21-06-2022, 10:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-06-2022, 10:24 AM ja muutjaks oli mossepower.)
(21-06-2022, 09:48 AM)v6sa Kirjutas: Tartu õlletootjad igatahes prooviks ühe võtsid:Siin ongi välja toodud elektriveokite praegune probleem, et 230 km sõiduraadiust ja seejärel on täislaadimine 22kw laadijaga enamus päevast, seinakontaktist laadides oleks terve nädal. Ettevõttele (majandus)tulu teeniv sõiduk peaks aga maksimaalse võimaliku aja sõidus olema ning seega on diiselveokitel praegu veel meeletu eelis selle koha pealt. Eks ole näha, et kas tulevikus vesinik ja kütuseelement nihutavad elektriveoki diisli omale lähemale või mitte. Akutehnoloogia arendamine diiselveokiga konkureerivale tasemele on praeguse reaalsuse juures üsna vähetõenäoline. Akude liiga suurele võimsustihedusele kokku pakkimisega meil juba on varasemaid halbu kogemusi (vt. Samsung Note 7).
https://www.accelerista.com/veok/scania-...eok-proov/