07-10-2012, 16:27 PM
Vesi on hea materjal, sest aurustudes suureneb ruumala paljudes kordades. Mootori survetaktis toimub ilmselt ka vesiniku põlemine - seal on surved juba säärased...
Veega tekib kaks muret:
1) korrosioon. Praegused mootorid ei ole ehitatud vett taluma;
2) töökindlus madalal temperatuuril ja ebaühtlase kasutuse (pikad seisuajad kasutuskordade vahel) korral.
Aga need mõlemad on lahendatavad tehnilised nüansid.
Loen huviga edasi.
Võistlusmasinate ja lennunduse "häda" tavaautondusega võrreldes on selle ebatöökindlus (ehk lühikesed hooldusvahemikud)...
Veega tekib kaks muret:
1) korrosioon. Praegused mootorid ei ole ehitatud vett taluma;
2) töökindlus madalal temperatuuril ja ebaühtlase kasutuse (pikad seisuajad kasutuskordade vahel) korral.
Aga need mõlemad on lahendatavad tehnilised nüansid.
Loen huviga edasi.
Võistlusmasinate ja lennunduse "häda" tavaautondusega võrreldes on selle ebatöökindlus (ehk lühikesed hooldusvahemikud)...