11-02-2013, 22:09 PM
Gravity toob välja huvitava aspekti - kütuseaktsiis hoiab teed ühes tükis ja läbitavad. Elektriautode puhul ei maksta (otseselt) kütuseaktsiisi - seega on alternatiivenergial (mis ei pruugi elektriga piirduda) kulgevate sõidukite kas otsene või kaudne maksustamine nende levides veel ees.
vahepeal kaldus teema aga rohelise energia poole. Viitan igaks-petteks, et tuuleenergia seda ei ole: teadupärast on asjade hind korrelatsioonis nende tootmiseks kulunud energiaga (...ja elektriauto on kallis...). Suured (MW-diapasoon) tuulikud on soodsaimad - aga needki ei too püstipanekuraha + tagasihoidlikku ühekohalist aastast marginaali oma (tootja poolt lubatava) eluea jooksul toodetava energiaga tagasi. Selle äri aluseks on esimese 12a jooksul makstav taastuvenergiatoetus, mis on elektrienergia hinnast natuke suurem.
vahepeal kaldus teema aga rohelise energia poole. Viitan igaks-petteks, et tuuleenergia seda ei ole: teadupärast on asjade hind korrelatsioonis nende tootmiseks kulunud energiaga (...ja elektriauto on kallis...). Suured (MW-diapasoon) tuulikud on soodsaimad - aga needki ei too püstipanekuraha + tagasihoidlikku ühekohalist aastast marginaali oma (tootja poolt lubatava) eluea jooksul toodetava energiaga tagasi. Selle äri aluseks on esimese 12a jooksul makstav taastuvenergiatoetus, mis on elektrienergia hinnast natuke suurem.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"