Peugeot partner tepee
#1

Kas kellegil on kogemusi kaubiku Peugeot Partner tepee osas kuna liising aasta lõpus lõpeb ning oleks vaja uut väikekaubikut vaatama hakata Seni olen kasutanud 2006 aasta 1,6 diiselmootoriga varianti ning suhteliselt rahul autoga ning eriti tema kütusekuluga kuigi koormaga sõites natuke jõuetu on .Tagasild suht lääbakil kuigi ühe korra juba remondis sellega käinud. Kõige rohkem huvitab kas uuel tepeel on see tüüpviga likvideeritud või tasuks mingit muud väikekaubiku marki vaadata.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta
#2

Minu kogemuses on parim kaubik Ford Transit - läbi mõeldud, vastupidav ja varuosad on mõistliku hinnaga. Fordil on ka väikekaubikud, kuid nende kohta minul andmed puuduvad. Pesukottidest olen sõitnud Boxer-iga ja hullemat autot annab otsida. Nüüd käin seda marki kandvatest autodest ja üldse muudest "konnasööjatest" kauge kaarega mööda. Samas Citroen HY on kaubik, millele ma ei suuda ilmselt vastu pannaRolleyes

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta
#3

Uuem berlingo on minuteada lehtvedrude peal. Vähemalt olen näinud paari sellist lehtvedrudega. Remonti ei ole sellistele veel teinud kuna liiga uued veel...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#4

(14-11-2012, 18:54 PM)Mufff Kirjutas:  Samas Citroen HY on kaubik, millele ma ei suuda ilmselt vastu pannaRolleyes

"Ma tean, mis te tunnete!" Cool

Ja kohe siia otsa vabandan teemaalgataja ees teema solkimise pärast...
Vasta
#5

Meil firmas on kasutusel Berlingod,tagasild on juba normaalse lahendusega(igatahes torsoon ja õõtsa laagrid puuduvad)
Siiani on väga hästi vastu pidanud.Mõned kasutus miinused siiski on.
Külmaga ei taha hästi soojaks minna.
Pult avab esiuksed,tagaukse avamiseks pead armatuuril nuppu vajutama,mis tuleb meelde kui sikutad tagaukse linki.
Läbisõiduks on praegu kusagil 50000 ringis.
Vasta
#6

Rasked su koormad on ? Terve Eesti uhab sellistega, ju neil siis pole viga. Ise oman transitit ja kiidan, aga noh see juba kaubik.
Alternatiivideks on ka Combod, Fordil ka miskised kuudid ja Loomulikult VW Caddy. Töömeheks ikka eelistaks sakslast ... Smile

Tekstid ja sisuloome sinu kodulehele, e-poele, blogile!
info.pantertrade@gmail.com
Vasta
#7

umbes 2007a caddy tundub küll solk olevat. Meil siin firmaautoks. juba 2 korda on kojamehe hoovastik talvel ära murdunud, garantii alla ei käi. Lisaks lekkis kütust maha (tehase eelsoojendus oli ära väsinud) ja tulede pesad lihtalt murenevad ära, lahendus on kas pirn juhtmetega kinni joota või osta €€€ eest uus. Minule meeldib sama ajastu partner rohkem oma sõiduasendi poolest. rasket koormat palju pole kummagagi vedanud, pigem selline paar pakki paberit ja muu kila-kola. Partner sai tegelt 2 korda ääreni tuhaplokke täis laotud ja järelkäru ka taha, kus tonni eest plokke peal oli, vedas ära küll, aga porilapakad kulusid poole lühemaks Big Grin
Vasta
#8

Uuemate Partnerite/Berlingodega kogemusi pole, kuigi esivanemal on vanemaid kolm tükki tööautodeks olnud (nii diisli kui bensuga; sõidu- ja kaubikuvariandis). Tema hinnangul olid suht OK töömasinad ja suuri probleeme ei mäleta (kõige kauem oli üks masin ta käes 1,5 aastat ja mingi 80t km - uuena saadult).

Pärast Partnereid oli esivanemal 5,5 aastat tööauto Caddy Combi (vl 2006, 1,9 TDI, 77 kW, kuid plank variant, kus aknad vändaga ja kesklukkugi polnud). Sõitis maha mingi 260 tuhat km selle ajaga. Ja üldiselt oli rahul - VW siiski inimesele mõeldud nadist varustusest ja konkurentidest kallimast hinnast hoolimata. Caddyl küll oli ka oma kiikse - kurioosseim oli gaasipedaali murdumine talvel, kui pedaali alla kogunenud, jäätunud s**t murdis vajutamisel plastikpedaale. Suuremate probleemidena peale ühe Haapsalus kahe auto vahele jäämise tuleb meelde veel üks geneka rihmaratta purunemine. Eelkirjutaja mainitud kojamehehoovastiku murdumised, pirnipesade murenemised ja eelsoojenduse lekked olid tal küll võõrad.

Praegu tal Ford Tourneo Connect (1,6 TDCI, pikk ja kõrge kere) töömasin ja see on, vabandust, paras ahvipuur, mida ei soovita kellelegi. Eriti perverssne on tagaiste - püstine, jalaruum olematu ja ruumikasutus nii ebaefektiivne (oma 183 sentimeetriga istun isegi suht konservikarbis ja masin väljast pea 2 m kõrge ning 4,7 pikk)rõhu. Võrreldes VW-ga ainult vist hind on parem sel (ja ju vist seepärast võeti need...) - mootor nõrgem, kütusekulu suurem, kütusepaak väiksem, sõiduasend ebamugavam, peeglid suht armetud jne jne. Lähiajal peaks küll täiesti uus Transit/Tourneo Connect tulema - ehk tuleb see inimlikum. Tootmine läheb Fordil ka siis Türgist Hispaaniasse - vast tiba euroopalikum.

Doblode/Combodega kogemus puudub. Kangoodest - tuttavad Eesti Raudtee inimesed kiruvad eriti nelikveolistel variantidel tagasildade ja kardaanide lagunemist. Mingi aeg oli neil soov hankida taas asisemad masinad (Hiluxi/Isuzu D-Max moodi vms)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne