi ning vaja diislit juurde. Eks tal oli magu tühjaks saanud eluvedelikust, tuli lisa tuua. Võtsime aga kanku näpuotsa ja jalutasime konnasööjani. Sai siis Nestest toodud uus eluneste masinasse. Veetsime mõne hetke vedelikku mootorisse ajamisega. Pumbaga sai paaki nii piisav rõhk lükatud, see hüppas plõnni saatel kenasti õigesse kujusse tagasi ja pressis kütuse mootrisse. Egasi liigutasime pensionääri puhkama ära. Nodi ümbes prantslase pirukasse ja Saue poole ajama. Sauel sai Heikson mu Datsuni kastist oma loomakesele uued istmed. Mina aga koju: kell oli 20:00 ja 21:00 vahel. Ralli oli selleks korraks lõppenud.

Tänud korraldajatele hea raja eest. Järgmise korrani...

1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
Vasta
#10

Ekipaaž 968 tänab samuti korraldajaid. Oli mõnus seiklus ja kõik sujus. Kahjuks või õnneks ei juhtunud autoga midagi aga korra sai ka kraavis käidud. Õnneks kulus sealt väljasaamisele sama palju aega kui sisse minemisele.

Uuel aastal jälle.
Vasta
#11

Meie esimene suveralli oli aastal 2008, ja nüüd 2012 siis teine. Lühidalt - meie tiim jääb siiski

talverallide juurde. Võimalik, et 4 aasta pärast proovime ka suverallit uuesti... Virisemist on

tegelikult palju, alates liigsest matemaatikast ning googeldajatele mõeldud ristsõnast, mis ei olnud

ausaltöeldes väga FUN, ja lõpetades toidukordadega, mis tipnes "tasemel" õhtusöögiga, mis andke

andeks, tundus kahjuks mõnitamisena. Retro majutus vastupidiselt paljudele, meeldis meile väga, suvel

on plaan sinna tagasi minna. Üldiselt kokkuvõttes on tuju hea, oli üldiselt tore nädalavahetus ning

rutiinist väljamurdmine. Smile
Täname kõiki, kes arvavad et tänu väärivad. Eraldi tooks välja rohelise sapakaga tiimi, kes meid ühest

sügavast eksikohast välja juhtisid Smile Aitäh!

Toredat sügist soovides,
Tanel, Allan, Romet.
[Pilt: 550427_10151069075243727_468467936_n.jpg]
Vasta
#12

Tiim nr. 69 Corvair tänab korraldajaid ja meie arvates oli kindlasti üx parim suveralli, kõik sujus ja ei olnud pikki mõttetuid pause.
Kaardilugejal tööd jagus, arvutamist oli palju ja kahtlesin kuni lõpuni kas raalin ikka õieti või mitte. Näha oli, et iga arvutuse viga kandus edasi kuni lõpuni, kui just "topelt veaga " asja ei kompenseerinud. Mulle see meeldis, sest muidu tegi ainult piloot tähtsat nägu ja kruttis barankat, jättes mulje, et see ongi maailma kõige tähtsam töö. Tegelikult muidugi oli ka, kuna juba starti sõites peale paagi täitmist oli meil selge, et valgust napib. Nimelt selgus auto eripärast tulenevalt (paak on ees), et "tuhi paak"=vägaheadtuled, "pool paaki"=nibin-nabintuled, "täispaak"=teisedsindnäevad-sinateisimitte tuled ja seda kaugtuledega!!! Trassil kustusid tuled üldse ära umbes kolmel korral , siis olime jube õnnelikud kui päiksetõusuni olime välja vedanud. Seega mingeid "mittesobivakujugaristmikke" me ei märganud, meile sobisid kõik kujud. Ühest pööramisest panime mööda, kuna navi näitas, et on tee aga meie seda lihtsalt ei näinud, teisel katsel taskulambiga otsisime tee otsa üles, oli tee, navi ei eksind. Märkasin, et eksimus kippus tulema just usaldades ees sõitvat autot, kui ise rada "lugesime" ei eksinud kordagi. Lennuvälja kiiruskatse oli ägens, kuna manual ütles, et on 10 mintsa aega, siis oli see loomulikult õige koht põie peatuse jaoks, (ennem tegime 360 kraadi ringi, et näha kuhu minema peab ja me ei tõesti ei leidnud sobivat suunda- ja seda lennuväljal!!), siis tuhises meist mööda üx golf, poistel olid kõrvad vastutuulest nii lidus, et tekkis väike kahtlus kas ehk ei peaks kiirustama, esimene saab ju auhinna või midagi. Jui paar ekipaazi olid veel samas suunas mööda tuhisenud oli meil selge kuhu minema peab, finisis oli meil pea 10 mintsa täis ja sellel kiiruskatsel tegime konkurentsitult "põhja". Mingil arusaamatul põhjusel kõik ootasid midagi finišis, ja küsimusele mida ootame, tuli vastusex, et 10 mintsa peab täis olema.. A kuna meil oli 10 täis siis tegime jeehat a piiksu muidugi ei teind--nagu ka paljud teised. Pärast tabelit uurides selgus, et see piiks maksis ei rohkem ega vähem kui esikoha, kokkuvõttes kolmas pleiss. Mis on igati Ok, on mida järgmine aasta paremax panna. Üx asi veel: ja auhinna kotist tulid muidugi prozed...
Lõpus kui märkasime, et ristsõna ise ei lahene, tegime uue tööjaotuse: kui enne olid autos piloot-arvuti/ kaardilugeja, siis nüüd piloot-kaardilugeja /guugeldaja. Selgus, et vabalt saab ka piloot ise rada lugeda. Sellise tööjaotuse juures ei tulnud ühtki viga ja ka ristsõna lahenes.. kasutatud sai guuglit ja kaasvõistlejaid, tänud sapika poistele, paar rida saime sealt juurde.
Öömaja oli super-lux, isegi unes pole sellist näind. Tõeline "hukkunud alpinisti hotell". Hommikul kaks hotelli babat rõdul arutasid autosid uurides, et kas see RAF kes palki katusele seob on "naša" või ei ole "naša", jõuti arvamusele, et on "naša", kuna tal on ka samasugune lätakas küljel. Kui olex jõutud teisele arvamusele olex ilmselt mutid helistanud sinna "kudaa naada"...
Koju jõudes, selgus, et pagassi lukk on lepigu üles öelnud ja enam lihtsalt ei avane nii, et võib öelda: järgmise ralli asjad on pakitud.
Kokkuvõtteks; uute prozedega võime järgmine aasta sõna võtta juba ka ristmike kuju sobivuse teemal.. Stardis näeme rsk.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#13

Tervitus.

Pole paha, kui klassikuid tsiteerida. Ent Talverallini arenemiseks veel ruumi on, nagu ka wax viitas.

Korralduse sujumisele pole midagi ette heita, samuti oli rajavalik hea. Negatiivse poole pealt tooks välja äärmiselt kesise toitlustuse ja selle, et seltskond lõpuks laiali vajus - vajalik mingi äge asi, mis võistlejaid koos hoiaks.

Saab 96 pidas edukalt vastu, kuigi vahepeal tuli õli juurde tilgutada ning temp näidik püsis enamuse ajast punase piiril või üle selle. Tugev Rootsi raud, mis muud.

[Pilt: saab1.jpg]


Kaks küsimust:

1. Kust tulemusi näha saab?
2. Kas alljärgnev fotojäädvustus ei ärata kahtlusi? Et mida täpsemini pakud, seda vähem padruneid saad?

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=3...=3&theater

56 Packard Clipper
66 Ford Mustang HT
76 VAZ 2103
Vasta
#14

(17-09-2012, 00:32 AM)enta Kirjutas:  Söit oli supper!
Rada oli kenasti tehtud!
Millalgi peaks öppima ainult gaasi lahti laskma. Aga kuna rada oli lihtsalt nii fun siis ei saanud kergemat jalga lubada!
Auto jäi kenasti terveks, ainsad vead olid purunenud tagarehv, sidurist üks polt mis jättis käiguvahetuse umbes 15 minutiks soiku ja üks kamikatse esituli.

Ekipaaž 666 tänab

Sorry OT, kuid mis massinaga täpselt tegu millega sõitsid?

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#15

(17-09-2012, 22:45 PM)Maamees Kirjutas:  Sorry OT, kuid mis massinaga täpselt tegu millega sõitsid?

Vastan kaasvõistleja eest: MGB GT

(17-09-2012, 22:11 PM)kristjan_l Kirjutas:  1. Kust tulemusi näha saab?
2. Kas alljärgnev fotojäädvustus ei ärata kahtlusi? Et mida täpsemini pakud, seda vähem padruneid saad?

1. Tulemusi sai näha samal õhtul kohapeal, nüüd http://www.unic.ee
2. Kõik on igati loogiline, kuna möödalaskude eest jagati karistuspunkte. Mida vähem võimalikke möödalaske, seda vähem võimalikke karistuspunkte.

Küsimus kohtunikele/korraldajatele:

Kas KP6 punktiarvestus oli ikka korrektne? Kahtlaselt suured vead on sees enamikul, kas ehk oli mingi valearvestus kuskil?

See ei ole protest ega midagi, lihtsalt küsimusBig Grin
Vasta
#16

Tänan ZAZIKUT tähelepanu juhtimise eest. Tegu oli tõesti näpukaga, kohvipaus läks valesse lahtrisse. Nüüd peaks olema õige järjestus, esiotsas kohtade osas muutusi õnneks polnud, küll aga järgnevatel kohtadel.
Veel kord vabandust.
Vasta
#17

Tänud korraldajatele ka tiimi 204 poolt. Minu arust oli orgunn igati supper ja omaette klass oli liikluseks suletud kiiruskatse kruusateelõik, oleks vaid mosu üle 90 km/h suutnud sõita Sad
Ööbimiskoht oli eriti stiilipuhas retro-Lahe.
Supp oli ju hea ja kellele siis makaronid ei maitseks Smile Isegi, kui pühapäevahommikuses supis makarone polnud Toungue
Jätkuks vaid jõudu ja jaksu korraldajatel edaspidiseks!

Kalle
Vasta
#18

Tänud ka siit poolt korraldajatele. Postkastidega saime väikse tünga ja peale seda võtsime vähe vabamalt.

Väike video meenutus ka asjast.


Aia Racing
Vasta
#19

Suured tänud korraldajatele IZ-Rally-l sõitnud võistkonna nr. 113 poolt. Kahjuks oli seekord tubli ainult Mosse, millega polnud ühtegi probleemi ja mis näitas head kiirust ka kiiruskatsetel. Sama ei saa öelda meeste kohta,kes end juba enne esimest KP-d metsa ära eksitasid. Kui lõpuks KP-1 jõudsime, olid kohtunikud juba koju läinud. Edasi legendi lugemisega ja õigel teel püsimisega enam probleeme polnud, aga ilmselt arvutasime midagi valesti ja seetõttu kogunes karistuspunkte palju.
Ööbimiskoht tundus alguses peris õudne, kuid peale mõningast harjumist oli seal lahedalt nostalgiline ja uni tuli magus Smile.
Sama ei saa aga kahjuks öelda toidu kohta....Sad
Üldiselt jäi kogu üritusest hinge hea tunne. Rada oli põnev ja lisakatsed huvitavad. Loodame ka järgmisel suvel kohal olla ja muidugi paremini esineda Smile.
Vasta
#20

Sügav kummardus korraldajatele.
Sügav kummardus kaasvõistlejatele.
Sügav kummardus öömaja ehitajatele.
Sügav kummardus köögipersonalile.
Sügav kummardus ettekandjatele.
Sügav kummardus baarmenitele.
Sügav kummardus diskorile.
Sügav kummardus meie erataksole.
Lubame,et hoiame karikat hoolega ja tuleme järgmine kord tiitlit kaitsma.
Tiheda võistluse käigus jäi ka aega mõni pilt teha.


http://ww.album.ee/album/523365/50315765

Roheline eratakso nr 42
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne