03-11-2012, 23:21 PM
Mina praegu pakutavatest elektriautodest ühtegi ei ostaks. Ma millegipärast arvan, et ei kasutaks ühtegi igapäevaselt ka siis, kui tasuta antaks.
Enne, kui mind süüdistada loodusest mittehoolimises selgitan, et olen lugenud mõlema poole argumente, tegelenud palju elus autodega ja usun seda poolt, mis näidete ja loogikaga on välja toonud, et need autod tuleb niisamuti valmis teha. Pealegi koosnevad autod olenemata jõuallikast suures osas samadest detailidest, ehk siis see "rohelisem" osa on ainult kütus.
Probleem on minu silmis väga lihtne - praegu sõidan oma auto ühe paagitäiega üle 10 korra kaugemale, kui parima meie turul oleva elektriauto reaalne kasutusdistants on. Lisaks saab soojendust sisse lülitada ja sõita pimedas.
Et vältida "roheliste" viha ma täpsustan, et ma toetan rohelist mõtteviisi, kuid ma arvan, et tegelikult on tänapäeval juba olemas väikesed sisepõlemismootoriga autod, mille kütusekulu on teoreetiline maksimum, mida autod oma praeguses olekus saavutama peaksid. Mulle meeldivad VW One litre autod, millest mingi versioon peaks ka müügile ilmuma lähiaastail.
Ma toetan rohelist mõtlemist ja mõistan, et planeeti tuleb hoida, kuid elektriautod oma praegusel kujul on ainult üks asi, mida eesmärk silme ees proovitakse jõuga keskkonda suruda. Muuta tuleks aga kõigepealt meie elukorraldust, et muutuksid meie vajadused. Küll siis need "õige" jõuallikaga autod ka esile kerkiks.
Enne, kui mind süüdistada loodusest mittehoolimises selgitan, et olen lugenud mõlema poole argumente, tegelenud palju elus autodega ja usun seda poolt, mis näidete ja loogikaga on välja toonud, et need autod tuleb niisamuti valmis teha. Pealegi koosnevad autod olenemata jõuallikast suures osas samadest detailidest, ehk siis see "rohelisem" osa on ainult kütus.
Probleem on minu silmis väga lihtne - praegu sõidan oma auto ühe paagitäiega üle 10 korra kaugemale, kui parima meie turul oleva elektriauto reaalne kasutusdistants on. Lisaks saab soojendust sisse lülitada ja sõita pimedas.
Et vältida "roheliste" viha ma täpsustan, et ma toetan rohelist mõtteviisi, kuid ma arvan, et tegelikult on tänapäeval juba olemas väikesed sisepõlemismootoriga autod, mille kütusekulu on teoreetiline maksimum, mida autod oma praeguses olekus saavutama peaksid. Mulle meeldivad VW One litre autod, millest mingi versioon peaks ka müügile ilmuma lähiaastail.
Ma toetan rohelist mõtlemist ja mõistan, et planeeti tuleb hoida, kuid elektriautod oma praegusel kujul on ainult üks asi, mida eesmärk silme ees proovitakse jõuga keskkonda suruda. Muuta tuleks aga kõigepealt meie elukorraldust, et muutuksid meie vajadused. Küll siis need "õige" jõuallikaga autod ka esile kerkiks.