14-04-2023, 10:47 AM
Olli jutule lisaks.
Maksimaalset laadimiskiirust piiravad laadija, laadimiskaabel, auto ise ja aku seisund (külm, kuum, liiga täis).
Maapiirkondade "elmo külmik" annab kiirlaadimisel (CHADEMO) ideaaltingimustel 35 kuni 50 KW(kui laadijat on moditud). Näiteks Leafil kukub aku 80% täitumisel laadimisvool poole peale.
Sama "külmik" toetab vahelduvvoolu laadimist (type 2) max 3x 32 A.
Edasi sõltub auto pardalaadijast, esineb 1x16A, 1x32A,3X16A ja 3X32A, sealt omakorda max ideaaltingimuste laadimisvõimsus 3,6-22 KW.
Avalik laadija ei võrdu kiirlaadija, Ikea-s on ainult TYPE2 ja alati ei anna ka Type 2 3x32 A välja.
Esineb ka 3x16A versiooni ja Lätis on näiteks 3x64A, seda toetab autodest jälle ainult mingi perioodi Renault Zoe.
Kui on dünaamiline laadija(kuskil hotellis näiteks), siis annab hetkelise vaba elektrivõimsuse, mis võib muutuda iga sekund. Max on omakorda piiratud auto ja laadija võimekusega.
Kaabel muidugi ka, seda pigem kelleltki laenates. Kõik(enamus) kaablid ei toeta 3x32 A edastamist.
Maksimaalset laadimiskiirust piiravad laadija, laadimiskaabel, auto ise ja aku seisund (külm, kuum, liiga täis).
Maapiirkondade "elmo külmik" annab kiirlaadimisel (CHADEMO) ideaaltingimustel 35 kuni 50 KW(kui laadijat on moditud). Näiteks Leafil kukub aku 80% täitumisel laadimisvool poole peale.
Sama "külmik" toetab vahelduvvoolu laadimist (type 2) max 3x 32 A.
Edasi sõltub auto pardalaadijast, esineb 1x16A, 1x32A,3X16A ja 3X32A, sealt omakorda max ideaaltingimuste laadimisvõimsus 3,6-22 KW.
Avalik laadija ei võrdu kiirlaadija, Ikea-s on ainult TYPE2 ja alati ei anna ka Type 2 3x32 A välja.
Esineb ka 3x16A versiooni ja Lätis on näiteks 3x64A, seda toetab autodest jälle ainult mingi perioodi Renault Zoe.
Kui on dünaamiline laadija(kuskil hotellis näiteks), siis annab hetkelise vaba elektrivõimsuse, mis võib muutuda iga sekund. Max on omakorda piiratud auto ja laadija võimekusega.
Kaabel muidugi ka, seda pigem kelleltki laenates. Kõik(enamus) kaablid ei toeta 3x32 A edastamist.