Venemaapäästja
#1

Mäletate jah? Aga minul on Smile Ok, aga küsimus selle nõukaaegse raami ja kerevärvi kohta. Kas keegi foorumlastest mäletab, kuidas see vastu pidas. Mõtlesin ühe sõiduki raami sellega ära mökerdada, kui ta mul juba niimoodi kuurinurgas vedeleb. Kunagi kolhoosiajal sai seda ikka bensuga lahjendatud ja kõvast 52 raame mökerdatud. Haiseb jubedaltSmile
Vasta
#2

Põllumajanduslakk? Dekoratiivkate. Adra raami võib sellega värvida, ehk isegi kaitseb. Talvine sool tungis aga kihist läbi ja raam roostetas bituumeni all sama rõõmsalt edasi. Ehk isegi veel paremini.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#3

Venemaad on päästnud õli läbi laskvad tuhendid ja simmerlingid. Selle tõttu on vene autode raam ja muud osad kogu aeg õlised ja ei saa seetõttu roostetada. Kadunud äiapapa nimetas "venemaa päästjaks" põlevkiviõli. Ta mökerdas sellega kokku kõik oma traktori haagised ja osad haakeriistade osad. Esimesel suvel haises mis kole, kuid juba üle kümne aasta on need asjad väljas seisnud ja roostet pole ollagi.
Vasta
#4

Ma arvan et austet Nokkel peab "venemaa päästja" all silmas bituumenlakki väi bituumenvärvi. See haises jubedalt aga oli raamide jaoks väga hea kaitse. Kui kevadel tahtisd autot uueks teha piisas , kui võtsid bensiini ja pintseldasid sellega raami üle. Vana lakk all hakkas sulama ja kogu apastraat oli nagu tehasest tulnud.
Vasta
#5

Kunagi sai üks roosteläinud kaarhall üle värvitud, kõvasti alumiiniumpulbrit ka sisse. Seisab peal juba 8 aastat ja pole märgata et tahaks maha tulla.
Vasta
#6

Kukersool Wink.

Tsitaat:...enne olid olemas sõnad kukersiit ’Eestis ja Leningradi oblastis
leiduv põlevkivi’, kukermiit ’põlevkivituhast saadav sideaine’ ja
kukersool ’põlevkiviraskõlist toodetav kattelakk’ – kõik Kukruse
saksakeelse nime Kuckers järgi.
http://dspace.utlib.ee/dspace/bitstream/...sequence=1
Vasta
#7

Jah, see et see tavaar on venemaapäästja, ei ole kahlust...see hais ei lähe kunagi meelest ja taat ütles ka et on. Kokkuvõtteks, teen katsed ja annan teadaSmile[/i]
Vasta
#8

Kuna endlagi seda va ollust siis olen ikka sügiseti hooajalist tehnikat sellega võõpand. Kuna pintsliga ei viitsi nühkida siis ikka pihustiga, selle õlipihustiga ikka mis korraliku kihi peale laseb. Alati lahjendatud bensiiniga aga kuramus ei taha üldse seguneda, ikka tükk aega peab mikserdama et hea saaks. Ehk on bensiinile mingi parem alternatiiv?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#9

Lakibensiin.
Vasta
#10

Kas see venemaapäästja lõhnab samamoodi nagu ahjuvärv mis oli klaaspudelistes?  Või ongi tegemist samade asjadega Rolleyes
Vasta
#11

Kukersooliga oleme võõbanud Gaz 53 raami ja kasti põhja, kestab mitu aastat, enne kui tuleb uuesti teha. Kui pritsiga lasta, siis tuleb seda tööd teha vahetustega, lõhn on hingemattev.
Vasta
#12

Kui kukersooli on alumiiniumpulbrit lisatud, siis päikesepaistelisel päeval väljas värvides jääb hõbedane. Kui pilves ilmaga sama teha, jääb tumepruuniks.
Vasta
#13

(21-08-2015, 22:10 PM)pen.skar Kirjutas:  Kukersooliga oleme võõbanud Gaz 53 raami ja kasti põhja, kestab mitu aastat, enne kui tuleb uuesti teha. Kui pritsiga lasta, siis tuleb seda tööd teha vahetustega, lõhn on hingemattev.

haisevate ollustega tegelejatele võin pakkuda gaasimaske, sinine on itaalia oma, musta värvi on saksa oma- hind 29.- tk 

on olemas ka respiraatoreid FFP3 filtratsiooniga , hind 15 senti tükk, need on inglise (pakend 15) ja taiwani omad (pakend 20 tk), klapiga variant, sobib väga hästi tolmuses kohas töötamiseks

ise tegin saksa omagi mingi jube haisva klooriollusega tööd ja toimis väga hästi, klaasid seestpoolt uduseks ei lähe , pead on mugav ning sobib igasugu suurustele , filtreid on ka saada 4.- tk , keere sama mis vene gaasimaskidel niiet isegi vene filtri saab ühendada

pilte näeb siit, kõik tooted uued kasutamata


http://postimg.org/gallery/1jp627xju/e041818f/
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne