2-postitõstuki valikud
#1

Soov on osta hüdrauliline 2-postitõstuk garaasi,aga valikus on erinevad tootjad (puli,amd,eurolit,wolf,jne.).On neil tehniliselt ja kasutuselt mingit vahet.Millisest peaks hoiduma (pehmest metallist)või mis oleks kindlapeale minek.Või osta hinna järgi.Läti müüjatel hinnad paremad(kas sealt kätte saab on ka teema).On kellelgi erinevate tõstukitega ja müüjatega kogemusi.
Vasta
#2

Lätist saab kätte. Transa oli 50 euri Harjumaale. Kaubaeest maksad sullis rekkajuhile .
Vasta
#3

Kaks keeletapjat sattusid siia. Big Grin
Minul on Launch.
Vasta
#4

(22-03-2020, 17:50 PM)tungla Kirjutas:  Soov on osta hüdrauliline 2-postitõstuk garaasi,aga valikus on erinevad tootjad (puli,amd,eurolit,wolf,jne.).On neil tehniliselt ja kasutuselt mingit vahet.Millisest peaks hoiduma (pehmest metallist)või mis oleks kindlapeale minek.Või osta hinna järgi.Läti müüjatel hinnad paremad(kas sealt kätte saab on ka teema).On kellelgi erinevate tõstukitega ja müüjatega  kogemusi.

Siis jutt käib hiina tõstukitest ja ega oma garaaži eurooplast naljalt ei osta ka.
Metalli kvaliteet ja paksus on muidugi oluline. Toote kvaliteet ja varuosade saadavus ka.
Hiinast tuleb korralikku kaupa, aga palju saasta on ka.
Kui garaaži lae kõrgus on vähem kui 3700 mm, siis sobib ülevalt lahtine tõstuk ja kui rohkem, siis ka ülaühendusega tõstuk.
Ülaühendus on parem, sest ülatala annab postidele suurema stabiilsuse ja postid ei kaldu sissepoole auto tõstmisel nagu ülalt vabal tõstukil.
Odavamad on sellised tõstukid, milledel on lukustuse avamine käsitsi, see tähendab, tõstuki alla laskmiseks tõmbad mõlema posti juurest aasast lukud lahti.
Seejärel lähed juhtpuldi juurde ja lased auto alla.
Elektrilukustusega on mugavam, juhtimine käib ainult juhtpuldist. Ja on ka selliseid, kus saab lukud ühe hoovast tõmbamisega lahti teha.
Ja põrandat ära unusta, korralik valu, sest see on odavam, kui lahtitulnud posti pärast autot maha kanda (või autole mitme tõstuki hinnaga remont teha)
Vasta
#5

Hiinast tuleb korralikku kaupa, aga palju saasta on ka.
See küsimus mind vaevabki,et mille järgi valida.Kõrgust on 3900mm posti kohal.Põrand on tõstuki posti paigaldamise kohal 1,5*1,5m ja 200 mm paks 8 mm armatuuriga.
Vasta
#6

Vundament on väga hea ja natuke rabelemist tuleb 8-sest armatuurist läbipuurimisega   
Niikuinii satub mõni ankur täpselt armatuuriga kohakuti.
Vasta
#7

Uus on ikka uus,aga olen ka kasutatud tõstkiga nõus kui kasutatud on kvaliteetsem kui uus hiinakas.Ostas on üks nussbaum 2,30sle müügis aga vajab tõstemutrite vahetust.Kas neid mutreid on kuskilt saada või treiali tellimustöö.Sokkeri lehel on mutri hind kallim kui tõstuk ise.
Vasta
#8

See "Sotid selgeks" - saates olnud tõstuk on mu sõbra oma ning kui ma seda tal töökojas vaatasin,  oli tal üks käpp allpool kui teised ning eks niikaua, kui ta kempleb, peab ta 10cm klotsi padja ja auto vahel kasutama.
Teine tõstuk on tal mingi kallim asi ja paari aasta jooksul, mis ta töökoda pidanud on, pole sellega mingit probleemi olnud.
Vasta
#9

Kas käärtõstuk alternatiivina ei tuleks kõne alla? Ruum saab selle võrra kohe madalam olla.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#10

Kusjuures mul on endal ka mingi mõte kuklas, et tahaks omale töökotta tõstukit, kuid enne peaks ma veidi uurima, kui paks mul seal põrand on. Armatuur peaks tal ikkagi olema, sest kunagi, kui isa selle ehitas, sai see tehtud metsaveokate- ja traktorite jaoks. Käärtõstuk oleks muidugi ka variant, aga seal peaks ikkagi suht küürakil või istudes olema. Muidugi parem ikka kui praegune kanal, mida hetkel kasutada ikka ei saa, kuna see poolest saati vett täis.
Vasta
#11

Mul ka hiina tõstukid 2tk,mõlemad 4 tonnised,ka käpad vajuvad tiba läbi,aga juba 7 aastat igapäevaselt toimetanud.Ära olen vahetanud mõlemal trossid selle aja jooksul,muud pole midagi sitasti öelda.Tõstnud nii pikka jumperit,kui igast maastureid jne jne.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#12

Mul on ka 2posti hiinakas(vist mingi AMD äkki). Ülevalt lahtine versioon ja hüdrauliline. Uhkete klepsude peal ka 4T. No ajasin oma Dodge Ram 2500(diisel) siis sinna ka peale. On teine natuke üle 3T. Tõstis küll Smile  Postid hakkasid kahtlaselt kokku ülevalt tõmbama ennast tõstes. No ega julgust tõstmiseks rohkem ei jagunud kui vast mingi 1m+ natuke maapinnast rattad lahti.
Ja julgust sinna alla minna polnud ei mul,ega ka mõnel kõrval viibinud isikul. Lasin alla ja rohkem pole nii raskeid asju tõsta üritanud. Samas full size USA sõiduka (pontiac GTO/firebird/roadrunner-need siis vanemad ja rauast mudelid ikka) tõstmisega saab kenasti hakkama. Isegi IHC tõstis ilma probleemita üles. Käpad ei ole kusagile vajunud. Ühes silindris vahetati garantii korras lekkiv manset ära alguses suht. Kasutuses mingi 6 aastat. Ainuke asi mis mind häirib on see,et nende automaatsete lukustite avamiseks tõuseb tõstuk kõigepealt nii 10cm üles ja alles siis hakkab alla vajuma. Ehk kui tahad näiteks keret ja raami kokku lasta,siis on see üks paras nöök. Kui mingi hetk teist vaja soetada,siis jälgin,et saaks sujuvalt lasta. 
Samas tuttaval garaazis mingi saksa päritolu 2posti oma on. Klepsudel kirjas 3T. Minu raminaatori tõstab lae alla ilma igasugu probleemita. Ja on vägagi stabiilne seal juures veel.
Ehk nende Hiina asjadel ei tasuks väga neid numbreid päris kullana võtta mis seal reklaamitakse.  Aga selle raha eest hobigaraazi on teda maa ja ilm.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#13

(23-03-2020, 22:46 PM)wagoneer Kirjutas:  Ainuke asi mis mind häirib on see,et nende automaatsete lukustite avamiseks tõuseb tõstuk kõigepealt nii 10cm üles ja alles siis hakkab alla vajuma.

Selle vastu on rohtu- tõstuki kilp tuleb lahti kruvida ja seal sees on taimer, mis reguleerib seda, mitu sekundit tõstetakse enne langetamist.
Taimeri võib nulli sättida ja kui lukud on lahti, siis vajub auto kohe alla ilma ülesminekuta.
Pärast tuleks taimer endise näidu juurde tagasi keerata, nii on mugavam tõstukit kasutada.
[Pilt: 49693696913_533cc049b5_m.jpg]
Vasta
#14

Mul ka hiinakas ja lätist. Maksis 1200 raha 8 aastat tagasi. Kirjas 4t. tõstevõime. Ülalt lahtine, postid läbi ei paindu. Lukustite avamine manuaalselt. Peatustega ainult alla lastes lukud ei rakendu. Rakenduvad ainult tõstes. Pajero ja Patroli tõstavad vabalt üles. Ainuke suur miinus on see, et käppade pikkus on sümmeetriline. Seega lühikeste masinate tõste on raskendatud(loe: vajavad rohkem sättimist). Samas tõstepadjad on topeltkeermetega, ja seega 2x rohkem saab välja keerata kui tavaliselt ja jeepide küljerauad tavaliselt ei sega...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#15

(24-03-2020, 19:47 PM)nustu826 Kirjutas:  Mul ka hiinakas ja lätist. Maksis 1200 raha 8 aastat tagasi. Kirjas 4t. tõstevõime. Ülalt lahtine, postid läbi ei paindu. Lukustite avamine manuaalselt. Peatustega ainult alla lastes lukud ei rakendu. Rakenduvad ainult tõstes. Pajero ja Patroli tõstavad vabalt üles. Ainuke suur miinus on see, et käppade pikkus on sümmeetriline. Seega lühikeste masinate tõste on raskendatud(loe: vajavad rohkem sättimist). Samas tõstepadjad on topeltkeermetega, ja seega 2x rohkem saab välja keerata kui tavaliselt ja jeepide küljerauad tavaliselt ei sega...
Mul ka manuaalsete lukkudega,ülalt pole ka kaskilt kokku sikutanud kui raskeid masinaid tõstad.Käppadega on jah jama kui lühike pill peal.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#16

Ma omale ostsin ka käärtõstuki kuna see võtab vähem ruumi ja on lihtsalt teisaldatav. Transpordirattad alla ja sõida või hoovile. Maksis 1500 ja transa lätist oli hinnasees. Turvalukkude avamise valisin elektrilise, et poleks vaja kompressorit. Tõstab 3tonni 1 meetri kõrgusele. Seista all ei saa kuid vahe võrreldes varasema tungraudadega tõstmisega ja põrandal roomamisega on nagu öö ja päev. 
[Pilt: 20191006_134442.jpg]
Mugavamaks toimetamiseks vastava kõrgusega tool on abiks

[Pilt: 20200219_213653.jpg]
Vasta
#17

Selline madal käärtõstuk mullegi huvi pakkunud. Äkki oskad linki või täpset mudelit anda?
Vasta
#18

Käärtõstuk on maalrite ja pidurivendade abimees. Käigukasti- ja sumpameestele tinglikult. Samas meerikamaa videoid vaadates, siis ainuke abivahend on pukid ja kõik asjad tehakse ära. Ise olen õlaruumiga kanali usku....
Palun vabandust OT pärast!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#19

Kodugaraazi, minujaoks väga hea. Postid ei sega ja saan teda igal ajal garaasis ümber paigutada. Kasvõi armatuuri all, uksekallal toimetamiseks, sillatööd, pidurid jms. Summutiga ka probleemi polnud, käigukasti kohta ei oska öelda aga nendega mul nagunii oma kiiks... 

https://www.auto24.ee/products/tostukid-...s/1628486/
Sellelt müüjalt ostsin.  Paari päevaga toodi koduhoovi kohale. Maksin ka sulas rekkajuhile nagu keegi eespool mainis.
Mark on nortec pro3001d.
Vasta
#20

Ka sama käärtõstuk kasutusel ja AMD 4tonnine 2posti tõstuk  samuti ilma probleemideta 5 aastat toiminud. GMC Savana tõstab kenasti ülesse.

TM maksab sama käär umbes täpselt 500 euri rohkem. Meganexi kleeps on ainult peale pandud.
https://www.tööriistamarket.ee/et/teisaldatav-tõstuk-3t
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne