08-02-2013, 10:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-02-2013, 10:52 AM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(08-02-2013, 08:02 AM)Moto555 Kirjutas: Jutt käib elektriautost siin aga kisub poliitikaks ja majandusteaduseks.
Enamus on ju küsimusele vastuse andnud ja üldjoontes tundub nii, et enamus ostaks ja tarbiks, KUI elektriauto maksaks väikese linnaautoga sama hinda ja areneks veel hästi natuke meie kliimavöötmele kohasemaks. See oleks siis jäme kokkuvõte. Ning on elektriauto väga poliitiline nähtus. Ja ka majandusteadus, sest selle otstarbekust saab vaid majandusnäitajate põhjalt otsustada.
Mina lisaks elektriauto nimistusse ka Smarti ja teised üliökod ja üipisikesed linnaautod. Smarti tehakse vist lisaks bensule ja diislile ka elektriautona. Diisel-Smart sobiks meie pere profiiliga aastal 2013 ideaalselt aga vaatad sellise hinda kasvõi kasutatuna... aga täpselt samamoodi sobib ideaalselt ja veel paremini midagi sellist või hoopis sellist.
Me enamus ei vaja iseenda tagumendi liigutamiseks neid praeguseid tatsuneid, imevaid jms kräppi. Üle 2 ukse/ 2 koha ja õllekohvri ruumi pole tegelikult enamusel linnaautona vaja. Teiselt poolt ei saa isegi rikas Skandinaavias noor paljulapseline pere endale lubada mitut mahukat titeveo autot, isegi neil pole a'la pereisal iseenda tagumendi tööle vedamiseks (kui ema näiteks tittesid tarib) suuremat "pere teist autot" vaja. Näiteks mina ei saa aru, millisele sihtgrupile on need praegused elektrikärud üldse mõeldud... maksavad kui kalli rätsepa tehtud ülikond aga välja näevad, kui kaltsuka vanad teksad.