13-11-2012, 19:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2012, 19:53 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(12-11-2012, 21:21 PM)diesel Kirjutas: ply ja teised odavusest rääkijad.Kui me jätame tõesti autode ostuhinna ja akude amordi arvestamata, siis võime teha ka järgmise teoreetilise konstruktsiooni: nimelt saab elektrit ise toota ilma erilubade ja räige maksustamiseta, vedelkütust aga mitte. Loomulikult on oma majapidamisele sellise voolu tootmine, millest veel elektriautot ka tuima näoga laadida, väga kallis aga siiski. See on teoreetiline võimalus
tehke nüüd ilusasti uuesti arvutused ja siis tulge odavusest rääkima.
jätame auto ostuhinna ja akude amortisatsiooni ka rehnutist välja.
paljas laadimisvoolu maksumus annab reaalse läbisõidu kilomeetri hinnaks rohkem kui mõistliku diisliga sama asi maksaks.
punkt.
Hetkel, nagu kirjutasin, et kui mulle kingitaks elektriauto, siis ma seda prügimäele ei viiks vaid leiaks talle täiesti otstarbe- ja keskkonnakohase tarbimise. Ostmise muudab mõttetuks esiteks hind ja teiseks, kui ka elektri- ja odav öko väikeauto oleks täpselt samas ostuhinnas, tema totaalne kasutuspiiratus. Kuna mul pole ka suvilas üldse elektrit, välistab see igasuguse elektriautoga suvekodus käimise. Lähim laadimisjaam on Ristil, see on pool teed.
Ostes näiteks selle autokese (vanus, hind, varustus ja läbisõit!!!) oled mistahes elektri- ja muu kallima autoga võrreldes igavesti plussis, pole mingit traktorit vajagi! Selline auto on ökonoomsust ja olematut rahakulu taga ajades konkurentsitult parim valik isegi uuena poest ostes, kui Mees on Munnni külge kasvanud (mitte munnn munnni külge, munnn mehe külge tahab "punast sportautot" ohjeldamatuks võõraste keppimiseks) ja ei "häbene" seda, et ta ei taha omaenda tagumendi vedamiseks palju kulutada.