Tagadi kullakoormad, sügis 2012
#1

Millised on siis auväärsete foorumlaste kullakoormad seekordselt Tagadi laadalt? Räägiks siis asjast, jutud teemal "Polnud midagi saada, täiesti jabur koht, ainult rämps) läheks eraldi.

Endal õnnestus täiendada raamatukogu:
1. 4 numbrit ajakirja Classic Motorrad
2. Gaz 52/01 ja 52/03 varuosade kataloog (1969)
3. Avia A21.1 ja 31.1 varuosade kataloog ja tehaseinstruktsioon
4. Autode GAZ-51 ja Zis-150 remont (Kiiev, 1950)
5. Avtomobil Zis-150 (Moskva, 1950) Tegu siis veel siledate külgedega kabiiniga isendiga.
6. GAZ-24 instruktsioon aastast 1971, mingis eriti kummalises pappkaantega lühiversioonis.
7. Lühiteos: suunatuled UP-1M mootorrattale (1972)
8. Mootorratta Dnepr-16 instruktsioon teadmata aastast (külgkorviveoga versioon).
9. Spetsiaalhaagised veotranspordile (1988)
10. Gaz-51 (Moskva, 1950). Vineerkabiiniga mudeli kohta. Näiteks leiab kinnituse siit, et varajane 51 sai endale ZIS-5 veljed.
11. Gaz-24 varuosade kataloog (Autoeksport)
12. VAZ-2101/02 varuosade kataloog (Zapchasteksport)
13. 120 aastat jalgrattasporti Eestis
14. Atlas konstruktsii sovetskih traktorov. 1952. Kaks osa, esimene käsitleb veermikke, teine mootoreid. Sisu oma olemuselt väga sarnane mootorataste atlase omaga. Sees traktorid U-1, U-2, KD-35, ASHTZ-NATI 1TA, DT-54 ja S-80. Esimene selline komplekt, mida ma 15 aasta jooksul olen näinud/kohanud/kuulnud.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#2

1) Dneprile sarved
2) Dneprile tagareduktori jõuvõll
3) Dneprile 2 tagaamorti
4) M400 süütelukk (stalini nimeline)
5) M400 salongipeegel
6) M400 tagatule korpus (NB! ega keegi ei täi maha müüa tagatule klaasi? )
Vasta
#3

Käisin kohal ja kuigi igasugu huvitavat kraami oli piisavalt, ostsin ainult ühe emmilise rattalaagrite pingutamise / varuratta mutri keeramise võtme 5 euriga. Nüüd on neid majapidamises 2 tükki, millest ühele plaanis töö lihtsustamise eesmärgil 1/2 padrun külge keevitada.
Jään ootama järgmist korda.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#4

Seekord oli kraami kõvasti. Ostud piirdusid küll ainult Volga õliradikaga, mille soetasin Jeebule roolivõimu radikaks.
Aga asju oli mida oleks võinud koju tassida.
Vasta
#5

P 30 UUS jagaja,signaalikorpus,mõned kummipuksid,tagatuleklaas(hind oli 1 euro),lahtivõetav süüteküünal.Hinnad olid sobivad. Samas sai lõpuleviidud mõned vahetused.
Oli päris meeldiv!

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#6

Oli kõige kiirem ning rahakotile vähem koormatav retk Tagadil ilmselt, viimase 10 aasta jooksul.

Ostud piirdusid:

Mosse (lootuses et sobib teistele autodele) paagiandur - 4 eur (algselt 10)
Tasku-tavotiprits - 3 eur (algselt tahtis 10)
Volga 24 kapotialune tuli - 2 eur
Isetehtud, kuid korralik drelli statiiv liikuva alusega - 10 eur
Tundmatu poola auto salongisoojendus - 10 eur (alguses 15)
Gaz21 gaasihoovastiku vedru (lootuses et sobib ka teisele autule) - 0.5 eur
Gaz21 pardatsokki kummipunnid 2tkX1 = 2 eur

Hmm...polegi nii vähe kui niimoodi arvutada. Koos piletiga ikka üle 500 eeku vanas rahas. Aga eks see EUR teeb natukene teistmoodi tunnetuse...

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#7

Mul on hea meel tänada korraldajaid , leiti mulle koht millele tulija oli alt hüpanud. Tänud.
Sain müüdud palju tsikli ja autokola mida mulle vaja pole. Üllatuslikult ikka väga palju. Tagasi minnes oli autole laaditav koorem 1/3 väiksem kui tulles.
Omale sain paar korpustega esituld paarina ja ühes kuluvuses, ning teise paari selliselt et üks oli platsi ühes otsas kellegi kastis ja teine oli teises platsi servas kellegi teise kastis. Hind oli kusjuures täpselt sama ja paar saigi kokku.
Plus natuke täiendust V8Magazine ajakirjade ja Hotrod & Custom ajakirjade näol.

Rahvast paistis külastamas palju rohkem kui mullu samal ajal.

Edu korraldajatele.

Silma jäid härrad kelledel oli paar väga prillikivi vana ratast. Ei saanud aru kas vana või uus. Ilmselt siiski vana. Kiitused töö taseme eest!

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#8

Mina ei ostnud midagi, küll aga olin esimest korda igasugu träna müümas. Kuna kaubal oli sõbralik taks, siis koju sõitsin umbes 400 kilo kergema autoga.

Tegelikult tahtsin kiita vanade mobiilide stendi. Seda oli lausa päris huvitav vaadata ja heameelega saadaks endagi vanad mobiilid tulevikus näitusele, kahjuks suutsin asjaga seotud grupeeringu kontakti ära unustada.
Sellised liikuvad väljanäitused aitavad "swap meetingute kultuuri" liigutada õiges suunas.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#9

Jalgrattahuviliste seas ringles eile huumor, et ksf! Väravamehaanik esitles vanaaegset jalgratast, millel kiri - hind 15.- , Valdole tasuta! Ja kuidas Valdo pika sammuga kohale tuiskas, käsi pikalt ees! Smile
(see siis positiivse külje pealt)
Ise sain psühhotrauma, kuna üks tüüp, ütleme ksf!, soetas endale üliharuldase 3-käigulise Adleri jalgratta. Ja nagu sellest veel vähe, see oli käigukastiga sportmudeli raamil Adler. (juba üksi tavalise, käikudeta sportmudeli saamine kellegi teise poolt oleks psüühika pikaks ajaks paigast raputanud). Oleks võinud ise ka selle osta, ka ksf! Valdo oleks võinud selle omanikuks saada... Aga põlgasin kalliks, kasi ja aju lõid krampi jne. Ainuke hea asi selle juures ongi, et Valdo ka ei saanud! Toungue
No tuleb veel häid ja põnevaid asju Eestist välja! (hea seepärast, et haruldane ja ebatavaline, huvitav nende samade asjade ning mitmete küsimuste tõttu, mis antud rattaga kerkivad)
Nagu ütleb hr. Seregins Lätist - nado iskatj!

(08-10-2012, 13:23 PM)ryblik1 Kirjutas:  ...................................

Silma jäid härrad kelledel oli paar väga prillikivi vana ratast. Ei saanud aru kas vana või uus. Ilmselt siiski vana. Kiitused töö taseme eest!

Need härrad olid ksf! Atman, kes kahjuks enam meie püha üritust eriti sageli ei külasta ja ka vanu rattaid enam "prillikiviks" ei taasta, aga ehk kunagi edasipidi jälle!?
Vasta
#10

Laat oli võimas,kuid talupoja tengelpung ei kannatanud suurt midagi kokku krahmata. Parim leid oli MV-042 küljeplekk,Riga 11 tagatuli ja Kavrossi paagikumm. Samuti jõudis minuni läbi mitme mehe ja maakonna GAZ-51 väntvõll. Tore oli see,et mõni sõber tõi mulle laadale kaasa osad,mida ei osanud unistadagi.....
Kõige austavam asi oli muidugi see,et sain vedada mingi aeg seda kolmekäigulist imejalgratast.....Big Grin
Tänu siis kõigile,kes mu koormat aitasid kergendada ja oma ammuostetud kraami bussist minema viisid! Samuti tänan korraldajaid hea ilma ja sileda platsi eest!
P.S Kali oli ka hea..Toungue
Vasta
#11

Kuna Adlerist juba juttu tuli, siis viisakas oleks ka midagi öelda .Praeguse seisuga on läbirääkimised sealmaal, et homme viiakse jalgrattas Dr. Kassi laboratooriumisse lahkamisele ja ühtlasi tutvustatakse assistentidele siseelundeid.Loodame huvitavat pildimaterjali .
P.S. aitähh Toomasele, kes aitas Adleri Türile transportida.
Vasta
#12

(08-10-2012, 21:01 PM)illi123 Kirjutas:  Kuna Adlerist juba juttu tuli, siis viisakas oleks ka midagi öelda .Praeguse seisuga on läbirääkimised sealmaal, et homme viiakse jalgrattas Dr. Kassi laboratooriumisse lahkamisele ja ühtlasi tutvustatakse assistentidele siseelundeid.Loodame huvitavat pildimaterjali .
P.S. aitähh Toomasele, kes aitas Adleri Türile transportida.

Jah, nii on lubatud! Joon närvide rahustuseks palderjani ja ootan kannatamatult homset "Kotka" maandumist! Wink
Vasta
#13

(08-10-2012, 21:01 PM)illi123 Kirjutas:  Praeguse seisuga on läbirääkimised sealmaal, et homme viiakse jalgrattas Dr. Kassi laboratooriumisse lahkamisele ja ühtlasi tutvustatakse assistentidele siseelundeid.Loodame huvitavat pildimaterjali .

Jään exploded view pilte ja mõõte ootama, et saaks nende järgi oma masina käigukasti siseelust puuduvaid vidinaid otsima hakata.

Edit: Teemasse ka - mulle tundub vastupidiselt eelkõneljajtest (õigemini küll -kirjutajatest), et antud üritus hakkab maha käima - nii ostjaid kui müüjaid on nagu tohutult palju, aga põneva kauba osakaal on suhteliselt olematu ja hinnad valdavalt Tallinna vanalinna antiigipoodide stiilis... või on viga hoopis minus ja olen lihtsalt kõigest juba piisavalt küllastunud ning lihtsalt ei vaja enam selliseid asju juurde.
Positiivse kohapealt oli jälle see, et seekord oli haakristi käesidemega lätlastest purupurjus müüjaid tunduvalt vähem.
Vasta
#14

(08-10-2012, 21:01 PM)illi123 Kirjutas:  P.S. aitähh Toomasele, kes aitas Adleri Türile transportida.

Tänan ka omalt poolt lp. Ilmarit,kellel õnnestus mulle üle anda Mersu hoobamort,mida ta üritas juba vähemalt viiendat korda teha ja seekord õnnestus asi ainult tänu sellele,et minu lobisemine ei suutnud tal pead ja mõtteid sassi ajada.....Big Grin
Vasta
#15

Toomas Paalvelt helistas, kui korraldasin parkimist, et midagi kahtlast on müüdavana plekkangaari juures. Hakkasin otsima asendajat. Samal hetkel sõitis liiklusmärkide kohustuslik sõidusuund paremale, millele järgnes lisaks veel "telliskivi" ehk teiste sõnadega liiklus korraldus oli puust ette tehtud ja punaseks värvitud, otse limusiin. Peatasin ja teatasin konkreetselt:"nazad!". Samal ajal oli üks üsna uus mersu parkinud peatuskeelu märgi piirkonda. Mersu Suur Juht koos abikaasaga ilmus välja. Küsisin: " Miks pargite peatuskeelu märgi piirkonnas?" Vastus:" Polnud sellist liilkusmärki veel välja pandud, kui tulime vara hommikul!" Vastasin: "Märgid panin ise üles õhtul kella kümne ajal ja rohkem pole see vaidluse teema." Ära sõitsid. Samal ajal tulid laadaplatsilt kaks leedu kodaniku kandes enda vahel kangesti tuttavat tehnikat. Südames pistis nagu kunagi nooruses sõbratar peol olles teatas, et läheb sõbranna sünnipäevale ja hiljem üksi koju minnes nägin juhuslikult kuidas ta suudles tänava nurgal mingi kutiga. Muidugi ei seganud neid. Saatus hoidis mind valetava ja petva naisterahva eest. Seekord aga võtsin leedukatega jutu üles. Nad olid ostnud Eesti tehnika ajaloole olulise Kristjan Saare jalgrattatehase kerge mootorjalgratta raam nr. 137. Jõuallikana kasutati Sahcs 98cc kahetaktilist mootorit. Segadust võis tekitada esimese ratta peale monteeritud MAW mootor, mis tavaliselt on jalgratta tagumisele rattale kinnitatud ja ÖWA bensupaak. Raam ise oli vabriku värvis säilinud. Originaalid old poritiivad, raam.rattad, vändad, esimene hammasratas ja esikahvel. Puudu olid bensiinipaak, Sahcs 98cc mootor, keti kaitsed ja leistang polnud orginaal. Ostjad olid "TRAKU CARS MUZIEJUS" esindajad. Müügihind 600 eurot.Selline pühapäevane pärlite lugu!
Vasta
#16

(09-10-2012, 01:02 AM)vanakaru Kirjutas:  Nad olid ostnud Eesti tehnika ajaloole olulise Kristjan Saare jalgrattatehase kerge mootorjalgratta raam nr. 137. Jõuallikana kasutati Sahcs 98cc kahetaktilist mootorit. Segadust võis tekitada esimese ratta peale monteeritud MAW mootor, mis tavaliselt on jalgratta tagumisele rattale kinnitatud ja ÖWA bensupaak. Raam ise oli vabriku värvis säilinud. Originaalid old poritiivad, raam.rattad, vändad, esimene hammasratas ja esikahvel. Puudu olid bensiinipaak, Sahcs 98cc mootor, keti kaitsed ja leistang polnud orginaal.
Olen üsna kindel, et seda komplekti müüs juba kevadest peale üks Jüri nimeline mees Raplamaalt (täpsemad andmed privas). Kuulutus oli pikalt okidokis üleval. Hind oli algselt vist 1000€, hiljem hind langes. Pidasin kalliks ja ei hakanud lähemalt uurimagi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne