Vana disla küttetoru tegemine?
#1

Kas on keegi pidanud kokku puutuma sellise jamaga, et kütuse kõrgsurve toru on katki ja vaja teha nullist uus.
Mul selline vahva asi nagu Stanadyne pump ja üks küttetoru laguneb juba teist korda ära.
Toru vastavalt margile tellida ei saa( Chevy, oldsu mootoriga). Pumba tootja järgi ka tellida ei saa. Pagana nõutuks teeb.
Karla Auto enam torusid ei tee.

Hetkel pole ka rohke variante kuulnud.

Laguneb vaid üks ja kindel toru. Esimese silindri kõrgsurve toru ja sama koha pealt loomulikult.

Teie kogemused? On äkki mõni hea kontakt?

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#2

Lihtsalt selline loll oid, aga kas piduritoru ei kõlbaks? Hetkel mul tööjuures läbimõõdult nii 5-st kui 6-st toru näiteks. Õiged otsad külge pressida ja peaks ju sobima küll?

Niisamuti on ju võimalik osta ka toru jätkamise liitmik hydroscanist. Selle vahele kui sirgem koht ja käib jälle.

Iseasi on muidugi siis kui toimub uunikumi taastamine...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#3

Pihusti ja piduritoru on ikka kaks erinevat asja, surved on eri suurusjärkudest. Ja liitmikega pole seal miskit teha, toru ikka ühes tükkis (ja sama pikk teistega!) ja oluliselt kangemast materjalist kui pidurite vask.

Scaniale sai valmis torust painutatud, pakuti ka võimalust eritellimusel toru teha, aga pakkuja oli ikka samane Karla...
Huvitav, mis seal nii erilist on, toru mõõt, mutrid, keermed?
Aga katki lähevad ikkagi kinnitus vigadest: klamber lahti, tihendus-leevendus materjal vahelt kadunud, toru pinges, vms.


Vasta
#4

Leidsin sellise kodulehe:
http://www.autohunt.ee/
Seal teenusena kirjas : Kõrgsurvetorude valmistamine
Vasta
#5

Tundub huvitav.
Omal küll jah juba jätkatud toru on peal ja sõidame jälle aga see pole see.
Igaks juhuks vb peab tegema mõne õige asja ka riiulisse.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#6

Unusta ära see jebimine. Otsi kusagilt õige toru ja saad rahulikult sõita. Aastate eest, siis kui rubla eest sai poest viina ostetud, tegelsime siin küttetorude paikamisega aga see ei kandnud vilja, tundus rohkem kondoomi lappimise teema. Sai keevitatud-treitud jms seksu tehtud aga ots pidama ei jää, nuta või naera, lõpeks sai ikkagi Soomest lastud romust toru tuua Sad
Tegemist oli Mersu om615 mootoriga, kui sel mingi tähtsus on.

Dad.
Vasta
#7

K/s torus on rõhk hetkeliselt selline, et süütemomenti saab panna toru paisumise järgi stroboskoobiga. Kui toru seinad on venivamad või toru ruumala on teistest sama mootori torudest erinev, tekivad nii süütemomendi hilinemised kui ka kütusekoguse erinevused. Just seetõttu on kõik torud ühest materjalist, ühepikkused ja ühe ruumalaga. Võrdluseks, et isegi valgus ei levi hetkeliselt, veel vähem siis vedelik. Seda siis vastuseks piduritorust k/s toru tegemisele.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#8

(03-10-2012, 09:07 AM)aavu Kirjutas:  K/s torus on rõhk hetkeliselt selline, et süütemomenti saab panna toru paisumise järgi stroboskoobiga. Kui toru seinad on venivamad või toru ruumala on teistest sama mootori torudest erinev, tekivad nii süütemomendi hilinemised kui ka kütusekoguse erinevused. Just seetõttu on kõik torud ühest materjalist, ühepikkused ja ühe ruumalaga. Võrdluseks, et isegi valgus ei levi hetkeliselt, veel vähem siis vedelik. Seda siis vastuseks piduritorust k/s toru tegemisele.

Kõik õige, aga...

Toru pikkuse mõnesentimeetrine erinevus tekitab hilistumist alla millisekundi... Ehk lappimise asemel tasuks loovalt läheneda mõne suurema/sõbralikuma romula toruriiulile ja kaeda sealt võimalikult lähedane tehasetoru. Suurim mure on otstega - need ei ole (eriti vanemal tehnikal) sugugi standardsed...

Kõrgsurvetorud on vähe teine teema, kui tavaline piduritoru - KSP tekitab sekundis kümneid kordi tõsiseid hüdrolööke. Ning veniva seinaga toru siin kaua ei kesta. Nagu ei kesta ka lappimine...
Vasta
#9

Big Grin
Ei ole nagu nii lihtne see asi et romulast või nii...
Chevy , oldsmobile toodetud 5,7D mootoriga. aastaks on 1981. isegi enam tellida ei saa seda asja, vot nii. Romula.... pole sellist romulat veel näinud kus 5,7d nurgas vedeleks.

Mingi kontakt oli soome firmale kes teeb tellimusel.

Küll aga hetkel sõidab. sain tehtud põlve otsas,näis kauaks.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#10

Omal ajal sai tehtud nii.
Tuleb leida mingi levinud sõiduki pihustitoru (pikem, kui vaja). Lõigata sellel üks ots maha ja õigesse pikkusesse+ neetimise varu. Remonditava sõiduki mutrid toru otsa ja lõigatud otsast kujundada neetimise teel, vajaliku kujuga ots. Kas see needitav ots sai ka enne neetimist tulega pehmeks lastud või kannatas niisama neetida, vot seda enam ei mäleta kahjuks, aga täiesti toimiv lahendus.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#11

Lihtsalt mulle siis teadmiseks võiks keegi öelda - mis materjalist see k/s toru siis ikkagi on? Nagu aru saan siis tavaline raudtoru ta ei ole, nagu piduritoru.

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#12

(03-10-2012, 21:00 PM)nustu826 Kirjutas:  Nagu aru saan siis tavaline raudtoru ta ei ole, nagu piduritoru.
On ikka, isegi külmalt painutatav, muidugi mõistuse piires. Erinevuseks lihtsalt materjali ja sisemise ava teistsugune suhe, seinapaksuse kasuks.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#13

(03-10-2012, 13:33 PM)ryblik1 Kirjutas:  Big Grin
Ei ole nagu nii lihtne see asi et romulast või nii...
Chevy , oldsmobile toodetud 5,7D mootoriga. aastaks on 1981. isegi enam tellida ei saa seda asja, vot nii. Romula.... pole sellist romulat veel näinud kus 5,7d nurgas vedeleks.
...

Kui see on vastuseks minu postitusele, siis said valesti aru. Ma ei usu, et Oldsmobile oma mootoril kasutas kõigist teistest olemasolevatest erineva keermega mutreid oma kõrgsurvetorudel. Kuigi, ega see välistatud ju ei ole...

Minu mõte oli minna romula torukasti/riiulit/hunnikut revideerima, oma vidinad näpuvahel ja sealt valida sobivate otstega ja lähedase pikkusega toru. Olen endiselt seisukohal, et mõnesentimeetrisest pikkuse erinevusest tingitud pritsehetke millisekundine hilistus on kulunud mootori puhul teisejärguline probleem.
Restaureeritud mootori puhul on teine asi ja ülalkirjeldatu ei kõlba põhimõtteliselt.Cool

Kõnealused torud on tõmmatud terastorud, kuid materjal on vähe parem (tugevam ja jäigem), kui suvaline toru.

Huvitav, mis maailmast tellitud toru ka maksta võiks koduuksele tooduna?Rolleyes
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne