Volgaehitus jälle
#1

Kuskil mujal foorumis jäi silma. Ei saanud jagamata jätta.

Nagu ikka siis algus on paljulubav, lõpp läheb nagu venelastel ikka, väga käest ära ja stiilisuunad segi nagu pudru ja kapsad.

http://trinixy.ru/78853-perevoploschenie...-foto.html

Vot siis.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#2

ilu pidi vaataja silmis olema aga need lääbakil balloonid ei meeldi koos põhjavalgustusega (jah oli veel teisi mööda panekuid) mitte üks raas muidu kere teostus meeldib

Veel pole maha löödud
Vasta
#3

Konseptsioon kui selline on hea, kuid lõpp läks ikka käest ära. Huvitav, kuidas sellist isendit Eestis tänava legaalseks saaks? Ilmselt ei saagi või kui saab, siis läheb meeletu raha selle nahka.
Vasta
#4

Saaks. Aga nüüd kohe komad.
Esiteks: pead raamile viima ala caprice või delta88(valik sinu sest sa ise oled nn tootja)
Teiseks : kõik tuled E tähis.( pead otsima ligilähedast, saab ka e tähisega ledid panna)
Kolmandaks : turvavööd E tähis, peatugedega istmed.( mõnel olemasolevalt autolt)
Neljandaks : Esiklaasil E tähis. (saab kui vaja)
Viiendaks: kaks eraldiseisvat käivitustõkist( roolilukk ja immobilaiser)

Komasid on veel mõned, aga kirja läheks ta kui iseehitatud sõiduk, mille sina kui nn tootja määrad ntx suvalise mootori, ukselinkide olemasolu, katusekõrguse(mõistlikult siiski, lõpmatuseni ei saa madaldada), stangede olemasolu ei ole määrav, numbriasukoht on ise paigutatav, veljemõõdu ja rehvisuuruse määrad sina, salongidisaini määrad sina.

niiet see kõik on nii ja naa.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#5

Veetorudest turvapuur on ka no-no.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#6

(13-11-2012, 19:23 PM)ryblik1 Kirjutas:  Saaks. Aga nüüd kohe komad.
Esiteks: pead raamile viima ala caprice või delta88(valik sinu sest sa ise oled nn tootja)
Teiseks : kõik tuled E tähis.( pead otsima ligilähedast, saab ka e tähisega ledid panna)
Kolmandaks : turvavööd E tähis, peatugedega istmed.( mõnel olemasolevalt autolt)
Neljandaks : Esiklaasil E tähis. (saab kui vaja)
Viiendaks: kaks eraldiseisvat käivitustõkist( roolilukk ja immobilaiser)

Komasid on veel mõned, aga kirja läheks ta kui iseehitatud sõiduk, mille sina kui nn tootja määrad ntx suvalise mootori, ukselinkide olemasolu, katusekõrguse(mõistlikult siiski, lõpmatuseni ei saa madaldada), stangede olemasolu ei ole määrav, numbriasukoht on ise paigutatav, veljemõõdu ja rehvisuuruse määrad sina, salongidisaini määrad sina.

niiet see kõik on nii ja naa.

Mitu autot oled läbi eksperdi arvele võtnud?
Minule piisas ühest.

poldid mutrid seibid jne kõik vaadati üle, ei ühtegi turva ega muud e tähistust kuna nii vanal bussil ei olnud need nõutud.
Vasta
#7

Vaata, siin on katseeksemplar töös, enne seda on tehtud hulgaliselt uurimustööd . Samuti on kohtutud tehnoosakonna peaeksperdiga selleks et täpsustada antud punkte ja asju ja komasid.

See sõiduk mis meil on nokitsemisel, see peaks minema arvele kui üksikkorras iseehitatud sõiduk.

Seega veel pole kogemust aga arendame ennast selles valdkonnas.

Ma arvan et ühe läbisaamisel, me küll ei ütle: Mulle ühest aitas! See kõlab allaandmisega ametnikele. Allaandmine on ju tagasiminek. Seega vaatab mis saab. Projekt pole minu pärusmaa, kuid aitan omapoolse jõu ja nõuga meest asjas. Siiamaani on olnud palju eeldusi et seda toorikut saadab edu. Mina hoian pöialt küll.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#8

(14-11-2012, 15:46 PM)ryblik1 Kirjutas:  Vaata, siin on katseeksemplar töös, enne seda on tehtud hulgaliselt uurimustööd . Samuti on kohtutud tehnoosakonna peaeksperdiga selleks et täpsustada antud punkte ja asju ja komasid.

See sõiduk mis meil on nokitsemisel, see peaks minema arvele kui üksikkorras iseehitatud sõiduk.

Seega veel pole kogemust aga arendame ennast selles valdkonnas.

Ma arvan et ühe läbisaamisel, me küll ei ütle: Mulle ühest aitas! See kõlab allaandmisega ametnikele. Allaandmine on ju tagasiminek. Seega vaatab mis saab. Projekt pole minu pärusmaa, kuid aitan omapoolse jõu ja nõuga meest asjas. Siiamaani on olnud palju eeldusi et seda toorikut saadab edu. Mina hoian pöialt küll.

Üksikorras on iseasi, pidasin silmas ümberehitust. MNT(ARK) tehnoosakonna inimesed jagavad seaduses ettenähtud nõudeid. MNT poolt tunnustatud autoekspert on pigem jurist kes tuleb kontrollib tunnustab ja siis kaitseb Sinupoolt ehitatud sõiduki tehnilisi ja juriidilisi lahendusi MNT vastuvõtu komisioni ees ehk pm. kohtus.

Miks mulle ühest aitas. Lihtsal põhjusel. ARK(MNT) inimesed ei ole pädevad leidma isegi auto raami numbrit ega istekohti kokkulugema.
No õnneks üks vanem härra leidis selle numbri ja pm. sain edasi tegutseda. Selleks kulus 2 tundi ja tohutuid telefonikõnesid kuni sinnani, et kästi minna Mercedes-Benz Eesti esindusse raaminumbrit taastamaBig Grin

ksf. motamees teemadest saab ka lugeda igasugu huvitavaid tähelepanekuid mida ja kuidas teha.

Lisaks oli ka saunabussi teema ksf. kris

Midagi keerulist ei ole aga aega ja kannatust tuleb varuda.

See kas autol tuled põlevad, kas autol on pidurid see pole MNT probleem.Sellega tegelb juba TÜV.
Vasta
#9

Palju hea kvaliteediga tööd, aga kohutav tulemus. Eks need DPS mehed kirjutasid kviitungi välja.
Vasta
#10

(13-11-2012, 19:23 PM)ryblik1 Kirjutas:  Viiendaks: kaks eraldiseisvat käivitustõkist( roolilukk ja immobilaiser)

Kas siin ei ole viga? - Või olen lihtsalt noor ja loll, aga kuidas roolilukk on käivitustõkis? äkki mõeldi ikka ärandamistõkist vms.? Ärge kohe näkku hüpake kui asjast valesti aru sain....

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#11

(18-11-2012, 21:37 PM)nustu826 Kirjutas:  
(13-11-2012, 19:23 PM)ryblik1 Kirjutas:  Viiendaks: kaks eraldiseisvat käivitustõkist( roolilukk ja immobilaiser)

Kas siin ei ole viga? - Või olen lihtsalt noor ja loll, aga kuidas roolilukk on käivitustõkis? äkki mõeldi ikka ärandamistõkist vms.? Ärge kohe näkku hüpake kui asjast valesti aru sain....

Noh, vb sõnastus polnud mul õige. pean silmas et süütelukk millel on roolilukk ka küljes. Mis asub roolisambal.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne