Kas ostaksid endale elektriauto?

Ehkki elektriautosid peetakse keskkonnasõbralikeks motoriseeritud liiklusvahenditeks ning nendega sõitmist eriti põhjendatuks asulates ja linnades, näitab äsja Hiinas läbi viidud uuring, et elektriautode panus reostusse võib tervist kahjustada rohkem kui tavaliikuritega kaasnevad riskid.

34-s Hiina linnas läbi viidud reostusuuringust selgus, et elektrijaamades toodetav elekter, mille abil elektrisõidukid liiguvad, põhjustab bensiinimootorite jõul liikuva transpordiga võrreldes rohkem peenosakestest johtuvat reostust



Uuringust selgus, et elektriautode käitamiseks vajaliku elektri tootmine paiskas õhku rohkem reostavaid peenheitmeid kui sama suur hulk bensiinitoitega autosid.
Artikkel Daily mail'ist

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Selle uuringu läbiseedimisel tasub meeles pidada, et suurem osa Hiina elektrist tuleb fossiilkütustest. Sellest ka suur saaste hulk.

[Pilt: 461px-Electricity_Production_in_China.svg.png]

Euroopa on veidi parem:
[Pilt: Breakdown-of-Electricity-Generation-by-E...Source.png]

Kuigi elektronid silti küljes ei oma, et kas nad on tehtud dinosauruseõlist või tuulest, siis asja iluks öeldakse, et elektriauto tarbib "rohelist" energiat. Seega teoreetiliselt nende tarbitav energia märkimisväärset saastet kaasa ei peaks tooma...

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

See on juba ammu selge, aga kuni elektrit Narvas tehakse ja Tallinnas sõidetakse ma küll ei nurise. Rohelised saavad ka ennast kiita ja toetuste süsteem toidab iseennast.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(04-02-2015, 12:42 PM)mlsluik Kirjutas:  34-s Hiina linnas läbi viidud reostusuuringust selgus, et elektrijaamades toodetav elekter, mille abil elektrisõidukid liiguvad, põhjustab bensiinimootorite jõul liikuva transpordiga võrreldes rohkem peenosakestest johtuvat reostus
... mis võib näidata hoopis seda, et hiinlased ei ole viitsinud elektrijaama korstna otsa filtrit panna.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(04-02-2015, 14:10 PM)Basilio Kirjutas:  
(04-02-2015, 12:42 PM)mlsluik Kirjutas:  34-s Hiina linnas läbi viidud reostusuuringust selgus, et elektrijaamades toodetav elekter, mille abil elektrisõidukid liiguvad, põhjustab bensiinimootorite jõul liikuva transpordiga võrreldes rohkem peenosakestest johtuvat reostus
... mis võib näidata hoopis seda, et hiinlased ei ole viitsinud elektrijaama korstna otsa filtrit panna.

Egas ilmaasjata sealtkandi ettevõtted keskkkonnasõbraliku tehnika müüjate nimekirjast puudu... Allhanget tuntud tegijatele Euroopast teevad, kuid "oma tootega" turul ei ole. Ma pean silmas Suure Võimsusega katlaid, millistega ka elektrit keedetakse.
Vasta

Siin vähe juttu mis reaalselt muutused täheldatud nende Sotskodumasinatega mis sõidavad. Head ja halba nagu ikka.
http://www.sakala.ajaleht.ee/3080789/ele...ab-raugema
Vasta

Nagu ikka vaadatakse artiklis mööda sellest, kes ja millisel põhjusel valis välja just sellised pisikesed linna mõeldud ostukärud ning jagas kaugetesse maapiirkondadesse. Ja raffal seostub nüüd elektriauto 110% Imevaga nagu teisi elektriautosid polekski. 

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Samas minul on vaja linnas sõita selliseid ca 10-15km otsi tööasjus ja selleks on see aimjuu hea küll. Üksi sõitmiseks. Kaksi käib mulle kaassõitja lähedus ja õlatunne närvidele, aga samamoodi häiris see mind näiteks tavalises skoda fabias. Ja ilmselt on era-volvo mind ka ära hellitanud ja aimjuu salongi kostev naelaklõbin, tuulevuhin ja veermikukolin häirivad samamoodi. Aga see pole elektri vaid olematu heliisolatsiooni viga.
Vasta

Jaanuaris müüdi "ligi 20" elektriautot, sh 5 Teslat. (Ilmselt tegu varasemalt lepingustatud, sh enne km-muudatust ja jaanuaris arvele läinud)
Veebruaris müüdi...... 2.
Vasta

Riik oleks võinud ju kasvõi KM vabastuse tekitada 100% elektriautodele. Siis sõidaks rohkem autosid kohaliku kütusega. 
Aga need mitsu junnid võeti selle pärast vist et need olid ainukesed mis oli võimalik ülepakkumisega turult välja kaubelda. Sama  ka need laadijad mis pidid paras rämps olema just tehnoloogja tõttu. See euroopas levitatav versioon pidi parem olema. Kui kellelgil sellealst infot võiks jagada. 
Vasta

(08-03-2015, 08:41 AM)nootsii Kirjutas:  Sama  ka need laadijad mis pidid paras rämps olema just tehnoloogja tõttu. See euroopas levitatav versioon pidi parem olema.
riigihanked. Tihti (kui riik kui hankija hanget välja kuulutades veel eriti pädev ei ole) ostetakse ainult hinda ja kõige odavam ei ole alati kõige parem. On muidugi tingimuste võtmes ka väga professionaalseid riigihankeid.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

Küsimus on ehk pigem laadija standardis kui hangetes. Euroopas on sakslaste-prantslaste elektriautodega esile kerkinud Mennekesi Type 2, meil Jaapanis levinum chademo. Aga peab arvestama, et Eesti elektriautode-laadijate projekti läbirääkimise ajal (ca 2010) ei olnud Type 2 veel kaugelti sellel positsioonil, milles see on täna. Ma arvan, et tehti õiged otsused ja kasutati tol hetkel tekkinud võimalus hetke tehnoloogilisel tasemel ära. Chademo süsteemi type 2-le söödavaks tegemine ei ole ka mingi kaelamurdev ülesanne.
Vasta

BMW has announced it will be the first carmaker to use a 40-ton truck powered purely by electricity to deliver inbound parts. The carmaker has teamed up with German logistics provider SCHERM Group on a pilot project that will see the electric truck deliver material to the BMW Munich plant eight times a day from SCHERM’s logistics facility 2 km away. "
Vasta

Miskipärast on selle särtsuveoka kabiin kangesti Multicari nägu ja ka muu disain kirvega tehtud. Ega see juhuslikult esimese aprilli uudis olnud? Või on Baieri MööbliWabrik disainerid päevapealt lahti lasknud?

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Seda "nägu" masinaid näeb sadamates tihti http://www.google.ee/imgres?imgurl=http://www.portofpaldiski.ee/img/news/tram3.jpg&imgrefurl=http://www.portofpaldiski.ee/files/ee/news.html&h=768&w=1024&tbnid=or69gEsyJctwxM:&zoom=1&docid=IL0wuhF4FMgUtM&ei=p6gfVbmpNMznaLWVgdgM&tbm=isch&ved=0CHEQMyhNME0
Vasta

Tuli ka endale kuidagi tuttav ette seoke kompositsioon, arvatavasti Helsinki Läänesadamast, kus sarnane apastraat rekka haagiseid teisaldas. OK, aga siis ei ole tegemist elektriveokaga vaid lihtsalt sadamapuksiiriga, mis liigub aeglaselt ega vaja eriti võimsat mootorit. Hollandist sellega Luunja kurki Eestisse ei vea.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Kas pildil pole ikka mõeldud trammi,liigutajal ju tossutorud küljes. SmileSRY.Üks pildike jäi vahele.
PS.Oleks jutt olnud koos kurikuulsa TSITAADIGA,ei tekiks sellist apsu.
Vasta

Analysts at Frost & Sullivan predicted that “over 480,000 EVs are expected be sold globally in 2015 with Europe and China projected as growth markets to watch out this year.” Our own worldwide cumulative tally for calendar year 2014 came in at just over 320,000 plug-ins sold, so 480,000 would represent a 50% year-over-year increase. Beyond that, the analysts forecast that the total number of electric cars on the road will “reach 10 million units by 2020 globally.”
Nipet näpet ikka tuleb juurde.  Cool
Vasta

(06-03-2015, 20:19 PM)aeroplano Kirjutas:  Jaanuaris müüdi "ligi 20" elektriautot, sh 5 Teslat. (Ilmselt tegu varasemalt lepingustatud, sh enne km-muudatust ja jaanuaris arvele läinud)
Veebruaris müüdi...... 2.

Värskelt postkastist leitud TM-i andmetel on märtsis 5tk ZEV-liikureid kaubaks läind. 
Vasta
Photo 

        Meil loodud "eduloo" raames ikka räägiti, kuis meil on ainulaadne võrk ja erakordsed sõidukid i- mievi näol...
 Tea, kas see päris nii ikka on Smile
 Kui elaks mõnes suuremas tõmbekeskuses või selle lähedal, tööle peaks pendeldama paarkümmend kilti, kliima oleks enam- vähem, siis ma kaaluks täitsa sellist...
 Paraku pole sellist tööd, pole sellist kliimat enamuses aastast, pole sellist siledat teed, kus see pill oma vedrustust esimese paari kuuga ära ei lõhuks, pole laadimiseks piisavat peakaitset jne.
 Tuleb loodust edasi saastada ja ökoloogilist jalajälge üritada korvata sama autoga tööd tehes ja lisaväärtust luues, millega jälge tekitan Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne