26-04-2023, 21:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-04-2023, 21:19 PM ja muutjaks oli Etsike.)
See artikkel väänab reaalsust. Elektriauto aku on põhja all auto keskel kõige kaitstumas kohas, mingid väiksed kõksud sellele haiget ei tee. Maakera nurkade eest ka päris kaitsetu pole, mõnel mudelil on päris mitu mm paks alumiiniumist põhjaplaat suisa kaitseks.
Meie teedel on juba 10+ aastat vuranud ports Leafe taksodena, nende liikluskahjude register on muljetavaldav, pole kõiki kohe maha kirjutatud ega avariis või hiljem leekidesse lahvatanud. Mõni kindlasti on kabelimatsu ka saanud ja maha kantud. Avariiliste masinate ja muidu vanad väsinud akud on kuum kaup järelturul. Va. Tesla Model Y omad, nendega pole tõesti midagi teha kui sihtotstarbe kohaselt enam kasutada ei saa.
Meie teedel on juba 10+ aastat vuranud ports Leafe taksodena, nende liikluskahjude register on muljetavaldav, pole kõiki kohe maha kirjutatud ega avariis või hiljem leekidesse lahvatanud. Mõni kindlasti on kabelimatsu ka saanud ja maha kantud. Avariiliste masinate ja muidu vanad väsinud akud on kuum kaup järelturul. Va. Tesla Model Y omad, nendega pole tõesti midagi teha kui sihtotstarbe kohaselt enam kasutada ei saa.