11-11-2015, 21:16 PM
Ei ostaks
Paaki "valan" nii elektriauto, kui maagaasi autoga sama raha eest - ~2,7€/100km.
Maagaasi autol võrreldes elektrikaga on kindlasti suuremad hoolduskulud, kolm-neli korda aastas peab käristama välja mootori õli ja filtri vahetuse.
Elektrikate hooldus on vist salongi õhk ja aegajalt kontrollitakse ehk akusid ja pidureid.
Lisaks tekitab küsitavust nende reklaamitud "rohelisus", ainus mida ta ei saasta on linnaõhk, kus parasjagu sõita.
Aga Narvas puhuvad korstnad mida? Ehk mingi 40 aastat vana (kosmoseajastu!) masinavärk, mis töötab parimal juhul 30% efektiivsusega - huugab sarnastel fossiilkütustel. Lisaks ülekande kaod (trafo peab ju mõmisema miski ajama) ning laadijat soojendab ka miski.
// kui peaks minema poodi valima autot 100k€, siis vist isegi ostaks. Sest tegemist peaks olema soodsaima pärisautoga, mis teeb 0-100 <3sek. Kui väga ei talla, on raha kulu elektrile pigem väike.
Paaki "valan" nii elektriauto, kui maagaasi autoga sama raha eest - ~2,7€/100km.
Maagaasi autol võrreldes elektrikaga on kindlasti suuremad hoolduskulud, kolm-neli korda aastas peab käristama välja mootori õli ja filtri vahetuse.
Elektrikate hooldus on vist salongi õhk ja aegajalt kontrollitakse ehk akusid ja pidureid.
Lisaks tekitab küsitavust nende reklaamitud "rohelisus", ainus mida ta ei saasta on linnaõhk, kus parasjagu sõita.
Aga Narvas puhuvad korstnad mida? Ehk mingi 40 aastat vana (kosmoseajastu!) masinavärk, mis töötab parimal juhul 30% efektiivsusega - huugab sarnastel fossiilkütustel. Lisaks ülekande kaod (trafo peab ju mõmisema miski ajama) ning laadijat soojendab ka miski.
// kui peaks minema poodi valima autot 100k€, siis vist isegi ostaks. Sest tegemist peaks olema soodsaima pärisautoga, mis teeb 0-100 <3sek. Kui väga ei talla, on raha kulu elektrile pigem väike.