01-09-2023, 14:22 PM
(30-08-2023, 13:43 PM)/--/ Kirjutas: Ok, 10 A on võimalik autot laadida aga pinge kõigub tänu alajaama nõrkusele.
Võib küll panna laadima aga kui pinge korra kõigub või faaside vaheline tasakaal muutub lülitab laadija end välja ja kas käid öösel mitu korda seda resettimas või hommikul avastad et jälle ei laadinud.../--/
(01-09-2023, 13:25 PM)olli Kirjutas: Eks oletada võib muidugi. Sedapidi järeldus on arvatavasti ka omanikule tulusam, kindlustuse seisukohalt. Laadimisjaama viletsast kaabeldusest alguse saanud tuli on tõenäolisem. Aga küllap see selgub, mis tegelikult juhtus.Foorumlase 2715 kirjelduse järgi on elektrika laadijad tehtud "pepsid" voolu kvaliteedi osas olema ehk siis vilets kaabeldus peaks enne suuremat jama välja tulema. Ehk laadija lülitab end välja. Laadija jaoks pole vahet kas pinge langeb, kõigub jne kogu liinis tekkiva pingelangu tõttu või on 40+ aastat vanad keeratavad korgid üle kuumenenud. (Audi e troni vihma eest varjava "sara" all tõenäoliselt keeratavad korgi pole vast kilbis)
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.