15-06-2022, 09:27 AM
(15-06-2022, 07:42 AM)wagoneer Kirjutas:Selliste rakenduste jaoks juba on kasutusel vesinik kütusega elektriautod. Hetkel on muidugi maailma teedel neid ainult ca. miljon, aga neid arendatakse edasi sama jõudsalt kui kaabliga elektrikaid. Foorumis on muidugi eraldi teema vesinikautole.(14-06-2022, 22:28 PM)Meelis2 Kirjutas: Loen ka huviga tekkinud paanikat ja mõtlen et kui olen senini saanud oma kahe autoga hakkama keskmiselt mõlemat kord nädalas tankides siis miks paanitseda justkui kõik elektriautod peaksid igaöiselt end kortermaja ees luti otsas hoidma? Tangitakse ikkagi vajaduspõhiselt, vahet ju pole bensiin või elekter.
Jah. Aga bensu tangitki just siis kui vaja ja jätkad sõitmist. Mul näiteks tuleb suht tihti päeval ootamatult minna kusagile. Tänagi hommikul e-kirjakasti piiludes selgus,et pean olema 9.00 Rakvere kandis(100+km/ots). Kui nüüd oleks särtsukas ja voolu vähe akus,siis mis saaks? Sihtpunkt on eramaja,ehk kas saaksin seal võõra inimese hoovis laadida? Ehk kui tuli idee minna kusagile pikemale otsale,siis pole probleemi ja plaanimist. Vups paak täis ja minek. Särtsukal aga vaatad,et oi kurjam. Särtsu tripiks vähe. Nüüd ootame 2+h. Ega sellest jamast ei pääse...
Aga analoogset probleemi saab ka praegu tekitada. Ütleme, et on vaja vedada kaheteljelist haagist 1.5 tonni koormaga, aga ainus konksuga auto kodus on liitrise bensumootoriga Nissan Micra. Tõenäoliselt jääb sellises olukorras töö samamoodi tegemata kuna õiget autot pole.