(05-02-2013, 00:40 AM)Hardi Kirjutas: Olles ise kohal ja 3 katset jälgind, võin öelda, et teeolud olid muutlikud. Kuna
su klass startis esimesena said nad sõita suht lumega, aga kui nelikveo kätte kord jõudis oli umbes 60 ekipaazi kaks korda seda katset sõitnud ja tee oli suht kiilas.
Aga see ei huvita kedagi. sama on päris rallis, et WRC alustab ja künnab teed puhtaks ja järgnevad nõrgemad.
Kirja läheb katseaeg, kedagi ei koti, kas oli üles küntud, sadas vihma või olid ise möku
Motospordis on õnn oluline faktor.
Siit tulebki välja see, et kes siis tegelikult söita möistab. F1 es Michael Schumacher lausa ootas, et vihma hakkaks sadama, siis oli kindel, et vastaseid pole.
Sedand nüüd küll, et õnne on vaja aga enamasti klassi siseselt ikka põhi tegur tihend rooli ja istme vahel.
(12-02-2013, 13:39 PM)tonis Kirjutas: Kas Tallinnast 23. varahommikul kellelgi autos ühte kohta oleks vaba, et üks rallitaja Türile toimetada? Kompenseeriks loomulikult sõidu.
mul arvatavasti 1 vaba koht on
aga sõit saab alguse Järve Selverist 6km kaugusel Viljandi mnt-lt.
Lind on ka inime
_____
Lincoln Town Car 1997
Ford Ranchero 1977
GAZ Kuban 1991
Mazda 323 1981 (USA variant)
VW New Beetle 2000
Üks noor kaardilugeja soovis Tartust (Elvast?) küüti saada.
Kui midagi ei leidu, siis alternatiivina läheksin ise hommikul viima ja samas tekkiks kohe paar kolm vaba kohta Tartu-Türi.
(Seda postitust muudeti viimati: 17-02-2013, 20:51 PM ja muutjaks oli Aibast.)
Endal suht häda majas Datsuniga. Originaal karpa ei suuda kohe mitte kuidagi hoida ujuki taset ehk pidevalt ujutab üle, nõelklapp aga ei pea, tee mis tahad. Kui kellelgi on pakkuda näiteks mõnda karpat siis saatku PS või tel 53 952 452
Muudatus, Sigulli karpad ei sobi kahjuks. Poldivahe mis sobib on näiteks Weber 28/32 TLDM - sellel on aga mõõdud liialt suured ja ei mahu klapikambri kaane kõrvale ära.
(17-02-2013, 18:23 PM)Aibast Kirjutas: Endal suht häda majas Datsuniga. Originaal karpa ei suuda kohe mitte kuidagi hoida ujuki taset ehk pidevalt ujutab üle, nõelklapp aga ei pea, tee mis tahad. Kui kellelgi on pakkuda näiteks sigulli karpat siis saatku PS või tel 52 952 452
Krt vaadates kaasvõistlejate pingutusi ralli eel, siis peab tõdema,et mul ikka suht lillepidu
Meie ekipaaz on tegelenud vallai protirehvidele parema pidamise leidmisega. Sm. AStross tekitas mõned lamellid juurde rehvidele ja mina siis hetkel tegelen rehvi rõhu peentuuninguga Ütleme nii,et juba on kõvasti parem kui enne.
Loodusliku kaona peab muidugi kahjuks tunnistama,et bensiini näidik vist ei tööta enam päris õieti. Selle tunnistuseks oli kena jalutuskäik Viimsi vahel bensujaama(krt ausalt ei mäletagi enam millal viimati kanku käes bensujaama sai kõnnitud)
Aga kindlasti lisab see suht kaootilise kütusekuluga liiklemine oma huvitavaks tegeva nüansi kogu rallile juurde.
Nüüdseks auto garaazis ning kleepsud peal ja varsti ka terratrip jälle tagasi installitud.
Üks unukaalne pilt ka. Nimelt meie maal saab sellise pildi ainult minu garages teha. Üleval keretööde lõpusirgel olev 71 GTO ja all 69 Firebird
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
teade neile kes tahav tulla aga ei ole võimalik erinevatel põhjustel. Minu autos on üks koht vaba ja pakkun küüti türilt pärnuni, kaasa võtta osalustasu + pisem summa kütte kulu katmiseks. Teade jätta peale piiksu Privaat teate alla.
Vaatasin teema sujuvalt läbi ülepika aja. Pagana kahju et seekord jälle see üritus vahele jääb. Aga nui neljaks järgmine kord kohal. Autosi ju ometigi mitu millega rajale tuisata saaks.