08-01-2019, 09:33 AM
Rummumootor ei ole kuigi otstarbekas. Nimelt auto rattad pöörlevad nõnda aeglaselt, et see pole päris optimaalne elektrimootori jaoks. Nii madalate pööretega piisava võimsuse saavutamiseks kulub palju rohkem vaske kui tehes 5x kiiremate pööretega mootor. See omakorda viiks rataste massi väga suureks, mis annab juba sõiduomadustele tuntava põntsu. On nähtud ka variante, kus mootor vedrutab küll rattaga kaasa, aga ühendub rattaga läbi ülekande. Näiteks Tallinna tudengivormel või siis isegi paljud hiina jalgratta rummumootorid, kus sees on planetaarülekanne. Siis tuleb ratta mass kokkuvõttes väiksem, aga vana auto ümberehituse jaoks oleks see variant palju kallim kui kasutades originaal ülekande osi. Eespool viidatud $3k komplekt on üsna fekaal tõesti muidu - eks saad seda, mille eest maksad.