Vesi kui kütus ja kütuse lisand.
#21

Vesiniku kogumine on mõistlik mõte küll ja eriti kui seda saab päikse ja tuulega toota.
Vesinikul on aga üks paha omadus. Nimelt on tema molekul nii pisike, et selle purgis hoidmine ei pruugi kõige lihtsamalt õnnestuda. Väidetavt pidavat olema olemas mingid spetsiaalsed purgid kus ta enamvhem püsib aga mis on nende hinda ja kus neid saada jne.

Korra juba veidi teises teemas läbi käinud tankla http://www.ap3.ee/article/2012/3/31/hond...nikutankla

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta
#22

(05-11-2012, 11:31 AM)karvik Kirjutas:  Kas sellest oleks üldse kasu tavakütusel töötava masina lisana, ei oska kosta. Tundub ka olema selline kaheldav.

Vesinikul töötav kütueelement oleks ilmselt mõistlikum lahendus. Vesinuku paaki mahub energiat rohkem kui akudesse ja on ka kergem.
Vesiniku, õigemini paukgaasi-generaatori põhiline kasu pidavat olema selles, et parandab küttesegu põlemist. Ja kogu lugu. Ei mingit igiliikurit. Bensukale pidavat andma säästu vähem, diislile rohkem. Protsente peast ei mäleta, aga mäekõrgust säästu loota ei tasu. Ma ise eriti kursis ei ole, aga üks sõber on asja uurinud. Kuna elektrolüüsiapastraadi tegemine nõuab aega ja materjale ning pealekauba on tegemist väikese pommiga, siis ei ole me kumbki kibelenud endale sellist ehitama. Mul on küll kuuri all paar eraldi mootorit loomkatseteks, aga töökorras auto kapoti alla ma seokest risu hea meelega panna ei riskiks.
Kütuseelement ja n.n. solkelektrist vesiniku tootmine on ka minu arvates tulevik. Lisaks kergliiklusteede ja vastavate 1-2 kohaliste ülikergete sõidukite kasutamine linnades ning lähiümbruses. Enne tuleb aga lahti saada kinnisideest, et ühe kodaniku p***e teisaldamiseks on tarvis 1-2t rauda kaasa lohistada ja kiirendus peab olema võrdne raketiga! Smile

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#23

Viimane Lause võib "nädala tegijaks" liigitada Big Grin Eks ta õige ole et inimesed on liiga mugavaks muutunud. Linnas elades ja elatist teenides on vaja koguaeg autot pruukida. Palju soodsam tuleb ju kuupilet osta kui velo ei kõlba ja väikelinnades pole rattaid otseselt vajagi alla. Ammugi kummaline on "Pargimaasturite" vajadus linnaliikluses. "Miljon" kw on vajalik et kulgeda ummikutes mega kütusekuluga ja siis korra rohelise tulega eesreas päästa loom valla. Kõrge kütusekulu ja kiirused las jääda siiski selleks mõeldud üritustele.
Eesti on rasvumise edetabelis kolmas. Vesi sobib kütuseks ka puhtal kujul - jalgratta peale Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne