23-11-2012, 20:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-11-2012, 20:20 PM ja muutjaks oli tcumen.)
Kui maanteelegaalsust vaja pole, siis saab igasuguseid ideid rakendada.
Lihtsaim on kindlasti olemasolev remontida. Samas on kastikas UAZ-i kaalujaotus maastikusuutlikkust arvestades üsna halb, tühjana.
Kui originaalmootor on heas korras, siis tasub selle väljavahetamise üle tõsiselt juurelda. Eriti, kui masin harva kasutamist leiab. Et kas teise mootori sobitamine tasub vaeva.
4x4 foorumis on sellest palju juttu olnud, uuri: http://forum.4x4.ee/viewforum.php?f=13
Liigendraam annab kindlasti läbivusel mõnegi huvitava nüansi juurde. Aga töökindla ja toimiva asja valmismeisterdamine ei saa lihtne olema.
Mu meelest ksf Tift katsetas miskit lahendust.
Ja kaalujaotuse probleem jääb ikka.
Samuti mõttevälgatusena: võibolla liigendraami asemel hoopis nelikroolimine. Tagasilla asemele teine esisild. Raami ka tuleb sutsu tuunida. Ning mootor säti keskele ja kui kuskilt leiad siis sõjaväe sillad difrilukkudega.
Lihtsaim on kindlasti olemasolev remontida. Samas on kastikas UAZ-i kaalujaotus maastikusuutlikkust arvestades üsna halb, tühjana.
Kui originaalmootor on heas korras, siis tasub selle väljavahetamise üle tõsiselt juurelda. Eriti, kui masin harva kasutamist leiab. Et kas teise mootori sobitamine tasub vaeva.
4x4 foorumis on sellest palju juttu olnud, uuri: http://forum.4x4.ee/viewforum.php?f=13
Liigendraam annab kindlasti läbivusel mõnegi huvitava nüansi juurde. Aga töökindla ja toimiva asja valmismeisterdamine ei saa lihtne olema.
Mu meelest ksf Tift katsetas miskit lahendust.
Ja kaalujaotuse probleem jääb ikka.
Samuti mõttevälgatusena: võibolla liigendraami asemel hoopis nelikroolimine. Tagasilla asemele teine esisild. Raami ka tuleb sutsu tuunida. Ning mootor säti keskele ja kui kuskilt leiad siis sõjaväe sillad difrilukkudega.