22-08-2022, 14:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-08-2022, 09:19 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(18-08-2022, 11:35 AM)saarlane87 Kirjutas:(18-08-2022, 09:51 AM)v6sa Kirjutas: Oled kindel? Olles alekoki furgooni korraks kiigata saanud, siis mina ei kahtle äramahtumises.Sellel konkreetsel õllevedajal on 9 akupakki- mõlemal küljel 2 kahest moodulit (rohkem ei mahuks) ja sisepõlemismootori asemel 9. + selle otsas igasugu muud manti (inventer jms). Käigukasti asemel on veomootor, mille otsa on kruvitud 2-käiguline kast. Terve põhjaalune on igasugu ajusid, pumpasid ja soojusvaheteid täis pikitud- no ei ole seal ruumi.
Kuna mode on mind personaalselt selle postituse valguses ette võtnud, siis olgu välja öeldud, et jah, konkreetsed risttahukakujulised, turunduse/avalike suhete nõudel auto külge riputatud akukastid ja varuosariiulilt ettejuhtunust kombineeritud ruumi raiskavad hüdru/pneumolahendused tõesti ei mahu täna kasutusel olevate "prügihamstrite" raami ümber. Mistõttu ma ka kirjutasin optimeerimise vajalikkusest. Aga seda osa loomulikult keegi ei loe.
Minule oli täielik pettumus, et Scania nii haledalt lati alt läbi pani. Kõige tõhusamalt hävitavad elektriauto mainet just säärased läbi mõtlemata lahendused. Ja selle kõige õigustuseks veel analooge mitteomavad arvutused mitterealiseeritava tuleviku kohta.
Täpselt sama mõttetu, nagu varemkirjutanud multitalentne ksf! lahtise ukse kõrvalt läbi seina murdes tõestab arvutustega, et kaugvedu maanteel pole otstarbekas tänase tehnoloogiaga elektrifitseerida. Milles üllatus?