Teema on suletud

Pildimäng2

Talbot Matra?

Cool

Ei ole. Jääb kuuekümnendate sisse.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

siis peab ta peugeot olema....?

Cool

Ei pea. Ei ole üldse Prantsuse auto.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Kui ta sitikas pole, äkist on siis \"Bertone\"?

Terv. Ivar

loll on loll olla.

Ei ole.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

hm....vana volvo ka ei ole?

Cool

Ei ole Volvo.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Veel paar vihjet:
Prototüüp loodi olemasoleva seeriaauto põhjale. 4-sil. mootor ees risti, esivedu. Palju 60-ndatel neid ristimootori ja esiveoga keskklassi autosid ikka oli.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

ausaltöeldes ikka omajagu...Rolleyes Kas see mark on siin olemas?

Cool

Marki sellelt leheküljelt veel leiaks, aga seda prototüüpi küll mitte. Varasematest aastatest kipuvadki seal prototüüpide nime all üsna seeriaauto nägu asjad olema.
Aga seda et omajagu... keskklassi all mõtlen ikka autot, mis suurem kui FIAT 128, sellel seeriaautol (ja ka prototüübil) on teljevahe 2,7 m kanti. Nii et tegelikult üksainuke variant jääbki.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

[Kas võib olla et see on mingi NSU mudel ,ta tegi ju FIATiga koostööd( äkki X9 põhi)?

Ei ole NSU. NSU-del oli küll ristimootor, aga taga. Litsentsi alusel tehti Fiat 1100, Saksamaal kandsid nad nime Neckar. Neil oli klassikaline skeem (mootor ees ja tagavedu).
Annan veeel ühe vihje: kere on disainitud ja valmistatud Pininfarinas. Nüüd on vaja veel seeriaauto nime, mille põhja kasutati.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

See on siis BMC 1800 Berlina 2 volumi

Pininfarina site

ehk British Motor Corporation

Õhtu jooksul panen uue pildi

Täiesti õige. BMC tellis Pininfarinalt prototüübid Austin/Morris 1800 ja 1100 põhjal, esimene valmis 1967, teine 1968. Mõlemad autod disainis Leonardo Fioravanti. Prototüübi täielik nimi oleks siis BMC 1800 Berlina Aerodinamica. Nagu teada, neid prototüüpe seeriaautode (vastavalt siis Leyland Princessi ja Austin Allegro) väljatöötamisel ei kasutatud. Küll aga tundis prototüüpide vastu suurt huvi Citroeni tollane peadisainer Robert Opron. Citroen CX ja GS juures on sarnasus nende prototüüpidega selgelt märgatav. Lausa uskumatu, et tollasel Citroenil ka kusagilt malli võtta oli.
Natuke võib sellest lugeda siit:
http://www.citroen.mb.ca/citroenet/html/c/cxpro.htm

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Tagasi siis natuke kaugemasse aega:

[Pilt: car.jpg]

Üsna eriline auto. Mis mark, mille poolest eriline ja umbes mis aastatest.

HORCH ,MAYBACH???

Ei. Vaadata tuleb üle lombi. Võtmesõna on \"suur\".
Seerias ehitasid selliseid autosid põhimõtteliselt ainult kaks tehast. Üks siiani alles, teine juba ammu enam sõiduautosid ei tooda. Ja see ongi viimasest.

1930 V-16 452 Cadillac Imperial Sedan Al Capone

Cool

Siin siin sellest paar pilti

Peaks olema sama auto...Smile

Cool
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne