04-02-2017, 22:25 PM
Minu küsimus nende tartu elektritaksode mahakandmisega oli see, et elektriautode puhul on olnud jutt sellest, kuidas masin ise nii lihtne, et aku kestes/vahetades ja vahetades tavapäraseid kuluosi, on tema ressurss tavaautodest kõvasti suurem. See, mida ülalolevalt näha on, nagu ei toeta seda teooriat.
Elektri hind vs. ülekande hind. On kogemusi amprite jurdeostmisega erinevatele objektidele ja see on:
- Kallis
- Peaaegu võimatu (vaja kogu alajaama ja ülekandevõrgu ümberehitamist ja on seeläbi juba ulmemaksumusega.)
Seega, kui tekib juurde hulga el. autosid, siis on tõsine probleem ja rahaveski see ülekandemajandus.
Elektri hind vs. ülekande hind. On kogemusi amprite jurdeostmisega erinevatele objektidele ja see on:
- Kallis
- Peaaegu võimatu (vaja kogu alajaama ja ülekandevõrgu ümberehitamist ja on seeläbi juba ulmemaksumusega.)
Seega, kui tekib juurde hulga el. autosid, siis on tõsine probleem ja rahaveski see ülekandemajandus.