Projekt: JUMZ EO 2621-Turbo ( ЮМЗ ЭО-2621)

(22-07-2013, 22:51 PM)saarrand Kirjutas:  Kristjan, kui müümiseks läheb, anna teada. Kui rahakott kannatab, oleksin ka ise huviline. Kuluks hädasti ära omale pisikeste toimetamiste tarvis.

Konkurent, rsk!
Big Grin
Vasta

(14-07-2013, 22:03 PM)Buzzet Kirjutas:  Pildil ei tundu olevad võlli, mis esirattad ka vedama paneks vajadusel, huvitab just, kuidas käigukastist väljavõtte osa lahendatud on, või on lihtsam asi hüdro pealt vedavaks teha ?

[Pilt: 1005997_586200851423883_1119190812_n.jpg]
Vasta

Mõni meistrimees ehk vahekasti valmis meisterdanud? Mul Belarussil gaz 66 sild ees ja vahekast lastud teha.Ehk Jumzil sama võimalus

Mina olengi 87 aasta parim väljalase Wink
Vasta

Kui puhurit aretasin siis sai hulgem netis neid pilte vaadatud.Läänes väg paljudel tagaveolistel esisild vahetatud vedava vastu,aga teostust ei tea.Näha ilusti,et sild võetud mõne veoka alt,keskele keevitatud kinnitus traktori külge kinnitamiseks.
Vasta

(23-07-2013, 21:16 PM)Jaanus9112 Kirjutas:  Mul Belarussil gaz 66 sild ees ja vahekast lastud teha.Ehk Jumzil sama võimalus
Kuidas pöörderaadiusega lood on?Originaal 66 sild läheb juba väga väikese pöördenurga juures piirajasse, see on minu arvates suurim miinus traktori sillaga võrreldes.Kliirens on juba väiksem probleem, eriti suure rehviga.
Vasta

Noo mul kardaani veoga käru ka taga ja ei tohigi väga risti keerata muidu juppe lendab...Aga keerab isegi päris eduliselt.

Mina olengi 87 aasta parim väljalase Wink
Vasta

Ma ka rüüstan korra teemat. Nimelt saadaval sihuke massin. Mis targad kostavad, kas sellisega ka miskit teha on? Tegelikult isegi 2 saadaval a teisel ülepea kopp küljes ja sutsu uuem. Ekskavaatril poel roolivöimu a teisel on jms..

[Pilt: IMG_0602.JPG]

[Pilt: IMG_0603.JPG]

[Pilt: IMG_0604.JPG]
Vasta

Tundub suht sirge masin olevat, st et masinist pole päris pohhuist olnud ning piisava pealehakkamise korral saab siit kindlasti hea masina. Eks hind paneb lõplikult asjad paika.


... ning see vana ümara kapotega jumz.... puhas klassik! Rolleyes

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Üle pika aja sai täna jumzi kallal nokitsetud, paigaldasin õhupuhasti ja siis kohe soopeale kraave puhastama. Algselt oli idee paigaldada 0 takistusega õhupuhasti aga kongreetne mudel oli meeletult suurt atlas copco filter, mida ei olnud kuhugi panna. Seega läks vana hea Deutze fahri filtrikopsik, sees on pappelement. Kerge puhastada ja vahetada.

Metsas käru vedades liigub masin tunduvalt kergemini edasi, kaevates suuremat kopatäit võttes ei tõmba sammuti enam "hinge kinni".

Eks nüüd aeg näitab kuidas ja mismoodi see üllitis toimima hakkab. Hetkel igati rahul. Eks vahepeal tuleb huumorit ka teha Wink

Turboga jumzid võib sõrmedel üles lugeda. Kõige lähemal asuv isend peaks poolas olema, poola saksa piiri ääres. Eestis on vist hetkel ainuke, kuid arvata on et mitte kauaks... Wink



[Pilt: CAM00015.jpg]

[Pilt: CAM00020.jpg]

[Pilt: CAM00021.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

http://www.youtube.com/watch?v=IRhSVm9Bx_M. Kas mõtled seda jumzi.Smile
Hääl on päris hea sinu omal. Kas summuti ka välja tood pikalt, või jääbki niimoodi.Smile
Vasta

(03-08-2013, 16:17 PM)deeremees Kirjutas:  http://www.youtube.com/watch?v=IRhSVm9Bx_M. Kas mõtled seda jumzi.Smile
Hääl on päris hea sinu omal. Kas summuti ka välja tood pikalt, või jääbki niimoodi.Smile


See leedu isend läks täitsa meelest Wink Viimati oli masin laiali, tegeles esisillale veo saamisega...




Summuti tuleb ikka pikalt üles, unustasin eile linnast sobivat õhukese seinaga roostevaba toru tuua... Eriti ei kiirusta, esmaspäeval lähen nagunii teiselepoole lahte ja vaatan seal oma varud üle, kuskil peab sellele turbole orginaal väljalaske torustik vedelema. Ehk saab sealt põlve võtta.

Hetkel selline ajutine variant.

Hääl pole veel kõige parem, eks toru teeb vast seda vähe mahedamaks.
II silindri pihusti on ka lahjaks jäänud, hommikul stendis vaatasin et üle 120 ei hoidnud survet. Seda on ka häälest kuulda. Tuleb lähiajal kõik pihustid üle käia, sammuti pump tahab kontrolli. Kerge kahtlus on et üks pihusti saab lahjemalt peale kui teised. Plunser ehk...

Aga turbo vilistab kenasti Wink Big Grin Telefoni kaamera ei suuda seda vilet kahjuks edasi anda.. Toungue

[Pilt: CAM00028.jpg]

Üks väike pilt veel kus on järgmine jumz näha mis hooldust tahab saada. Tegu siis alla 1000h töötand masinaga, seismisega oli mootor kinni roostetanud. Mootor sai uus, võetud elektrigeneraatori pealt. Töötunde praktiliselt ei olnud. 1989a isend.

Tööde nimekiri on lihtne, uued hüdrovoolikud, suurem pesu ja uus värv, uus elektrijuhtmestik jne... Tehnilise poolepealt on tegu väga korraliku isendiga.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

http://www.youtube.com/watch?v=ChSxX-ccQQk
Vasta

(10-08-2013, 18:38 PM)mtz50 Kirjutas:  http://www.youtube.com/watch?v=ChSxX-ccQQk
Mida kõike venelased ikka välja ei mõtleSmile
Vasta

Kaks lemmikut jälle pildile jäänud... Toungue

[Pilt: CAM00132.jpg]


Jumz elus ja terve, vahepeal on katel mitmeid kordi soojaks aetud ning metsas käidud, igati rahul asjaga. Jumzile paigaldasin vahepeal kaalu, mis töötab hüdroõli surve pealt. Masti peasilindrile läheb andur külge ning näitab kopa kaalu. Kõigepealt nullid tühja kopaga arvuti ära ning edaspidi näed juba reaalset kaalu -+ 20kg. Võimalus ka kopatäied liita. Vahepeal ütles kaalul kivi üles, nüüd elektrit otsib uut asenduseks. Pull asi igatahes. Kogu krempel on pärit mingi vana laaduri pealt.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kui nüüd täpne olla, siis säärane kaudne kaalumise tulemus on õige ainult teatud varre (või on kopa ja masti vahele jäävat tükki õigem poomiks nimetada?) asendis, kuna jõuõlad hakkavad liiga palju mõjutama. Aga kuna kaal on nullitav, siis on täpsuse saavutamine vaid töökultuuri küsimus ja kinni vaid juhi tahtmises.

Võtke õppust: saab vana tehnikaga täpset tööd teha küll, kui sellest enne korralikult üle käia.Cool
Vasta


Head taasiseseisvumispäeva kõigile!


http://etv.err.ee/index.php?05679507&vid...hKwqUQZtYw



'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Sulle samuti ksf Mlsluik ja teistele automoto kaasfoorumlastele head taasiseseisvuspäeva.Smile
Vasta

Pühapäev pidi olema eesti rahva tööpüha, sai isegi kõvasti diislit läbi torude surutud ja mulda kühveldatud...
Pikad tõusud lähevad nüüd justkui lenneldes... Cool

[Pilt: CAM00206.jpg]

[Pilt: CAM00203.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kui keegi juhtus ära murdma ja kaotama, siis Osta.ee pakub praegu 16 euro eest kolme Jumz kopa kihva.
Vasta

Paistab,et mingi osa rahvast seda foorumit ikka loeb. Jumzi koppa nii odavalt nagu mlsluik sai enam ei saa.
http://www.soov.ee/tartumaa/Jumz_2496917.htm?ca=1&w=3
[Pilt: 3756445331.jpg]
http://www.soov.ee/tartumaa/Jumz__ekskav...m?ca=1&w=3
[Pilt: 3679921068.jpg]


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne