01-02-2013, 11:57 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2013, 16:03 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(31-01-2013, 20:07 PM)Kiluo Kirjutas: See tundub ka silmajärgi otsustades "päris crashitav pill".Tõesti pole üldse paha tulemus! Eks kindlasti saaks mõnelt omaaegselt kandevkerega tippautolt veel sarnased tulemused kätte aga need olid siis ja peale tolle Mersu (see on vähemalt Rootsis sigaodav) on ka praegu Saabist kordades kallimad. Kuid need on siis pigem juhuslikku laadi õnnestumised, mitte tehase teadlik uurimistöö ohutuse vallas. Siin pole isegi mitte keegi püüdnud vaielda (isegi Mersu, nii kummaline, kui see ka pole) kahe Rootsi margi eesrindlikuse üle. Eks Saabil annab tunda sellel ajal veel puhas lennundustaust ja Volvo on lihtsalt firma, kes autosid tehase katuselt alla loopis
SAAB'ist muidugi kahju.
Saabilt oleks hoopis selline näide, mis on peaaegu kohustuslik tänastes ralli- ja rinkaautodes: iste peab külglaksul liikuma eemale ja selleks on istmed kinnitatud kerega risti olevatele torudele. Saabil on see tavaline konstruktsioonielement aastast 1969, kui maailma tipptaseme rallisport põhimõtteliselt veel ei tundnudki turvapuure! Esimesed katsetused ja Porsche pani puuri maratonralli autole näiteks väljaspoole keret... Volvo SIPS tuli millal?