16-06-2022, 08:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-06-2022, 08:58 AM ja muutjaks oli raulex.)
Minu poolt siis vastused nii mõnelegi kerkinud küsimusele.
Nimelt on mul täna proovisõiduks uus Nissan Leaf .
Kodus laeb 230 V tavapistikust edukalt kui võrk ja juhtmestik korras on. Tarbimine ca 2,2 kilovatti.
Kolmefaasiline kodulaadija maksaks 800 EUR.
Elektrikulu mõistlikult vajutades, samas mitte uimerdades (enamus linn-linnalähi ja paar km 110 kiirteed) 15,5 KWH/100 km.
Auto avalik hind praegu (39 KWH akuga, eelviimane varustustase) 32390. Personaalselt saab nati varustust selle hinna eest juurde.
Esimene võimalik saadaolev auto 4 kuu pärast.
Liising ca 300 (sõltub valitud tingimustest) ja kasko 40 kuus.
Kütusekulu minu puhul bensiinimootoriga sõiduautole praegusteks sõitudeks 250 EUR.
Aku garantii 8 aastat (75 % mahutavusele).Kas parandatakse või asendatakse ei tea, võin küsida.
Minule sobib. Käru veoks jääb varsti youngtimeriks saav Pajero.
Nimelt on mul täna proovisõiduks uus Nissan Leaf .
Kodus laeb 230 V tavapistikust edukalt kui võrk ja juhtmestik korras on. Tarbimine ca 2,2 kilovatti.
Kolmefaasiline kodulaadija maksaks 800 EUR.
Elektrikulu mõistlikult vajutades, samas mitte uimerdades (enamus linn-linnalähi ja paar km 110 kiirteed) 15,5 KWH/100 km.
Auto avalik hind praegu (39 KWH akuga, eelviimane varustustase) 32390. Personaalselt saab nati varustust selle hinna eest juurde.
Esimene võimalik saadaolev auto 4 kuu pärast.
Liising ca 300 (sõltub valitud tingimustest) ja kasko 40 kuus.
Kütusekulu minu puhul bensiinimootoriga sõiduautole praegusteks sõitudeks 250 EUR.
Aku garantii 8 aastat (75 % mahutavusele).Kas parandatakse või asendatakse ei tea, võin küsida.
Minule sobib. Käru veoks jääb varsti youngtimeriks saav Pajero.