01-10-2012, 00:33 AM
Tegelen siin vaikselt oma tagasihoidliku jõudega Jenseni taastamise eeltööga.
Tekis siis selline küsimus.
Vasar pakub sellist teenust nagu külmtsink + pulbervärv.
Minul on aga üle saja detaili, mida oleks vaja puhastada ja värvida.
Igasugused kronsteinid, kinnitused, aga ka suuremad osad - nagu õhufilter jne.
Mis on härraste arvamus:
- kas kooslus tsink + pulbervärv on sobilik uunikumi kapoti alla (auto sõidab vähe ja ainult suvel)
- kas Vasari galvaanika ja pulbervärvimise on hinna/kvaliteedi suhe paigas?
Terv,
Denis
Tekis siis selline küsimus.
Vasar pakub sellist teenust nagu külmtsink + pulbervärv.
Minul on aga üle saja detaili, mida oleks vaja puhastada ja värvida.
Igasugused kronsteinid, kinnitused, aga ka suuremad osad - nagu õhufilter jne.
Mis on härraste arvamus:
- kas kooslus tsink + pulbervärv on sobilik uunikumi kapoti alla (auto sõidab vähe ja ainult suvel)
- kas Vasari galvaanika ja pulbervärvimise on hinna/kvaliteedi suhe paigas?
Terv,
Denis
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.