Postitused: 292
Teemad: 11
Liitus: Dec 2005
Maine:
2
Ja hinnalipik korrutatakse ka peaaegu kolmega. Ei kujuta ette, kes sellist asja siinsel turul küsitava 13-15k hinna eest ostaks. Selle summa eest saab päris kabeda peetud Leafi.
Postitused: 395
Teemad: 4
Liitus: Aug 2021
Maine:
8
Eks tuleb aru saada, et transport + import, + käive + natukene kasumit ka ja nii see hind keribki taevasse.
Siin enne oli juttu Toyotast, et lubab aind kaks järjestikku kiirlaadimist ja siis peab vahepeal aeglasemalt laadima. Kas seda süsteemi saab "petta" nii, et sõidad kaks korda aku tühjaks ja kolmandal korral on sul vaja ainult mõnikend kilomeetrit läbida ehk laed sealsamas kiirlaadijas aeglase taktiga a'la 20% peale, teed oma sõidud ära ja siis saad uuesti kiirlaadimist teha või panedki aeglase laadimise otsa peale vajalikku sõitu, jalutad koju ja tuled järgmine päev järgi?
Postitused: 292
Teemad: 11
Liitus: Dec 2005
Maine:
2
Ei ole mingeid loetud kordasid. On aku temperatuur, millest tuleneb kõik muu. Sh. laadimisvõimsuse piiramine kui väga kuum on. Samas omab see bz4x aku vedelikjahutust, mistõttu ei tohiks aku temperatuur üldse mingi teema olla. Kiirlaadimistega aku kuumaks kütmine on ilma aku jahutuseta sõidukite teema, näiteks Leaf on selline.
Postitused: 292
Teemad: 11
Liitus: Dec 2005
Maine:
2
1) Odava otsa autod ei maksnud aasta tagasi 60k. Ilma igasuguste toetusteta sai odavaima alla 30k eest kätte.
2) Elektriauto ei ole 2x raskem kui samaväärne sisepõletaja. Aku lisab mõnisada kilo.
Postitused: 749
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
6
Kui kõik peab nii säästu öko värk olema, siis miks pole elektriautodel võimsuse piirangut, näiteks üle 100kw keelatud, reaalselt pole ju rohkem vaja.
Või siis iga kw üle selle tõstab mingit tasu või maksu 1% võrra, hetkel on ju see näkku irvitamine et hullult säästlik ja keskonnasõbralik elektriauto oma 300-700kw-ga.
Postitused: 1,783
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
15
23-09-2023, 18:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-09-2023, 18:56 PM ja muutjaks oli
Walter.)
Turundus ja raamatupidajad dikteerivad tänapäeval autoehitust (nagu ka paljusid muid valdkondi). Miks praegustel autodel pole siiamaani võimsus- või kiiruspiirajaid (saksa noobelmarkide 250 kmh siin ei loe).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 1,191
Teemad: 21
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Ega neid kiluvatte nagunii kasutada üldjuhul ei saa - kõikvõimalikud juhiabid tõmbavad kiirelt hinge kinni. Muidu oleks 300kw aparaat koduperenaise käes lihtsalt taparelv.
Postitused: 292
Teemad: 11
Liitus: Dec 2005
Maine:
2
Seda Twitteri kasutajat ei maksa tõsiselt võtta, kliki nimel postitab kõike. Ja põlevad elektriautod toovad hästi klikke.
Postitused: 149
Teemad: 1
Liitus: Aug 2023
Maine:
2
Kirjutatakse nt. Liibüast aga ei kirjeldata mis juhtus, kuidagi häirivalt tüüpiline tänaste kliima teemade puhul... Liibüas purunes tamm ja see viitab otseselt tammi ekspluateerimis probleemile. Kui vee tase lastakse tõusta üle lubatu piiri siis on see inimese tegevuse(tuse) mitte kliima tagajärg.
Postitused: 653
Teemad: 16
Liitus: Aug 2011
Maine:
17
Kui parkimismajas seisab tihedalt külg külje külje kõrval fosiil kütusega autosid ja keskmine süttib, siis järgmine neist on "kuulikindel"?
vabal ajal painutan kaablit...
Postitused: 5,723
Teemad: 728
Liitus: Apr 2002
Maine:
30
Kindlasti ei ole. Aga kui fossiil vee/vahuga korra üle uputada, võib 99 % kindel olla, et tule mõttes on vaikus majas.
Akumasina puhul on aga suur tõenäosus, et vaikus majja ei jõua veel niipea, sest aku "ärkab" uute leekidega. Ja enne, kui aku on ära põlenud või auto silmini vees, ei ole rahu loota.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 3,010
Teemad: 35
Liitus: Sep 2006
Maine:
139
Ma küll leian, et selle ilmkäraka tekkimine elektronide jõul liikuvate sõidukite ladustamise kohas on kahtlusalused pigem needsamad autod kui miski muu.
Käraka tulesammast vaadata siis ei sarnane põlevate vedelike ega nende aurude plahvatusena.
Pigem ahelreaktsioon kus mitu sõidukit põles ja siis ühel tegi patarei käraka mis käivitas ahelreaktsiooni.
Esimene ettejuhtuv liikuv pilt elektriauto põlengust.
Kes on julge ja läheb seda parkimismajas kustutama?
Kes on veel nii julge et läheb kustutama kui neid mitu koos on?