27-10-2012, 18:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-10-2012, 19:02 PM ja muutjaks oli genn.)
Granada oli üks mõnusamaid liikureid mis mul on olnud.
Suur ja mõnusalt ruumikas,väga hästi püsis teel(tagatiffer oli üks suur kamaks malmi)ja veel pidurid,nii häid kui sellel olid pole mul olnud ühelgi teisel masinal,vajutasid ja tundsid kuidas 2tonni hetkega maha pidurdus(võib olla oli mingi piduri"rikkega" tagapidur pidurdas pea sama hästi kui esimene ja pidurdusmaa oli vaata et poole lühem Scorpio omast)
Kahju et kere lõpuks ära väsis.
Scorpios oli juba ruumi vähem,kehvemad pidurid(minu jaoks vähemalt),muidu oli igati mugav masin.2,8 mootor automaatkastiga võttis omajagu kütet,nagu öeldud mugavuse ja sõidulusti eest tuleb ju maksta
Mainimatta ei saa ka jätta Merkur Scorpiot(USA varjant)sellel olid kõik lisad millest üks Scorpa omanik unistada oskas,elektri aknad,nahk sinu,elektrilised istmed ka tagumised,nuppudega kliima seade,küttekompuuter,turvatalad ustes,põrke"stanged" j.n.e
Vaatamatta kõigele lihtsa Granadaga siiski võrelda ei andnud
Esimese seeria Sierra XR4 igatahes oli algeline küttekompuuter ja ka parda kompuuter mis teavitas:jahutusvedeliku,õli ja klaasipesu tasmete langusest.
Suur ja mõnusalt ruumikas,väga hästi püsis teel(tagatiffer oli üks suur kamaks malmi)ja veel pidurid,nii häid kui sellel olid pole mul olnud ühelgi teisel masinal,vajutasid ja tundsid kuidas 2tonni hetkega maha pidurdus(võib olla oli mingi piduri"rikkega" tagapidur pidurdas pea sama hästi kui esimene ja pidurdusmaa oli vaata et poole lühem Scorpio omast)
Kahju et kere lõpuks ära väsis.
Scorpios oli juba ruumi vähem,kehvemad pidurid(minu jaoks vähemalt),muidu oli igati mugav masin.2,8 mootor automaatkastiga võttis omajagu kütet,nagu öeldud mugavuse ja sõidulusti eest tuleb ju maksta
Mainimatta ei saa ka jätta Merkur Scorpiot(USA varjant)sellel olid kõik lisad millest üks Scorpa omanik unistada oskas,elektri aknad,nahk sinu,elektrilised istmed ka tagumised,nuppudega kliima seade,küttekompuuter,turvatalad ustes,põrke"stanged" j.n.e
Vaatamatta kõigele lihtsa Granadaga siiski võrelda ei andnud
Esimese seeria Sierra XR4 igatahes oli algeline küttekompuuter ja ka parda kompuuter mis teavitas:jahutusvedeliku,õli ja klaasipesu tasmete langusest.