09-02-2013, 00:04 AM
(08-02-2013, 23:57 PM)karlarnold Kirjutas:(08-02-2013, 22:25 PM)Jesper Kirjutas: A karlarnold võiks nii huvi pärast seletada, mis on täpne tehniline põhjus, miks "elekter ei sobi kaasa tassimiseks"?Diiselkütte energiatihedus on üle 10 kWh/kg, liitiumkudel on paarikümne arendusaastaga saavutatud 0,2kWh/kg, järgmise paarikümnega loodetakse 0,5-ni jõuda. Konkureerivas laboris loodetakse "kunagi" kolm korda tihedamat elektri pakkimist, aga sellel tehnoloogial pole veel nimegi.
Et nende andmete põhjal mingeid järeldusi teha, oleks vaja välja tuua ka mootori ning käiguosa 'kw/kg' väärtused diisel- ja elektrimootori korral. Ainult salvestatud energiast kahjuks ei piisa auto liikuma saamiseks.