Kollektorit vaja lihvida
#1

Tere, kas siin foorumis leiduks kedagi, kes mu OM603 mootori sisselaskekollektori seest ära lihviks ja poleeriks?

Raimo
56224693
Vasta
#2

Õhupuhasti asemele toru, mootoril pöörded põhja ja toru ots liivakotti. Poleerib ka väljalaske kollektori ja klapid... Cool Rolleyes

Aga tõsisemalt, kas investeering tasub ära? Kohta kahjuks ei tea välja pakkuda, vähemalt maarjamaal.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#3

(25-10-2012, 21:53 PM)mlsluik Kirjutas:  Õhupuhasti asemele toru, mootoril pöörded põhja ja toru ots liivakotti. Poleerib ka väljalaske kollektori ja klapid... Cool Rolleyes

Aga tõsisemalt, kas investeering tasub ära? Kohta kahjuks ei tea välja pakkuda, vähemalt maarjamaal.

Hea meetod, saaks silindrites veel ka nõgist lahti Big Grin
Mis aga investeeringusse puutub siis ei oska öelda kas tasub, ühtki pakkumist pole veel tulnud. Omalajal sai üks tehtud, küttekulu kukkus ca liiter ning pöördesse läks paremini natukene, tühikäigul ei muutunud midagi või isegi hakkas lonkama rohkem. Kas ka jõudu juurde tuli ei mäleta aga ju paar hobust ikka tuli Smile.
Vasta
#4

Kas tõesti ei leidu kedagi?
Tehnoloogia peaks olema nii, liivapritsiga sirgeks täitsa ja siis dremeli otsas torujämeduse ümmarguse vildiga poleerida seest ära. Mul endal hetkel ei ole ei liivapritsi ega dremelit ja aasta lõpuni ka ajaliselt väga kiire.
Vasta
#5

Teadmamehed räägivad, et sisselaset peegelsiledaks teha ei ole mõistlik. Mingite valujääkide ja muude suuremate tükkide ärakratsimisel võib jumet olla, ja tagumiku(!)dünoga võib see anda ilgelt kõva efekti, aga tegelikkuses... Poleks vist "mööda külge maha" käia kaks korda rullide peal, saaks teada "enne ja pärast" ehk siis objektiivse tõe.

Teine teema on muidugi see, kui me ehitame näiteks 2-barise rõhu peal sõitvat võistlusmootorit, mille jaoks tähendab 800-le hobujõule juurde leitud kolm tükki võistlustulemuses "tervet igavikku" või tahame Teemu Peltolale konkurentsi pakkuda...
Vasta
#6

(27-10-2012, 11:52 AM)41Degree Kirjutas:  Teadmamehed räägivad, et sisselaset peegelsiledaks teha ei ole mõistlik. Mingite valujääkide ja muude suuremate tükkide ärakratsimisel võib jumet olla, ja tagumiku(!)dünoga võib see anda ilgelt kõva efekti, aga tegelikkuses... Poleks vist "mööda külge maha" käia kaks korda rullide peal, saaks teada "enne ja pärast" ehk siis objektiivse tõe.

Teine teema on muidugi see, kui me ehitame näiteks 2-barise rõhu peal sõitvat võistlusmootorit, mille jaoks tähendab 800-le hobujõule juurde leitud kolm tükki võistlustulemuses "tervet igavikku" või tahame Teemu Peltolale konkurentsi pakkuda...
Vaidlema ei hakka, kindlasti mingis olukorras, mingil mootoril see pole mõistlik aga antud mootoril annab see kaks plussi küll, küttekulu kukub natuke ja pöördesse läheb ka paremini, natukene tuleb muidugi ka süütenurga ja kütte pealeandega mängida.
Võistelda ei taha selle mootoriga, see läheb pigem safari/pühapäeva autole. Rullide peal ei saa ka käia kuna mootor sai ostetud eraldi.
Vasta
#7

Võin siledamaks lihvida, aga mitte peegliks poleerida. Saan pakkuda umbes järgnevat lihvimist:
enne: http://www.upload.ee/image/2783378/IMG186.jpg
pärast: http://www.upload.ee/image/2783379/IMG195.jpg
asukoht on mul Järvakandi, kui suurem huvi, siis ps
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne