Postitused: 1,181
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Järjekordselt saan kelkida oma "Scania" kogemusega (kaks kolmanda põlvkonna masinat, 9 ja 11 liitrised). Mitte mingit vahet. Täiesti analoogne vene omadele. Nad ei olnud isegi täisvoolutsentrifuugid, (kus kogu süsteemi minev õli lastakse tsentrifuugist läbi, kaotsi, või õigemini karterisse tagasi, läheb ainult düüsidest väljalendav reaktiivjõudu tekitav õli. Selline oli näiteks KAMAZ-il) vaid umbtsentrifuugid (õli surutakse tsentrifuugi kopsikusse ja välja pääseb ainult düüside kaudu ja sealt karterisse tagasi. Tsentrifuugitakse ainult väike osa õlist, mootori määrimine käib filtreerimata õliga.). Süsteem tiirles analoogselt pronkspuksitel, tugilaagrit ei ole. Toimib. Mõlemad masinad olid ennem veidi alla miljoni sõitnud ja lahkusid minu vaateväljast pärast u 400 000 km läbimist.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 3,284
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
63
Ma väga vabandan kui küsin lollisti, aga, kuskohal on MB Actrosel ja Volvo FH tüüpi autodel tsentrifuug?
Postitused: 3,284
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
63
Jah, siin on Sul õigus,mlsluik, silmaring on kitsas. Pole tõesti kokku puutunud eritehnikaga, ja seda, et Actrosel ja FH-l on tsentrifuugid, kuulen tõesti esimest korda, kuigi olen oma näppude vahelt neid masinaid läbi lasknud üpris mitmeid. Aga vaidluses selgub tõde.
MTZ ja Actrose õlisurvete erinevusest. Need on asjad mida ei saa niimoodi võrrelda. Neid surveid ei mõjuta mitte tsentrifuugi düüside läbimõõt, vaid see, millisele survele on mingi konkreetne mootor projekteeritud.