03-05-2022, 16:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-05-2022, 16:53 PM ja muutjaks oli rocker.)
Nonii, olen siin vahepeal hulga kilomeetreid elektri jõul läbinud ja endiselt ei kahetse e auto ostu. Täitsa sobib igapäeva autoks.
Sai ka üks pisike Balti riikide ring tehtud suuna: Tallinn-Riia-Kolka-Ventspils-Palanga-Klapieda-Nida-šiaulai-Jelgava-Riia-Tallinn ja emotsioonid igati positiivsed. Poleks mingit probleemi ka pikem reis ette võtta ja ilmselt see ka suvel tuleb. Laadijate võrgustik Euroopas on juba praegu täiesti piisav ja kindlasti areneb veel. Ainuke asi mis häiris on vajadus erinevate äppide järele, kuna pangakaardiga tasumine enamasti puudub. Lätis laadimine tänu roaming tasudele suht samas hinnas bensuga, vast oleks odavamalt ka saanud, kui mingi kohaliku äpiga majandanud oleks. Aga ülimalt positiivne oli jälle Leedu, kuna seal on enamus laadimispunkte riigi poolt tasuta, juhe sappa ja anna minna! Huvitaval kombel ei olnud nende taga ka järjekorda.
Läbitud sai 1688 km ja raha kulus elektrile 87 euri.
Sai ka üks pisike Balti riikide ring tehtud suuna: Tallinn-Riia-Kolka-Ventspils-Palanga-Klapieda-Nida-šiaulai-Jelgava-Riia-Tallinn ja emotsioonid igati positiivsed. Poleks mingit probleemi ka pikem reis ette võtta ja ilmselt see ka suvel tuleb. Laadijate võrgustik Euroopas on juba praegu täiesti piisav ja kindlasti areneb veel. Ainuke asi mis häiris on vajadus erinevate äppide järele, kuna pangakaardiga tasumine enamasti puudub. Lätis laadimine tänu roaming tasudele suht samas hinnas bensuga, vast oleks odavamalt ka saanud, kui mingi kohaliku äpiga majandanud oleks. Aga ülimalt positiivne oli jälle Leedu, kuna seal on enamus laadimispunkte riigi poolt tasuta, juhe sappa ja anna minna! Huvitaval kombel ei olnud nende taga ka järjekorda.
Läbitud sai 1688 km ja raha kulus elektrile 87 euri.
vabal ajal painutan kaablit...