22-03-2020, 16:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2020, 16:51 PM ja muutjaks oli spitfire.)
Siin läheb segi auto kui süsteem tervikuna ja mootor kui selle süsteemi üks komponent. Kui mootor hoiab autot paigal, siis loogiliselt võttes ta ju teeb tööd. Aga jah see töö läheb läbitud km-de mõttes kadude hulka, süsteemi kui terviku jaoks. Nojah, on olemas ka võimalus, et tööd ei tee aga energiat kulutab... Vot krt ma ka ei tea. Ammu pole kooli saand.
Igatahes mootori kasutegurit kui parameetrit keegi ei mõõda, see on puhas aritmeetiline nummer, mis rehkendatakse õpiku järgi ja ei ole kuigi keeruline, kui laagrite ja muude komponentide vastavad parameetrid võtta on. Millegi pärast rehkendati vene ajal iga mootori puhul tema kasutegur ka gen. režiimi jaoks.
See õli jahutus käib läbi võlli, kindlasti on ka siin takistus olemas, aga see suurusjärk on miniatuurne.
Igatahes mootori kasutegurit kui parameetrit keegi ei mõõda, see on puhas aritmeetiline nummer, mis rehkendatakse õpiku järgi ja ei ole kuigi keeruline, kui laagrite ja muude komponentide vastavad parameetrid võtta on. Millegi pärast rehkendati vene ajal iga mootori puhul tema kasutegur ka gen. režiimi jaoks.
See õli jahutus käib läbi võlli, kindlasti on ka siin takistus olemas, aga see suurusjärk on miniatuurne.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss