25-08-2023, 16:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-08-2023, 16:14 PM ja muutjaks oli Aare R..)
Ma kujutan ette, et tegelikult on piisavalt suur osa Eesti elektrijuhtmestikust küsitava kvaliteediga ja aegunud, et elektriauto väga kõne alla ei tuleks. Lisaks sellele on need vanad juhtmestikud piirkondades, kus mingi 40K maksev elektriauto NAGUNII päevakorral ei ole.
PS. Siinkohal pööran tähelepanu ikkagi sellele, et ma ei otsi põhjuseid elektrikaid maha teha- mida keegi teine ostab, ei ole nagunii minu asi, lihtsalt minu visioonidesse need ei mahu.
Ksf aavu- ohtlikkus on nõukaaegsete kombainide ja praegusaja elektriautode puhul erinev, eriti arvestades viimaste kontsentreerumist tiheasustusega aladele- kas läheb kombaini ümbert mõni hektar põlema või läheb ühe elektriauto kõrvalt (mõni) majapidamine lisaks.
PS. Siinkohal pööran tähelepanu ikkagi sellele, et ma ei otsi põhjuseid elektrikaid maha teha- mida keegi teine ostab, ei ole nagunii minu asi, lihtsalt minu visioonidesse need ei mahu.
Ksf aavu- ohtlikkus on nõukaaegsete kombainide ja praegusaja elektriautode puhul erinev, eriti arvestades viimaste kontsentreerumist tiheasustusega aladele- kas läheb kombaini ümbert mõni hektar põlema või läheb ühe elektriauto kõrvalt (mõni) majapidamine lisaks.