Pulbervärv kapoti alla.
#1

Tegelen siin vaikselt oma tagasihoidliku jõudega Jenseni taastamise eeltööga.

Tekis siis selline küsimus.

Vasar pakub sellist teenust nagu külmtsink + pulbervärv.
Minul on aga üle saja detaili, mida oleks vaja puhastada ja värvida.
Igasugused kronsteinid, kinnitused, aga ka suuremad osad - nagu õhufilter jne.

Mis on härraste arvamus:

- kas kooslus tsink + pulbervärv on sobilik uunikumi kapoti alla (auto sõidab vähe ja ainult suvel)
- kas Vasari galvaanika ja pulbervärvimise on hinna/kvaliteedi suhe paigas?


Terv,

Denis

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne