Kas ostaksid endale elektriauto?

Viimasel ajal päris palju mõelnud uue auto ostmisele ja minu puhul langeb siis valik küll juba patareidega masina peale suure tõenäosusega. Elan nimelt Norras ja siin on elektriautode hinnavahe vastava mudeli diisel/bens versiooniga olematu. Lisaks elektriautode jooksev pidamine teemaksude näol on juba tuntav võit. Laadijad leidub kõikjal ja kohati on isegi magalarajoonides tee ääres osad parkimiskohad laadijatega juba.
 Aga ma arvan, et ma veel ei osta seda sest puudub vajadus lihtsalt uue auto järele. Pigem ostan mingi vanema V8 diisel Chevy pooleldi hobiautoks kuni seda veel teha saab  Smile
Vasta

(02-05-2021, 21:55 PM)Vetu Kirjutas:  Viimasel ajal päris palju mõelnud uue auto ostmisele ja minu puhul langeb siis valik küll juba patareidega masina peale suure tõenäosusega. Elan nimelt Norras ja siin on elektriautode hinnavahe vastava mudeli diisel/bens versiooniga olematu. Lisaks elektriautode jooksev pidamine teemaksude näol on juba tuntav võit. Laadijad leidub kõikjal ja kohati on isegi magalarajoonides tee ääres osad parkimiskohad laadijatega juba.
 Aga ma arvan, et ma veel ei osta seda sest puudub vajadus lihtsalt uue auto järele. Pigem ostan mingi vanema V8 diisel Chevy pooleldi hobiautoks kuni seda veel teha saab  Smile
Elektriauto Norras on igati mõistuspärane valik aga kiusliku inimloomana tahtsin küsida, et mis võlu peitub vända/plokipoolitajaga Chevrolet pidamises hobiautona või isegi ravitud lastehaigustega Duramax-iga erimi pidamisel hobiautona?

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(03-05-2021, 18:52 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(02-05-2021, 21:55 PM)Vetu Kirjutas:  Viimasel ajal päris palju mõelnud uue auto ostmisele ja minu puhul langeb siis valik küll juba patareidega masina peale suure tõenäosusega. Elan nimelt Norras ja siin on elektriautode hinnavahe vastava mudeli diisel/bens versiooniga olematu. Lisaks elektriautode jooksev pidamine teemaksude näol on juba tuntav võit. Laadijad leidub kõikjal ja kohati on isegi magalarajoonides tee ääres osad parkimiskohad laadijatega juba.
 Aga ma arvan, et ma veel ei osta seda sest puudub vajadus lihtsalt uue auto järele. Pigem ostan mingi vanema V8 diisel Chevy pooleldi hobiautoks kuni seda veel teha saab  Smile
Elektriauto Norras on igati mõistuspärane valik aga kiusliku inimloomana tahtsin küsida, et mis võlu peitub vända/plokipoolitajaga Chevrolet pidamises hobiautona või isegi ravitud lastehaigustega Duramax-iga erimi pidamisel hobiautona?
Võlu peitub selles, et minu käes pole veel ükski US ja A auto peal olnud mootor remonti vajanud. Kõikvõimalikud Euroopa preeeeemium autod aga küll. Ma muidugi ei pea ka ühtegi isendit üle aasta. Välja arvatud pühaduseteotus Chevy TS 3.4 mootoriga mis vajas 4a jooksul vaid uut radikat(lisaks hooldus muidugi) ja selle vahetus käib sirge seljaga kapoti alt mitte ei pea enne tagavararatast, kindalaeka luuki ja vasakut tagumist piduriklotsi eemaldama auto küljest.
Vasta

(03-05-2021, 19:51 PM)Vetu Kirjutas:  
(03-05-2021, 18:52 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(02-05-2021, 21:55 PM)Vetu Kirjutas:  Viimasel ajal päris palju mõelnud uue auto ostmisele ja minu puhul langeb siis valik küll juba patareidega masina peale suure tõenäosusega. Elan nimelt Norras ja siin on elektriautode hinnavahe vastava mudeli diisel/bens versiooniga olematu. Lisaks elektriautode jooksev pidamine teemaksude näol on juba tuntav võit. Laadijad leidub kõikjal ja kohati on isegi magalarajoonides tee ääres osad parkimiskohad laadijatega juba.
 Aga ma arvan, et ma veel ei osta seda sest puudub vajadus lihtsalt uue auto järele. Pigem ostan mingi vanema V8 diisel Chevy pooleldi hobiautoks kuni seda veel teha saab  Smile
Elektriauto Norras on igati mõistuspärane valik aga kiusliku inimloomana tahtsin küsida, et mis võlu peitub vända/plokipoolitajaga Chevrolet pidamises hobiautona või isegi ravitud lastehaigustega Duramax-iga erimi pidamisel hobiautona?
Võlu peitub selles, et minu käes pole veel ükski US ja A auto peal olnud mootor remonti vajanud. Kõikvõimalikud Euroopa preeeeemium autod aga küll. Ma muidugi ei pea ka ühtegi isendit üle aasta. Välja arvatud pühaduseteotus Chevy TS 3.4 mootoriga mis vajas 4a jooksul vaid uut radikat(lisaks hooldus muidugi) ja selle vahetus käib sirge seljaga kapoti alt mitte ei pea enne tagavararatast, kindalaeka luuki ja vasakut tagumist piduriklotsi eemaldama auto küljest.
Ma ikkagi ei saanud aru, mispidi seondub masuudipress hobiautondusega. Tavaline pisiplokk või suurplokk või LSx on igati loogilised aga ilma jõu, ökonoomsuse ja kestvuseta alternatiivsest sünnituskanalist pärinev masuudipress?

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(03-05-2021, 22:13 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(03-05-2021, 19:51 PM)Vetu Kirjutas:  
(03-05-2021, 18:52 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(02-05-2021, 21:55 PM)Vetu Kirjutas:  Viimasel ajal päris palju mõelnud uue auto ostmisele ja minu puhul langeb siis valik küll juba patareidega masina peale suure tõenäosusega. Elan nimelt Norras ja siin on elektriautode hinnavahe vastava mudeli diisel/bens versiooniga olematu. Lisaks elektriautode jooksev pidamine teemaksude näol on juba tuntav võit. Laadijad leidub kõikjal ja kohati on isegi magalarajoonides tee ääres osad parkimiskohad laadijatega juba.
 Aga ma arvan, et ma veel ei osta seda sest puudub vajadus lihtsalt uue auto järele. Pigem ostan mingi vanema V8 diisel Chevy pooleldi hobiautoks kuni seda veel teha saab  Smile
Elektriauto Norras on igati mõistuspärane valik aga kiusliku inimloomana tahtsin küsida, et mis võlu peitub vända/plokipoolitajaga Chevrolet pidamises hobiautona või isegi ravitud lastehaigustega Duramax-iga erimi pidamisel hobiautona?
Võlu peitub selles, et minu käes pole veel ükski US ja A auto peal olnud mootor remonti vajanud. Kõikvõimalikud Euroopa preeeeemium autod aga küll. Ma muidugi ei pea ka ühtegi isendit üle aasta. Välja arvatud pühaduseteotus Chevy TS 3.4 mootoriga mis vajas 4a jooksul vaid uut radikat(lisaks hooldus muidugi) ja selle vahetus käib sirge seljaga kapoti alt mitte ei pea enne tagavararatast, kindalaeka luuki ja vasakut tagumist piduriklotsi eemaldama auto küljest.
Ma ikkagi ei saanud aru, mispidi seondub masuudipress hobiautondusega. Tavaline pisiplokk või suurplokk või LSx on igati loogilised aga ilma jõu, ökonoomsuse ja kestvuseta alternatiivsest sünnituskanalist pärinev masuudipress?
oleneb hobidest  Smile viimati oli mul 6.2 G30 pika kerega, madal, akendega masin. Kogu küla kuulis kui sellega sõitsin 3km eemalt ja kuna hobi korras ehitan ja remondin enda ja teiste elamisi siis maruhea oli ehituspoes valimatult kraami autosse muudkui loopida. Käivitus iga ilmaga ja peale ka pikka seismist ideaalselt, sellise tangi kütusekulu oli mul täispaagimeetodil 13. Ja siin ei ole mingi lame maa. Müüsin maha kuna oli palju häirivaid pisivigu elektri osakonnas. Järgmisena plaanin 6.5td eeslinlast või selle litsilõksu versiooni.  Lihtsalt meeldivad selle ajastu kolakad ja neid on siin ikka väga palju ja kõik sõidavad rõõmsalt ringi kolmapäeviti vähemalt. Ja arvestades et mu igapaeva auto on 2a vana 530 Actros siis sellest sitem ei saa ükski auto enam olla. Nüüd olen küll patareidega autodest päris kaugele jõudnud selle jutuga ja et päris mööda jutt ei oleks siis nägin AAA vms patareidega töötavat tsiklit täna. Ei saanud aru mis mudel oli aga linnarattaks tundus igati nobe ka mõnus olevat.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne