Veejõul toimiv mootor, nõu vaja..
#1

Tere

Selline asi laias maailmas valmis tehtud;
http://www.youtube.com/watch?v=7-ZRlgGlQ...re=related

, tegemist on tuletõrje pumba pealt käitava ajamiga. Sisse läheb vett 8-10bar ja ca 1000l/min.

Valmistootena maksab ca 3k taala. Tean, et lõunapoolsetes riikides valmistatakse neid ka põlve otsas. Võetakse mingi veepumba korpus ja vahetatkse impeller ära. Uus impeller valatakse alumiiniumist. Kui kellegil on aimu, millisest veepumbast seda oleks mõistlik valmistada ja kes viitsiks uue impelleri valada, on info väga tervitatav..
Vasta
#2

Pumba (kasutatud)vast leiaks ca 1000l/min bensumootoriga japs Honda mootoriga labad seal sees vist rauast/alumiiniumist paab vaatama kui huvi.
Vasta
#3

Sissevaatamise asemel on mõtekam vaadata pumba mudelit ja otsida veebist manual. Osadel honda mootoriga pumpadel on sees kummist tiivik, nendega sobib keldrist suurveega vett välja pumbata, mingit mahtu annavad, rõhku mitte. Ilmselt peaks selle mootori baasiks oleva pumba korpus olema väiksema, kui 1000l oma, voolikus tekivad vee liigutamisega energia kaod.
Vasta
#4

Asjatundmatu küsimus: millisel otstarbel seda riista kasutatakse? Kas mingite veealuste laevaosade puhastamiseks või kai poleerimiseks?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#5

Vene bensiinimootoriga tuletõrjepumba pump?

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#6

veelgi asjatundmatum küsimus. miks ei sobi suruõhuga töötavad riistad vee alla? kas välja tulevad mullid rikuvad nähtavuse või riistad ise ei päde või ...?
Vasta
#7

Kasutatakse laevapõhjade puhastamiseks.
Pneumo: tööriistad olemas, - suurõhutarve suur ja sellest tulenevalt vajadus suure kompressori järgi.
Hüdro, tööriistad olemas, enim levinud viis selle töö jaoks, riistad väga kallid.
Vesi: vähe levinud, + igal laeval on veepump peal, veendu ainult otsikute olemasolus.
Selle veneaegse 2t mootoriga pumba korpuse peale võiks täitsa mõelda. Mulle on isegi paari pakutud, kütusekulu ja töökindlusetuse tõttu olen loobunud. Huvitav, kuidas oleks mõistlik uut impellerit projekteerida?
Vasta
#8

Pumba mark KTH-80X, mootor GX 240, D1340l/min aga labad piltide järgi tõesti mingist plastist.
Vasta
#9

Analoogne pump meil riiulis olemas. Kardan, et sellest ei ole hea mootorit teha. Ta annab mahtu, aga survet ei anna(korpuse ruumala suur aga seinad õhukesed), olen seda lahti võtnud, minu mäletamist mööda labad tugevast kummist. Vehe selles, et on olemas sellised lihtsad pumbad ja tunduvalt kallimad nö tuletõrje pumbad. Need tuletõrjepumbad annavad mahtu ja survet. Võtan aluseks selle veneaegse tuletõrjepumba pumba osa.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne