Lume lükkamine

(07-03-2019, 16:30 PM)muska71 Kirjutas:  lumes sõidu põhitõed?
...
hoiad pöördeid ja lähed kuni ta läheb.
...

Ja oledki kinni. Toungue  Pikas sügavas hanges ei tohi nii kaua ronida, kuni kinni jääb. Vaid enne seiskumist tuleb järele anda ja tagasi võtta. Ja siis uuesti. Lolli jõuga edasipressimine lööb ratta alt tühjaks ja siis hakkad kaevama. Sa tead seda ise sama hästi, lihtsalt kiirustades ignoreerid seda tõsiasja. Ja siis hakkad kaevamaWink

Kehtib ühtviisi suvalise vedavate rataste arvuga asja kohta.

Lumepuhur vajab võimu ainult puhumiseks. Tõukamiseks võimu sisuliselt ei kulu. Tigukäiguga võiks olla piisavalt aeglane, et pool meetrit lund läbi seedida. Ja kui jääbki lahjaks, võib ju kahe läbimiga võtta.
Vasta

(07-03-2019, 19:01 PM)v6sa Kirjutas:  
(07-03-2019, 16:30 PM)muska71 Kirjutas:  lumes sõidu põhitõed?
...
hoiad pöördeid ja lähed kuni ta läheb.
...

Ja oledki kinni. Toungue  Pikas sügavas hanges ei tohi nii kaua ronida, kuni kinni jääb. Vaid enne seiskumist tuleb järele anda ja tagasi võtta. Ja siis uuesti. Lolli jõuga edasipressimine lööb ratta alt tühjaks ja siis hakkad kaevama. Sa tead seda ise sama hästi, lihtsalt kiirustades ignoreerid seda tõsiasja. Ja siis hakkad kaevamaWink

Kehtib ühtviisi suvalise vedavate rataste arvuga asja kohta.

Lumepuhur vajab võimu ainult puhumiseks. Tõukamiseks võimu sisuliselt ei kulu. Tigukäiguga võiks olla piisavalt aeglane, et pool meetrit lund läbi seedida. Ja kui jääbki lahjaks, võib ju kahe läbimiga võtta.
tont seda teab kas läheb läbi või mitte ja 4x4 kuldreegel on,et  lähed hooga nii porimülkasse kui lumme.kui nüüd keset paksu lund või pori seisma jätad siis ongi kellad ja veel enam kui jää on paksu lume all.uaz-ga olen 2 korda seda eiranud poris ja karistada saanud ja 1 kord korralikult.ja nt bensukas gorilla 2 käik sees ja läheb siis mootor veab ja ei võta ketsi ringi nii lihtsalt,diisel jälle 2 käik ei jõua vedada.poiss jäi gorillaga sel talvel kinni ja kangooga sikutasin välja ja siis sai kuidagi taas hooga läbi ja lükkasin veel tagant ja kui siis oleks seisma jätnud siis poleks taas ei edasi ega tagasi liikunud ega lükata jõudnud.19 aastat siin juba harjutada saanud erinevaid meetodeid.pigem teraslabidaskitsamaks lõigata,et mahub madala auto kõhualt tühjaks urgitsema ja eest pool lumekihti kõrvale loopida nii saab taas kasvõi edasi tagasi rammimise teel liikuma.
Vasta

kõhu alt kraapimiseks tegin omale ülegabariidilise "ahjuroobi".
toimib.
ja eriti hästi toimib siis kui on ilusti kaasa ka võetud.
Vasta

(07-03-2019, 19:54 PM)muska71 Kirjutas:  tont seda teab kas läheb läbi või mitte ja 4x4 kuldreegel on,et  lähed hooga nii porimülkasse kui lumme.
...

Ei ole sellist kuldreeglit. Aga kindel on see, et kui sügavas lumes võiduka lõpuni pressida, hakkad kaevama. Kui ei pressi, vaid võtad õigel ajal tagasi, võid aeglaselt, kuid ähkimata ja kaevamata üsna pahast kohast läbi saada. Võid loomulikult ka mitte saada, aga seda näitab alles praktika.

Hooga võib võtta lühikest kõrget hange, mis on autost pehmem. Kui hang on autost kõvem, läheb see hoog väga kalliks. Kui hang on nii pikk (ja Sinu kodustrassel nii on), et hoog saab enne läbijõudmist otsa, hakkad kaevama.

Corolla puhul sõltub mudelits ja rehvist, aga neil on enamasti stange esserv veidi kõrgemal, kui järgnev agregaatide allosa (mootor, käigukast). Ehk see pressib järjest lund kinni ja lõpuks istubki kõvakstallatud lume otsas. Erinevalt Partnerist, kus stange esiserv on karterist madalamal ja pühib raja puhtaks. Lume lükkamine seegi... Rolleyes
Vasta

(07-03-2019, 23:25 PM)diesel Kirjutas:  kõhu alt kraapimiseks tegin omale ülegabariidilise "ahjuroobi".
toimib.
ja eriti hästi toimib siis kui on ilusti kaasa ka võetud.

Jepjep - kõige parem on ikka see labidas, mis kaasas.
Vasta

(07-03-2019, 23:25 PM)diesel Kirjutas:  kõhu alt kraapimiseks tegin omale ülegabariidilise "ahjuroobi".
toimib.
ja eriti hästi toimib siis kui on ilusti kaasa ka võetud.

mul on autode talvevarustuse vanaisa tehtud vineerist ja puidust lumelabidad (ca 75-80 vanust), lapikud mitte nagu tänapäeva plastlabidad, mahuvad auto alla ja saab lume välja sõidutada vajadusel saab ka tee puhtaks kühveldada.
Vasta

(08-03-2019, 00:02 AM)v6sa Kirjutas:  
(07-03-2019, 19:54 PM)muska71 Kirjutas:  tont seda teab kas läheb läbi või mitte ja 4x4 kuldreegel on,et  lähed hooga nii porimülkasse kui lumme.
...


Corolla puhul sõltub mudelits ja rehvist, aga neil on enamasti stange esserv veidi kõrgemal, kui järgnev agregaatide allosa (mootor, käigukast). Ehk see pressib järjest lund kinni ja lõpuks istubki kõvakstallatud lume otsas. Erinevalt Partnerist, kus stange esiserv on karterist madalamal ja pühib raja puhtaks. Lume lükkamine seegi... Rolleyes
nüüd panid küll nats võssa just vaatasin mõlemi kõhualla ja gorilla eest stabiilne madal stange ja sild üks ja sama kõrgus,aga partner on stange all umbes 30 cm ja silla all 10-15cm ehk korralikult tõus sillast stange tippu ja võtab ilusti lumes kinni.
Vasta

(22-03-2019, 19:06 PM)muska71 Kirjutas:  nüüd panid küll nats võssa just vaatasin mõlemi kõhualla ja
...
aga partner on stange all umbes 30 cm ja silla all 10-15cm ehk korralikult tõus sillast stange tippu ja võtab ilusti lumes kinni.

Olen hea ja mõõda uuesti. Mitte ei taha uskuda, et partneril on stange all ees 30 cm...
Vasta

Pole küll nüüd teemakohane kuid omasin paar aastat tagasi 2004.a. Partnerit mis oli tellitud esindusest tugevdatud vedrustusega. See oli küll oma saatusekaaslastest tugevalt kõrgema säärejooksuga kuid kui palju polnud vaja mõõta. Sisse istuda oli ikka jupp maad mugavam ja talvel kinni jääda ei õnnestunud. Nii et neid autosid on ka erineva kõrgusega.
Vasta

tookord pakkusin 30 cm silma järgi,nüüd siis mõõtsin lindiga ja 20cm on stange eest maapinnani ja korralik kiil esiotsa all.ees sild kõige madalam koht siis läheb kõrgemaks ja taga varuratas õigemini esiserv taas tubli 5 cm üldisest põhjast allpool.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne