Kas ostaksid endale elektriauto?

Lucid, pikalt teist tehtud ja on ka mida vaadata. Mootor koos kogu vajaliku krempliga on suudetud elegantsiliselt ülikompaktseks ehitada. 900v süsteem ja elektri ristkasutus maja valgustamiseks või teise auto laadimiseks. Kui veel juhtmevaba laadimine leiduks, siis oleks tegu vist kõige-kõigema kohe-kohe tuleva elektrikaga.
Vasta

(16-12-2020, 22:13 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Elektriauto TASUB ennast ära vaid linnas taksot sõites. Siis pidi asi ka rahaliselt täitsa nägus olema sest igasuguseid kulusid on omajagu vähem.
 
ja milline muu poest ostetav uus auto ära tasub ilma sellega tööd tegemata? tahaks küll teada

Pähkliajude hirm
Vasta

(17-12-2020, 19:54 PM)ounou Kirjutas:  
(16-12-2020, 22:13 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Elektriauto TASUB ennast ära vaid linnas taksot sõites. Siis pidi asi ka rahaliselt täitsa nägus olema sest igasuguseid kulusid on omajagu vähem.
 
ja milline muu poest ostetav uus auto ära tasub ilma sellega tööd tegemata? tahaks küll teada
Enamasti auto ostetaksegi tööl käimiseks , mida vähem ta kütust võtab ja remonti vajab seda rutem teenib ta ka raha  kaudselt tagasi kui pead kaugel tööl käima .

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

Niisugune elektripliit 103K öiro eest?

https://www.autoleht.ee/uudised/uudised.php?uid=63449
Vasta

Sulle ja mulle kole ja mittevajalik (kuigi kandevõime/eluskaal suhe on muljetavaldav elektriauto kohta, samuti läbivusnumbrid), aga maailmas on palju inimesi, kellel on lihtsalt liiga palju raha.
Vasta

Minu arvates sobiks nagu rohkem töö tegemiseks, samas tööautoks liiga kallis. Nendel, kellel ülearu palju raha on, pole ju vaja tööd teha.
Vasta

(23-12-2020, 16:37 PM)samodelkin Kirjutas:  Minu arvates sobiks nagu rohkem töö tegemiseks, samas tööautoks liiga kallis. Nendel, kellel ülearu palju raha on, pole ju vaja tööd teha.
Tunnen mitut kes teevad tööd selleks, et mitte degenerantideks muutuda. Ja mittevähe. A konkreetse junntüki välimus oleks vähese vaevaga ravitav ning mingi 50 kilo juudiruubline hind kõlaks peaaegu loogeliselt.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Mida seal veel ravida, täitsa perfektne kolekastikas ju, mulle oleks täpselt sellist väga vaja  Smile
Vasta

Ukraina pojad on järjekordset suurprojekti alustamas.

Omamoodi huvitav juhtum, et alguses plaaniti ehitada elektrilennuk, loodi seks otstarbeks nullist isegi haruldast tõugu elektrimootor, aga nüüd on poisid jällegi kahe jalaga maas tagasi ja kogunenud oskusteave kulub autoehituseks marjaks ära. Lennuk tuleb siis hiljem, arvatavasti.
Vasta

Mo arust täitsa reaalsust kajastav kirjatükk tänases lehes https://ekspress.delfi.ee/artikkel/92787337/isiklik-soiduauto-on-teel-luksuskaubaks-mida-saab-endale-lubada-oluliselt-vahem-inimesi-kui-seni 


ja eriti kurvakstegevad järeldused aga millega tuleb nõustuda, tegin oma arust eriti olulised ka punaseks


Tsitaat:Tendents on igal juhul selge – sisepõlemismootoriga autod kallinevad elektriautode tasemele, mitte ei lasku elektriautode hinnad sisepõlemismootoriga autode tasemele. Isiklik sõiduauto on teel luksuskaubaks, mida saab endale lubada oluliselt vähem inimesi kui seni.
Mida siis teha?
Kui auto on sulle pelgalt tarbe­ese nagu tolmuimeja või pesumasin, siis... No tõenäoliselt sa lugemisega siiani ei jõudnudki ja sul on sügavalt ükskõik.
Aga kui sul on mõni unistuste auto kättesaadav, osta see praegu ära ja sõida seni, kuni saad.
Tõenäoliselt on see su viimane isiklik auto. Võib-olla saad selle kunagi veel maha müüa, aga pigem tuleb see lihtsalt minema visata.
Demokraatia, vähemalt autonduse vallas, on selleks ajaks igatahes juba lõppenud. ­­
Ma vähemalt loodan, et saan oma pool aastat tagasi soetatud autoga elu lõpuni sõita, ilma et seda ära ei keelata või ülejõukäivate maksudega võimatuks ei tehta.
Vasta

miks te sellist jama üldse loete ja asjata ennast ärritate Sad
Vasta

(24-04-2021, 21:32 PM)sturmbannführer Kirjutas:  miks te sellist jama üldse loete ja asjata ennast ärritate Sad
Olen autori seisukohtadega täitsa päri, mingit jama selles tekstis ei näe. Ta on kogu selle rohelolluse ilusti lahti seletanud, ka sisepõlemismootorite vaates.
Tsitaat:Euroopa ülikarmid heitmenormid tõrjuvad siit minema ülemeremaade tootjaid. See protsess juba käib. ... Ühesõnaga, konkurents hõreneb.

Nt mu ostetud auto tootja lahkub sel aastal Euroopa turult ... ostsin laoauto.
Vasta

(24-04-2021, 21:32 PM)sturmbannführer Kirjutas:  miks te sellist jama üldse loete ja asjata ennast ärritate Sad
Tohin küsida, milles siin jama seisneb?
Vasta

loe seda punast teksti! fabia hinnad tõusevad siis 30 tuhandeni ja viimane aeg on rolss-royse osta. mina saan sellest tekstist vähemalt nii aru
Vasta

(27-04-2021, 17:40 PM)sturmbannführer Kirjutas:  loe seda punast teksti! fabia hinnad tõusevad siis 30 tuhandeni ja viimane aeg on rolss-royse osta. mina saan sellest tekstist vähemalt nii aru

Fabia hind võib vabalt 30 tuhandeni tõusta, kuivõrd on praegugi (kui kõik paljureklaamitud lisad külge võtta) üksjagu üle 20 K. Pealegi pole Euro 7 veel rakendunud.
Mis puutub Rollside ostmisse, siis -- kui Te seda autot tahate, kuulute artikli järgi sellesse haruldasse gruppi, keda eesootavad hädad (eriti) ei morjenda. Mina aga pean ütlema, et jäin endale meeldiva auto ostmisega aastakese hiljaks. Selle ajaga oli talle kübemefilter külge pistetud.
Ning olge mureta, edaspidi läheb hullemaks.
Vasta

(27-04-2021, 18:31 PM)olevtoom Kirjutas:  
(27-04-2021, 17:40 PM)sturmbannführer Kirjutas:  loe seda punast teksti! fabia hinnad tõusevad siis 30 tuhandeni ja viimane aeg on rolss-royse osta. mina saan sellest tekstist vähemalt nii aru

Fabia hind võib vabalt 30 tuhandeni tõusta, kuivõrd on praegugi (kui kõik paljureklaamitud lisad külge võtta) üksjagu üle 20 K. Pealegi pole Euro 7 veel rakendunud.
Mis puutub Rollside ostmisse, siis -- kui Te seda autot tahate, kuulute artikli järgi sellesse haruldasse gruppi, keda eesootavad hädad (eriti) ei morjenda. Mina aga pean ütlema, et jäin endale meeldiva auto ostmisega aastakese hiljaks. Selle ajaga oli talle kübemefilter külge pistetud.
Ning olge mureta, edaspidi läheb hullemaks.
Oled ka optimist-alati saab hullemaks minna.
Vasta

(27-04-2021, 19:04 PM)vwt2 Kirjutas:  
(27-04-2021, 18:31 PM)olevtoom Kirjutas:  ...
Ning olge mureta, edaspidi läheb hullemaks.
Oled ka optimist-alati saab hullemaks minna.
ma kah optimist ja samamoodi oli jõutud auto ära rikkuda enne kui ma ostmiseni jõudsin ...
Vasta

Aastat paarkümmend tagasi, arvutas keegi tark inimene välja, et kui iga Hiina elaniku kohta, aga neid oli siis juba miljard+, tarbitaks sama palju kütust, kui keskmine juuessei kodanik, oleks kogu maailma toodangut vaja  mitu korda suurendada. Eks kehtib sama  ka autode jms toodete kohta.
Tänaseks pole hiinlaseid vähemaks jäänud, ka pole nad vaesemaks jäänud, pigem tõusmas etteotsa ja rahvaarv on maailmas juba mitme miljardi  võrra suurem. Nõudlus kasvab, tootmine ka, aga ressursid...?


Vasta

(29-10-2012, 17:25 PM)E303 Kirjutas:  Akude mahutavuse ja laadimise tehnoloogia ebaküpsus on see põhjus miks elektriautod pole rahva seas populaarsust leidnud . Samas vaevab küsimus miks ei võiks tehased täiustada akusid nii et saaks max 30 minutiga täis laadida.


Teema algas 2012 ja 9 aastat on oma töö teinud, käesoleva aasta autonäitusel Shanghais tõi BYD (build your dreams, suuruselt  5. hiina autotootja).

välja EA 1 särtsuka, mis NEDC järgi 965 kilomeetrit suudab läbida.

Reaalses elus 644-724 km siis. 800V aku saab kiirlaadijas 5 minutiga laadida 145 km läbimiseks.

BYD EA1



Seega hakkab elekter vägisi fossiili kandadele astuma.

Mina siiski veel ei ostaks.
Vasta

Viimasel ajal päris palju mõelnud uue auto ostmisele ja minu puhul langeb siis valik küll juba patareidega masina peale suure tõenäosusega. Elan nimelt Norras ja siin on elektriautode hinnavahe vastava mudeli diisel/bens versiooniga olematu. Lisaks elektriautode jooksev pidamine teemaksude näol on juba tuntav võit. Laadijad leidub kõikjal ja kohati on isegi magalarajoonides tee ääres osad parkimiskohad laadijatega juba.
 Aga ma arvan, et ma veel ei osta seda sest puudub vajadus lihtsalt uue auto järele. Pigem ostan mingi vanema V8 diisel Chevy pooleldi hobiautoks kuni seda veel teha saab  Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne