18-11-2012, 14:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-11-2012, 14:37 PM ja muutjaks oli 90Deville.)
(18-11-2012, 14:19 PM)aavu Kirjutas: See kiirlaadimine peaks vist tähendama ka väga tõhusat akude samaaegset jahutamist, mis omakorda neelab mingi osa tarbitud energiast. Aeglase ehk tavalaadimisega kuumeneb aku vist samuti kui mobiili aku, laadimise lõpuks. Siis ju erilist jahutust pole vaja. Või on kuidagi teisiti?
Talvel "tankides" on jälle vaja akud mingi temperatuurini üles soojendada, et laadimine saaks alata.
Tarbimisel, näituseks kusagile kõrge mäe otsa ronimisel pikka aega peaks ka mingi jahutus olema nii akudel kui mootoril ja võimalik, et ka nn. gaasipedaalil.
Too elektri-berlingo millega kunagi liiklesin jahutas end koguaeg laadides, huugas nagu alajaam. Kapotiall oli tavaline autoradikas ja elektrivent ja laadides ilmselt jahutas neid akusid sellega.
Et laadima panin ta alati hoovi teise otsa sest muidu hakkas see müra närvidele käima.
Karateturbo-kolm purki ja tigu