20-04-2023, 08:57 AM
V2X puhul on oluline, mis tarbimise eesmärgiks on.
V2L ehk autoakust tarbijale pole tõesti vahet, mis inverter järgi on, kui just auto seepeale "jonnima" ei hakka.
Kui (vana amortiseerunud) autoaku "juppideks" jagada, siis toimib suvalise 12(24)->220 V inverteriga.
V2G ehk autost võrku on palju nüansse.
Esiteks mainitud ohutus. Kui elektrik liinil tööd teeb ja talle 220 volti sisse lajatada , saab vanglat seestpoolt imetleda.
Edasi tarbimise eesmärk, autoakust tulev vool pole erinevalt päikesepaneelist (kasvõi aku vananemise arvelt) enam "tasuta".
Miski tarkus peab inverterile "röögatama", panin triikraua järgi, võrgust tuleb vähe või börs kallis, anna nüüd mulle autoakust kilovatt lisaks.
V2L ehk autoakust tarbijale pole tõesti vahet, mis inverter järgi on, kui just auto seepeale "jonnima" ei hakka.
Kui (vana amortiseerunud) autoaku "juppideks" jagada, siis toimib suvalise 12(24)->220 V inverteriga.
V2G ehk autost võrku on palju nüansse.
Esiteks mainitud ohutus. Kui elektrik liinil tööd teeb ja talle 220 volti sisse lajatada , saab vanglat seestpoolt imetleda.
Edasi tarbimise eesmärk, autoakust tulev vool pole erinevalt päikesepaneelist (kasvõi aku vananemise arvelt) enam "tasuta".
Miski tarkus peab inverterile "röögatama", panin triikraua järgi, võrgust tuleb vähe või börs kallis, anna nüüd mulle autoakust kilovatt lisaks.