27-01-2014, 23:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2014, 23:13 PM ja muutjaks oli karvik.)
(27-01-2014, 14:30 PM)Basilio Kirjutas:(27-01-2014, 12:53 PM)Coger Kirjutas: Puldist regullitava eelsoojenduse osas olen skeptiline. Teeb ta seda laadimise arvelt, st samal ajal mõlemat eriti ei saa. Seega võib masina küll sõidu alustuseks soojaks saada, aga distants on selle võrra lühem.Tekkis küsimus, kas tavalist soojapuhurit ei saa siis pikendusjuhtme otsas ukse vahelt kajutisse pista? 2kW puhur peäss tare lämmäss lüüma küll! Või kargab majal peakaitse välja kui lisaks laadimisele veel puhur ka sisse lülitada?
Selle jutu peale tekkis see mõte, et oletame olema minu maja peakaitsme 6A. Kas siis saab üldse laadida? Sooja puhurist rääkimata. Ja kui Isegi on 16A peakaitse, siis puhur võtab 8,7 sellest juba omale, kui ta 2kW peal jookseb.
Et siis kuidas see lahendatud on, et laadimine kaitset üle ei koormaks. Tuttavatel on reaalselt ka veel tänase seisuga 1 faas ja 6A.
Isegi kolmefaasi puhul peaks olema üks faas puhtalt auto jaoks sest muidu ei saa peldikusse minnes tuld põlema panna?
Papi tuuninguga täistsa nõus. Lõikasin 4mm vineerist omale täpselt sobiva tüki mille külmade saabudes radiaatori ette sokutan. Kasu on märgatav. Sama asi kehtib mootori põhja katte kohta. Kui seda ei ole ei tasu ka sooja palju loota.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.