25-11-2019, 11:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-11-2019, 11:15 AM ja muutjaks oli olli.)
Mass võib päris suur olla tal. Eks see on nii küll enamvähem kõigil tänapäevastel läikivatel ja arvuteid täis topitud uutel maasturitel. Kuid ma kahtlustan, et vähemasti kõige vingema akuga mudel läheb C kati alla juba. 220V väljundi olemasolu on igatahes väga vinge. Olen juba ammu mõelnud, et kui elektriautol see olemas oleks, saaks vabalt suvila off-gridi jätta. Maale minnes võtad elektri linnast kaasa, ühendad maja võrku ning saad mitu päeva (või nädalat) kõik toimetused tehtud. Aitaks tublisti kaasa elektrivõrgu jätkusuutlikkusele, kui saab suuremad võimsused koondada keskuste piirkonda ja ei pea iga suvilani (kus tarbimine on tihti praktiliselt olematu) 2km liini vedama/hooldama. Järgmine tase oleks juba 3x400V väljund, et ka puulõhkujad, kreissaed jms saaks bensiini pealt elektrile konvertida kohas kus liini liitumist pole. Aga seda on ikka kuradi palju loota praegusel hetkel, eriti arvestades USA elektrivõrgu omapärasid.