26-03-2013, 13:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-03-2013, 13:58 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(25-03-2013, 22:11 PM)DevilDeVille Kirjutas:Tavaolukorras küll, naastrehvidega mitte. Ja need viimased on üldse kogu kurja peamine juur, mis tuleks igati õigustatult ära lõpetada. Mida raskem ja enamveolisem trandulett naelikutega, seda rohkem teed lõhub. Kui muidu saab veel rehvi kontaktpinna pealt erisurve välja arvutada, siis suure/raske auto suurem/laiem rehv ja paar naastu rohkem korraga teed puudutamas (parimal hetkel + 5-6 naastu!!!) ei korva selle tekitatavat roppu kahju teele.(24-03-2013, 21:36 PM)umm Kirjutas: Kui õiduauto maksu alla siis kaalu pealt 900kg kaaluv auto lõhub teed vähem kui 2000 kg
ahsoo, ja ma loll mõtlesin, et määrav pole mitte sõiduki mass vaid teekatte pindalaühikule mõjuv mass
See on tegelikult päris ropp, kuidas igasugused parketimaasturite ja muude 4WD tankide inimesed teid lõhuvad. Mul endalgi valus kuulata, kuidas kvattro asfalti närib. Peakski lamellid alla viskama, kevad ju ja Talveralli rajategu läbi. Samas 800-kilone Sitikas lõhu suurt midagi ja teatud oludel vajab nii kerge auto kõige puhtamat mehaanilist pidamist, et isegi kohapeal seistes mitte kraavi vajuda. Nii kergel autol ei tööta kummis kiilakal maa teel ka uus lamell - ta lihtsalt vajub ise kraavi. Põhimõtteliselt puhub tuul auto minema ja need on nüüd asjad, milllst ma siiski natuke üle keskmise tean Kuid kui vaja ,saab ka mikroautodega ilma naastuta hakkama. Kvattrol ma küll tegelikult vajadust masteri prottide järele ei näe, lihtsalt tahtsin saada teised plekk-rattad kaasa ja seal olid sellised uued rehvid peal.