Kas ostaksid endale elektriauto?

(30-06-2015, 10:38 AM)aavu Kirjutas:  
(30-06-2015, 07:46 AM)Veteran Kirjutas:  Vot see on mõte! Panen ikka elektriautole Spitfire või hoopis B-29 häälegeneraatori!
... ja kindlasti gaasipedaalilt muutuva häälega.

Ehk ikka elektripedaalilt siis... Big Grin Big Grin.Nüüd siis tallame reostaati
Vasta

Ei-ei, see ei lähe kohe mitte!  Lennukid ei mängi gaasisektoriga nii.Otsige parem rallimasina " hääled" !

Tervitab Veteran.
Vasta

Ka need ju olemas.Minul aga ikka naturaalsed.3 x os max 46 ,üks zdz b2 80.Jätkub häält ja tossu.
Vasta

(30-06-2015, 19:43 PM)Veteran Kirjutas:  Otsige parem rallimasina " hääled" !
Parem siis juba F1 või sapika oma. Loodusesõbrale sobiks ntx mesilase sumin või elevandi pasundamine. 

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

No vähemalt siint foorumisst elektriliikuritele pooldajaid ei paista leiduvat.
Mida küll teemaalgataja mõtles.Samas mootor on mootor.Isegi kondimootorist võiks oma lehe teha. Big Grin Big Grin
Vasta

(30-06-2015, 21:31 PM)linnuke Kirjutas:  No vähemalt siint foorumisst elektriliikuritele pooldajaid ei paista leiduvat.
Mida küll teemaalgataja mõtles.Samas mootor on mootor.Isegi kondimootorist võiks oma lehe teha. Big Grin Big Grin

No ei saa öelda, et elektriliikurite pooldajaid ei leiduks. Pooldajaid küll ja küll, kui säärase aparaadi hind, ühe laadimisega läbitav teekond jms olulised kriteeriumid omavahel tasakaalus oleks.
Vasta

Maanteel jalgratast tallates ei saaks öelda, et möödasõitev tesla just hääletu on. Sahises-vuhises nagu kõik teisedki. Ilmselt linnakiirusel on mootorimüra osatähtsus palju suurem.
Vasta

Juba mitmendat kuud järjest ei müüdud mitte ühtegi elektriautot.

MOTT.......
Vasta

(07-07-2015, 15:14 PM)aeroplano Kirjutas:  Juba mitmendat kuud järjest ei müüdud mitte ühtegi elektriautot.

MOTT.......

Siint siis loo moraal.Osteti ainult riigihanke korras,Või lihtsalt asja promomiseks.Tulemused räägivad ise... Sad
Vasta

toetus tegi auto konkurentsivõimeliseks, toetust pole, keegi ei osta. Norras (võib olla ka Hollandis ) on ju maksusoodustus elektriautodele ja selle pärast ka populaarsed. kui eestis kah käivekat nt maksma ei peaks elektriauto puhul siis võibolla oleks ka ostjaid.
Vasta

(07-07-2015, 18:39 PM)nootsii Kirjutas:  toetus tegi auto konkurentsivõimeliseks, toetust pole, keegi ei osta. Norras (võib olla ka Hollandis ) on ju maksusoodustus elektriautodele ja selle pärast ka populaarsed. kui eestis kah käivekat nt maksma ei peaks elektriauto puhul siis võibolla oleks ka ostjaid.

No km. võrra soodsamalt vaevalt,et tormi jookstakse.. Sad
Vasta

Tesla oleks päris norm., küsimus vaid hinnas.

Autoplekksepa- ja keevitustööd,  värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine. http://www.hmp.ee/
Vasta

Mida teha kiirlaadijate võrguga?

Väidetavalt ei sobi ei Tesladele (mida ainukesena veel tuuakse omal käel) ega ka euro-elektriautodele. Sots-Mitsud hakkavad tasapisi hingusele minema, Leafe pole piisavalt.....
Rohtu kipub see rada kasvama....
(Oma silm on kuningas: kuigi iga päev näen vähemalt paari-kolme laadimispunkti siin pealinnas, siiski ei meenu, millal viimati keegi seal pistikus oleks olnud)
Vasta

tesladel on chademo adapter olemas, et elmo külmkapis täiskiirusel laadida. aga tesla enivei teeb oma enda kiirlaadijate võrgu varsti ka eestisse, siis elmo külmikud jäävad mitsudele ja leafidele. Ju euro-EV-d ka saavad adaptri et elmo kapsit veidi süüa saada.
Vasta

Tesla ju teatab pidevalt uute kiirlaajate paigalduest euroopas ja auto on ka kiita saanud ajakirjanike käest. CO põhine automaks pluss odavam parkimine on veel lisa boonused ja nii tehaksegi otsus osta omale ka elektriaut. Aga need numbrid paistavad vist küll ainult sellele AMTEL -ile suured sest sakslased nt ei ole rahul liiga vähe ostetakse neid rohelisi autosid ikka diisel Big Grin aga võiks ju cng või elektriga liikuda
Vasta

http://www.aripaev.ee/borsiuudised/2015/...eaalsuseks

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(18-08-2015, 21:43 PM)Basilio Kirjutas:  http://www.aripaev.ee/borsiuudised/2015/...eaalsuseks

Link ei tööta

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Maanteest elektri võtmine on nagu trollibussil, ainult kontaktliini ei ole. Maksmise kohta ei tea.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(18-08-2015, 23:00 PM)viplala Kirjutas:  Link ei tööta
Huvitav, minul töötab. OK, kuna artikkel suht lühike, panen kopipasteedina üles:
"Suurbritannia valmistub uue tehnoloogia testimiseks, mis laseb elektriautodel ennast sõidu ajal laadida, vahendab CNN Money.

Eesmärk on aidata elektri- ja hübriidautode juhtidel vältida laadimiseks tehtavaid pikki peatusi.
Enamus elektriautodest laetakse juhtmega kodus või tänavatel parkides. Juhtmeta laadimist võimaldavad „kookonid“ on samuti olemas, aga auto peab ka seal peatuma.
Suurbritannia valitsuse initsiatiivil testimisse minev tehnoloogia lubab autosid laadida sõidu ajal – süsteem sarnaneks telefonide puhul kasutatavale juhtmeta laadimisele, mis kasutavad magnetilise induktsiooni tehnoloogiat.
Initsiatiiviga alustatakse juba selle aasta lõpus. Insenerid installeerivad testiautodesse juhtmeta tehnoloogia ja paigaldavad teede alla spetsiaalse seadmestiku.
Maantee alla paigaldatud kaablid loovad elektromagnetvälja. Autosse paigaldatud tehnoloogia püüab elektrivälja ja muudab selle elektrienergiaks. Süsteemi luuakse ka kommunikatsioonisüsteem, et teed tuvastaksid auto saabumise.
Uusi teid hakatakse testima piirkondades, mis suletakse tavaliiklejatele. Järgmise viie aasta jooksul tahab valitsus projektile kulutada 500 miljonit naela.
„Autode tehnoloogia areneb väga kiiresti ja me tahame toetada väikse saastetasemega autode levikut Inglismaa teedel,“ ütles valitsuse teedeinsener Mike Wilson."

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Mul tekkis selle ideega seoses kaks mõtet:
Päris euroopas freesitakse olemasolevasse maanteesse soon(ed), paigaldatatakse kaablid ja elu lill, "kaabeldatud" teed märgistab lihtsalt veidi teist värvi triip sõidurajal.
Meil, kui nii teha, siis poole aasta pärast haigutab keset teed kraav  Big Grin ja seatud ametnikud otsivad süüdlasi.....

Teine asi, et ilmselgelt peaks selline elektromagnetväli päris tugev olema, et temast midagi tolku oleks st laeks kiiremini ja rohkem kui sõites kulutada. Või minimaalselt sama palju.
Kuidas reageerib inimene autos sellisele väljale? Nagu kass mikrouunis?
 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne