16-02-2023, 10:55 AM
(16-02-2023, 09:56 AM)karlarnold Kirjutas:(16-02-2023, 09:37 AM)v6sa Kirjutas:...(16-02-2023, 09:22 AM)karlarnold Kirjutas:(15-02-2023, 20:59 PM)DevilDeVille Kirjutas:...(15-02-2023, 20:40 PM)Jesper Kirjutas:
Kui kõikide sõiduautode ja kaubikute tegelik mass suureneb umbes kolmandiku võrra, ...
Kus on viidatud postituses juttu mingitestki kategooria massipiiride ülevaatamistest? ...
Kui ma nüüd ainukese lollina mõistan Sinu postituse teksti rõhutatud osa nii, et kaubikute ja sõiduautode tegelik mass (mis on väga konkreetselt sõiduki hetkekaal) suureneb, siis ma muidugi vabandan kõigi normaalsete inimeste ees, kes seda Sinu tõlgendatud viisil (sama koguse inimeste ja kauba maanteel punktist A punkti P vedamise summaarne koormus teekattele ajaühikute summana) mõistavad.
Teede projekteerimisel mõjutab sõidukite arv pinnakatte kulumiskindluse nõudeid (no, ja tee laiust/radade arvu). Sinu viidatud vajadus teed tugevamaks ehitada raskemate sõidukite talumiseks eeldab, et sõidukid muutuvad raskemaks. See saab praegu teemaksoleva kasutu, kuid tugevaid tundeid põhjustava määruse valguses juhtuda vaid siis, kui sõidukid muutuvad praegustest raskemaks. Kuna normides kasutatakse juba täna olemasolevate sõidukiklasside piirväärtusi, siis järelikult peavad need piirväärtused suurenema, et oleks põhjust muuta projekteerimise norme.
Või mõtlesid tühimassi? Teid ei projekteerita sõidukite tühimassi järgi.
Härrased, oleme palun täpsed oma keelekasutusega ka siis, kui isik on ebameeldiv!