Kas ostaksid endale elektriauto?

Tore vandenõuteooria, aga ei päde.
Kõikide riikide elektrisõidukid saavad vabalt EU turule.
Täna kindlasti EU turul saadaval:USA, Jaapani, Hiina, Lõuna Korea sõidukid.
USA arendab jõuliselt ka "tööhobuseid".
Vahetatavad akumoodulid tulevad pigem raskeveokitel kasutusele.
Vasta

keegi ei pane peale 2035 pille kotti.kogu see jama on ainult euroopas.muu maailm vilistab kõigele sellele jamale.naftaga on lihtne.imetakse maa seest välja.elektrit loodetakse saada õhust ja armastusest.
Vasta

Youtube-st vaatasin midagi ja jäi silma suur bensukas Usas(Tx). Guugeldamine andis vastuseks et samal firmal ühes tanklas 90 tankurit, teises 60. Video järgi enamustel olid kastikad/autod tankimas, nii et tühja tankurit väga polnudki(50% vähemalt).
Et see kõik elektrile üle viia siis peaks olema päris vinge laadimisvõimekus, kui veel arvestada et enamus on suuremad kui europunnid
Vasta

Aga mõned inimesed on optimistid. See nädal näinud kahte norra numbriga Teslat millel suvila taga ja liikusid saksas Taani poole. Koju ilmselt peale puhkuseteisi.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(16-07-2022, 12:40 PM)raulex Kirjutas:  Tore vandenõuteooria, aga ei päde.
Kõikide riikide elektrisõidukid saavad vabalt EU turule.
Täna kindlasti EU turul saadaval:USA, Jaapani, Hiina, Lõuna Korea sõidukid.
USA arendab jõuliselt ka "tööhobuseid".
Vahetatavad akumoodulid tulevad pigem raskeveokitel kasutusele.

Ei olnudki mõeldud vandenõuteooriaks, pigem üks võimalik variant, kuidas omale korraga taldrikule tõstetud rosolje ja tort üheskoos manustada, suurema kõhuvaluta seedida ja majanduse väetiseks vormistada. EU on ju eelkõige majandusühendus, või vähemalt oli, või vähemalt peaks seda olema. Siinsel turul tegutsemiseks on aastate jooksul paika pandud rida reegleid, milleks iga oma kaupu müüa tahtev firma peab valmis olema. Kui mõni L-Koera firma arvab, et on siin hea turg ja tahaks oma elektrilisi plekk-kaste turustada ja EUASC on kehtestanud modulaarsusel põhineva turustandardi, siis pole kellelgi midagi vaielda. Nutavad ja teevad. Aga ehk ei nutagi niiväga, sest enamus autoakude sisust on siiani nendesamade aasia firmade leib olnudki, ilmselt on ka edaspidi.
Vasta

https://kodu.postimees.ee/7565399/test-k...1654758617

Kokkuvõtteks, elektriauto tasub ära järgmistel tingimustel:

Kui sõidad aastas vähemalt 15-20 000 kilomeetrit.
Üle keskmise sissetulek võimaldab maksta uue sõiduki eest 30-40 protsenti rohkem.
Oled rohelise mõtteviisiga ja soovid vähendada oma tarbimise jalajälge.
Elad eramus või mugava laadimispunkti läheduses.

Ja siis kohe järgmine:

https://teadus.postimees.ee/7565647/solm...1654758617

Kas halud on vesinikustki kallimad?
Aga energiaabsurd pole mitte selles, vaid sootuks muus. Täna maksaks tuulest või päikesest toodetud ja surve alla pandud vesinik ca 5-6 eurot/kg. Sellest kilogrammist saaks 36 kWh energiat. Arvutagem: 6 eurot/kg: 36 kWh/kg = 0,167 eur/kWh.
Vasta

(16-07-2022, 21:42 PM)hobiautod Kirjutas:  https://kodu.postimees.ee/7565399/test-k...1654758617

Kokkuvõtteks, elektriauto tasub ära järgmistel tingimustel:

Kui sõidad aastas vähemalt 15-20 000 kilomeetrit.
Üle keskmise sissetulek võimaldab maksta uue sõiduki eest 30-40 protsenti rohkem.
Oled rohelise mõtteviisiga ja soovid vähendada oma tarbimise jalajälge.
Elad eramus või mugava laadimispunkti läheduses.

Ja siis kohe järgmine: 

https://teadus.postimees.ee/7565647/solm...1654758617

Kas halud on vesinikustki kallimad?
Aga energiaabsurd pole mitte selles, vaid sootuks muus. Täna maksaks tuulest või päikesest toodetud ja surve alla pandud vesinik ca 5-6 eurot/kg. Sellest kilogrammist saaks 36 kWh energiat. Arvutagem: 6 eurot/kg: 36 kWh/kg = 0,167 eur/kWh.
Lihtsalt jutu jätkuks : Kuna ükski nendest variantidest mulle ega minu perele ei sobi ,siis kärutan oma " kastini " vast fossiiliga. Samas ,oma lennumasinatel olen küll hakanud kasutama akusi. mugavus sel alal suht oluline.
Vasta

(16-07-2022, 21:42 PM)hobiautod Kirjutas:  Kokkuvõtteks, elektriauto tasub ära järgmistel tingimustel:

Kui sõidad aastas vähemalt 15-20 000 kilomeetrit.
Üle keskmise sissetulek võimaldab maksta uue sõiduki eest 30-40 protsenti rohkem.
Oled rohelise mõtteviisiga ja soovid vähendada oma tarbimise jalajälge.
Elad eramus või mugava laadimispunkti läheduses

Sõidab seda mahtu LINNAS ja linnalähistel, kus reaaltarbimise KESKMINE kiirus ei ületa kunagi 70-80 km/h ja enamuse ajast, nii 90% on see pigem 40 km/h.

Ikka 2 korda rohkem ja ka kolm korda! 30-40% käib PHEVide kohta  samade koguomaduste juures. 

Roheline elab... vähe teisiti. Nagu meie. Osaliselt üldse elektrita, ei lase joogivett zitale peale, kasvatab ja korjab sööki teatud mahus ise jne. Autona püüab asjad LÕPUNI tarbida ja pikendada nende eluiga. Omades maid ja metsi tarbib nende hooldamisest tekkivat etc. 

Viimane vastab tõele aga siis vaata kolme eelmist Wink
Vasta

Ise nägin. Norra nr. Tesla Poolas lõuna poole sõitmas.
Belgia nr tesla Sloveenias Horvaatia poole sõitmas.
Saab ikka kui vaja.
Samuti on paljudes bensukates nt Austrias olemas kiirlaadijad ja neid reklaamitakse suunaviitadel maantee ääres nagu besukat ennast.
Vasta

Kütsin täna Tallinn-Pialystok 800 km. Oli nii Eesti, kui Soome teslasid teel küll, ka mõned Norra golfid ja teslad. Lisaks mõned leafid ja skodad kah. Keskmine kulu tuli 16kwh sajale.

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta

Elektriautoga kannatab reisida küll. Täna Krakovis ja homme ootab Slovakkia. Kahe päevaga 1300km ja laadimisega pole muresid olnud. Mõnus rahulik kulgemine kui eesmärki pole seatud.

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta

Järjekordne suurepärane näide sellest, et maailmas on kahte sorti inimesi:
- need, kes otsivad võimalusi, kuidas saaks, ning proovivad järgi
- need, kes otsivad põhjuseid ja ettekäändeid, miks kindlasti ei saa
Vasta

(25-07-2022, 02:00 AM)rocker Kirjutas:  Elektriautoga kannatab reisida küll. Täna Krakovis ja homme ootab Slovakkia. Kahe päevaga 1300km ja laadimisega pole muresid olnud. Mõnus rahulik kulgemine kui eesmärki pole seatud.
Kes tahab see kannatab, ise eelistaks eesmärgipäraselt läbida võimalikult kiiresti ja peatusteta päevaga ca 1500 km, nooruses sai Venes selliseid otsi tehtud. Minu jaoks pole auto lõbusõiduvahend.
Vasta

(25-07-2022, 11:24 AM)Jesper Kirjutas:  Järjekordne suurepärane näide sellest, et maailmas on kahte sorti inimesi:
- need, kes otsivad võimalusi, kuidas saaks, ning proovivad järgi
- need, kes otsivad põhjuseid ja ettekäändeid, miks kindlasti ei saa
inimesed on erinevad.mina ei kujutaks reisimist ettegi,kui on alati teada sihtpunkt ja teatud kellaajal pead kohal olema.jalgrattaga saab samamoodi ilma probleemideta 1300 km läbida
Vasta

Selliste probleemide jaoks on olemas vesinikuauto.
The Mirai refueling takes between 3 and 5 minutes, and Toyota expected a total range of[b] 480 km (300 miles)[/b] on a full tank.
3-5 min tankimist ja jälle pea 500 km muretu.
Vesinikutanklad tulevad 2035 aastaks vähemalt iga 150 km tagant.
Kallis, nii auto kui kütus, seda küll. Samas uhamiseks on juba täna lahendus olemas.
Vasta

Kui Toyota esindus käib oma proovisõiduautot Riias treila peal tankimas siis võtab ikka veits muigama küll.. Lahendused peaksid ikka kompleksselt lahendatud olema, muidu on tegemist katsetustega.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Sellises kindlas kõneviisis "vesinikutanklad tulevad aastaks 2035 vähemalt iga 150 km tagant" loosungid meenutavad mulle nõuka- aja grandioosseid plaane Kuu ja Marsi vallutamise osas, aatomiautost rääkimata. Tegelikult ei tea keegi, mis tuleb...
Vasta

Avalikke laadijaid on juba täna Eestis rohkem rajatud kui loosung ette näeb.
Täitsa vabatahtlikult.
Kui vesinikutanklaid piisavalt tihedalt vabatahtlikult ei ehitata, tehakse puuduvad riigi abiga.
Vasta

(25-07-2022, 12:35 PM)honkomees Kirjutas:   ise eelistaks eesmärgipäraselt läbida võimalikult kiiresti ja peatusteta päevaga ca 1500 km

Kas sa kirjeldad puhkusereisi? Kõlab nagu raske töö! Ilmselt on nii arvavaid inimesi teisigi...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(25-07-2022, 15:52 PM)Marko Kirjutas:  
(25-07-2022, 12:35 PM)honkomees Kirjutas:   ise eelistaks eesmärgipäraselt läbida võimalikult kiiresti ja peatusteta päevaga ca 1500 km

Kas sa kirjeldad puhkusereisi? Kõlab nagu raske töö! Ilmselt on nii arvavaid inimesi teisigi...
Vaevalt-eesmärgipäraselt kõlab rohkem Riskikulleri ameti moodi-seal tasud teised.Seal alla A-8 välja ei mängi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne